Website: www.foka.nl
Adres: Admiraliteitsstraat 8 3063 EK
Plaats: Rotterdam

Foka

Pluspunten
Makkelijk online bestellen. Goede service. Volgende dag gebeld voor een bezorgafspraak. Aan te raden!

Majda
Haarlem

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Jelle

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Prima snelle levering

Bob

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Er werd in de winkel goed meegedacht met verschillende opties en wensen. Ook aanvullende wensen zoals passend hoesje voor camera werd goed over geadviseerd.
De eerder geziene aanbieding op de site kon in winkel niet gevonden worden. In winkel afgerekend, Echter thuis gekomen nogmaals gekeken en na contact klantenservice de aanbieding alsnog gekregen. Jammer dat dit via omweg ging.
Marieke
Bilthoven

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Ruim aanbod en scherp geprijsd. Goed opgesteld in de winkel. Parkeergelegenheid voor de deur.
Ik had te maken met relatief jong personeel die mijn vragen niet konden beantwoorden of van goed advies kunnen voorzien. Informatie werd ter plekke van de website gehaald. Kwam over als vakantiebaantje. Jammer.
Brian

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Erg fijne service. Een echte aanrader!
Julian
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
Foka is voor mij de winkel waar ik graag naartoe ga voor al mijn spullen op fotografisch gebied. Het is een mooi ingerichte zaak waar de verkopers de tijd voor je nemen en al je vragen netjes en beleefd beantwoorden. Ik ben blij en de medewerkers van Foka zijn blij als de klant tevreden de winkel verlaat. Die indruk blijft bij mij achter.
Het zou fijn zijn als de product informatie wat vollediger zou zijn bij jullie tweedehands lijn.
Tinus
Middelharnis

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Pluspunten
Snelle levering en scherpe prijzen. Kon de televisie nergens goedkoper krijgen. Daarnaast is de site duidelijk en overzichtelijk. En het is fijn dat je 5 jaar garantie hebt i.p.v. 2 jaar.

Mireille Krijgsheld
Oldenzijl

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Pluspunten
snelle levering
scherpe prijs
gratis 5 jaar garantie

Anja
TILBURG

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Pluspunten
Perfect, zeer snelle levering van een fantastisch apparaat tegen een zeer gunstige prijs

Hans Maertzdorff
Geleen