Bedrijfsgegevens

Website: www.flowerservice.nl
Adres: Bergstraat 9 5427 EA
Plaats: BOEKEL
Telefoon: 0492-329207

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Flowerservice.nl
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
265 beoordelingen (12 maanden)
1452 beoordelingen (totaal)
10298 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
63% (168)
26% (68)
5% (12)
4% (11)
3% (8)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Prachtige bloemstukken van uitstekende kwaliteit en levering stipt op tijd
Verbeterpunten
 
Abraham
Gabriola

Gepubliceerd op: 13/12/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Gerhard Magis
Bekasi, Indonesie

Gepubliceerd op: 13/12/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Bestelling correct en op tijd afgeleverd
Verbeterpunten
 
Herman
Deventer

Gepubliceerd op: 12/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Berichtgeving over de mogelijkheid tot tracken van de bestelling.
Mooi op tijd geleverd.
Verbeterpunten
 
Millie
Culemborg

Gepubliceerd op: 10/12/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Tijdige aflevering.
Ontvanger was zeer content met het kerststuk.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 10/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Precies zoals besteld
Verbeterpunten
 
Nikkie

Gepubliceerd op: 09/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Gerrie
Den Haag

Gepubliceerd op: 09/12/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Bloemen kwamen in een gebroken vaas aan. Daarnaast veel bruin blad en de kwaliteit van de rozen was matig tot slecht . Eigenaar gebeld en deze reageerde erg aangevallen . Het was volgens hem onmogelijk. Ik kon fotos maken van de kapote vaas en deze zou ik dan terug krijgen. Aangegeven aan meneer dat ik graag normale rozen wilde hebben inclusief vaas. Dit was niet mogelijk .
Antwoord Flowerservice.nl
We hebben 2 foto's van de klant mogen ontvangen waarop 3 rozen staan (van de 36) die wat beschadigd zijn. Echter niet van de gebroken vaas.
Bloemen zijn een natuurproduct en dan kan het voorkomen dat het blad iets beschadigd is.

Echter om dan meteen een geheel nieuw boeket te eisen gaat wat ver.....

Inmiddels is het netjes opgelost.
Danny van voorst
Elst

Gepubliceerd op: 06/12/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
had bestelling gedaan via webwinkel
toen werd ik gebeld dat het niet op voorraad was bestelling geheel laten annuleren betaald € 145,50 17 november
dit moet ik nog teruggestort krijgen!! nu 22 november
( webwinkel bijhouden)
Antwoord Flowerservice.nl
Beste mevrouw Beltman,

Jammer natuurlijk dat we uw bestelling niet kunnen leveren.
We hebben meteen Multisafepay, op vrijdag 17 november, de opdracht gegeven om het bedrag van uw bestelling volledig terug te storten.
Dit kan een paar dagen duren.
Dieke beltman
Andijk

Gepubliceerd op: 06/12/2017
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 04/12/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer