Website: www.foka.nl
Adres: Admiraliteitsstraat 8 3063 EK
Plaats: Rotterdam

Foka

Pluspunten
Super service om 20:00uur een tv van Samsung 65 inch bestelt en om 20:30 uur belt het koerier bedrijf al. Wanneer ik de tv graag geleverd zal willen hebben... ummz morgen ochtend?? Geen enkel probleem dat is nou een service. De tv hangt nu geweldig aan de muur en werkt perfect top bedrijf echt
Geen geweldig bedrijf ongelofelijk goed
Justian

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Uitstekende hulp en advies ontvangen in de winkel bij de aankoop van onze compact camera

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Erg onvriendelijke en koele verkoopster. Ik had later spijt dat ik mijn aankoop heb laten doorgaan!
Overdreven vriendelijk hoeft zeker niet maar dit was niet leuk meer. Moet in het bedrijf toch ook opvallen lijkt mij. Misschien zijn er spanningen op de werkvloer?
Antwoord Foka
Beste John,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat u niet naar wens bent geholpen, zoals u dat van ons mag verwachten. Klantvriendelijkheid staat bij ons erg hoog en het verbaast mij dan ook uw bericht te lezen. Ik zal dit met de bedrijfsleider bespreken. Ik vertrouw er dan ook op dat u een volgende keer weer in de winkel naar behoren te woord zal worden gestaan en vraag gerust even naar een van de leidinggevende. Mocht ik voor nu nog wat voor u kunnen betekenen, stuur ons dan een mailtje ter attentie van Iris en ik zal mijn best doen om dit alsnog een positieve draai te geven.

Iris
John Versloot

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Wordt goed en snel geholpen. Snelle levering!

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Uitstekend geholpen, duidelijke uitleg. T.V.'s staan per merk in verschillende schermgroottes opgesteld in de winkel, zodat het prettig vergelijken is.

MJH
Heerjansdam

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
heel goed geholpen goed advies mee gekregen oled van lg
aangeschaft ben super tevreden..
zo vol houden..ben tevreden..
teyfik
schiedam

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Deskundige medewerker die mij LG in plaats van Philips 4K-UHD televisie aanbeval. LG had minder storingen en veel sneller en beter menu. Zeer tevreden over de keuze voor LG. Wat hij aangaf klopt. Enorm verschil tussen Philips van mijn dochter en de LG qua schakelen tussen kanalen.
Geen. Goede medewerkers en lage prijs
Familie S.

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Ik belde Foka om informatie over een Samsung tv. De medewerker adviseerde mij om de LG te kopen omdat de kwaliteit beter is en er een veel beter geluid in zit. De Samsung heeft op dit moment meer storingen. Wij hebben dezelfde middag nog de LG tv besteld en deze werd netjes de volgende middag al bezorgd. Nu het formulier invullen voor de 5 jaar garantie. We genieten iedere dag van deze nieuwe tv.
Niet nodig, perfect. Ze krijgen van ons een 10!!
Sjaak Malestein
Zwartebroek

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Snelle reacties per mail, vriendelijke bediening in de winkel en top prijs. Al met al heel tevreden

Bas
Leusden

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Pluspunten
Er werken mensen met verstand van camera's. We hadden zelf al een keuze gemaakt, dus hadden uiteindelijk niet veel hulp nodig. De medewerker was heel behulpzaam en vriendelijk. We kregen (na vragen) korting op een combi aankoop van camera + tas + geheugenkaart. De camera moest worden besteld, maar kwam de volgende dag al aan. Lekker snel dus. Prima ervaring.
Jammer dat niet duidelijk was dat de door ons gewenste camera niet in de winkel op voorraad was. De medewerker was (nog) niet ervaren met het betaalsysteem in de winkel, dus afrekenen duurde nogal lang. Gelukkig was het rustig in de winkel, dus ontstond er geen rij oid.
Oja, en ik vind het jammer dat om de 5 jaar garantie te krijgen ik eerste een review moet plaatsen, wat best wat omslachtig gaat helaas.
M.

Gepubliceerd op: 15/06/2018