Website: www.foka.nl

Foka

erik
rotterdam

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Ik koop al meer dan 40 jaar bij Foka. Het is een klantvriendelijk bedrijf. Ze nemen alle tijd voor je. Kennis van apparatuur staat op een hoog niveau.
Geen. Houden zo.
Martin
Hendrik Ido Ambacht

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
product via de webshop aangeschaft.
Een mooie scherpe black Friday prijs, snelle levering. Prettig is dat je dag van aflevering zelf kan aangeven. Chat optie werkt prima, mijn vraag werd prima beantwoord.
Kan niets verzinnen, ga zo door zou ik zeggen. Top.
Gert
Veenendaal

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Nemen de tijd voor je en komen met solide alternatieven. Met het oog op de aankomende Black Friday kreeg ik een hele mooie aanbieding die ik niet af kon slaan
Kan er zo snel geen bedenken, je moet wat langer wachten maar dat komt omdat ze de tijd voor hun klanten nemen
Marco

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Prima service komen afspraken na
Cees Boender
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Goede service, goede prijsstelling, medewerkers denken op prettige wijze mee, geen 'harde verkopers'.

Wim
Dordrecht

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Enorm snelle levering en scherpe prijzen
Serienummer ergens op de factuur of elders vermelden. Nu moet ik het gaan zoeken op de televisie bijv om de 5 jaar garantie te verkrijgen en deel te nemen aan deze win actie.
Paula
Lith

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Goede prijzen. Eerlijke en correcte informatie via de app.
Bastiaan
Sinderen

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website
Wat hobbels bij de levering door POSTNL, na bellen met klantenservice POSTNL en FOKA toch goed gekomen.
Correcte houding en informatie door klantenservice.
TIP: aanspreken POSTNL op vreemde praktijken.
Donderdagavond tussen 18.00 en 22.00 zou levering plaatsvinden via Track & Trace erachter moeten komen dat de levering vertraagd was en uitgesteld naar de volgende avond. Vrijdagavond om 19.40 stond op Track & Trace dat de TV om 18.09 was afgeleverd, terwijl er nog niets was ontvangen. Uiteindelijk werd de TV om ca. 09.00 geleverd.
Simon
Hellevoetsuis

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Het bestellen ging soepel, en de bestelling is op de afgesproken dag bezorgd. Klantenservice is telefonisch goed bereikbaar en de mensen met wie ik heb gesproken waren aardig en behulpzaam.
Waarschuwing op verpakking: schademeldingen na 24 uur of na het bevestigen aan de voet worden niet in behandeling genomen. Vrij lastig om de werking en beeld van een televisie te controleren zonder op de voet te zetten want je moet hem dan vasthouden. Tijdens de afkoelingsperiode van 14 dagen mag de televisie maximaal 1 uur gebruikt worden, Na het instellen en updaten blijft niet veel tijd over om hem te beoordelen. Een beetje meer coulance in (de opstelling van) de retourvoorwaarden zou fijner zijn.

Bij eventueel reparatie moet je zelf de verzendenkosten betalen (geen antwoordnummer voor het opsturen), maar hiertegenover weegt dat de garantie van 2 naar 5 jaar wordt verlengd in ruil voor het plaatsen van een review. Mij is verteld dat het ook mogelijk is om de televisie langs te brengen bij elke Kamera Express winkel (niet alleen de FOKA Superstore in Rotterdam).
Rafael

Gepubliceerd op: 15/11/2018