Website: http://www.floorpassion.nl
Adres: Herculeslaan 24 3584 AB
Plaats: Utrecht
Telefoon: 0302072030

Floorpassion is de specialist in vloerkleden. Een warm hoogpolig vloerkleed, trendy vintage vloerkleed of een natuurlijk sisal vloerkleed? Floorpassion biedt een groot assortiment vloerkleden in vrijwel iedere afmeting. Groot vloerkleed of klein bij Floorpassion maken we bijna ieder vloerkleed speciaal op maat en binnen 48-uur geleverd.

Floorpassion

Pluspunten
Per toeval tijdens het zoeken op internet zijn we terechtgekomen bij jullie mooie site. We zijn erg prettig geholpen. Ons eerste mailcontact over welke kleur het beste zou staan in onze woonkamer werd supersnel beantwoord en er werd ons gelijk voorgesteld om een aantal gratis samples toe te sturen. Super meegedacht natuurlijk en dit hebben we dan ook gelijk aangenomen. De volgende dag hadden we de samples al in huis en we wisten vrijwel direct voor welk rond vloerkleed we wilden gaan. Bestelling vervolgens online geplaatst en aangegeven op welke dag we het kleed wilden ontvangen. Levering gebeurde verzorgd en volgens afspraak.
Floorpassion jullie zijn top en we komen snel weer terug!
Sjors
Huizen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Prima service! Aan alles wordt voldaan zoals aangegeven op de webshop.
Geen verbeterpunten.
Sven
Winterswijk

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
De stalen die vooraf opgestuurd worden zijn erg handig om een goede indruk te krijgen van de verschillende texturen. Wol had onze voorkeur en dit is hem dan ook geworden. We hebben de afmeting 300x400 besteld en deze werd keurig bezorgd. We werden gebeld door de transporteur van floorpassion met een voorstel voor levering. Vervolgens werd het kleed netjes volgens afspraak bezorgd. Super!!

Het kleed staat prachtig!
Geen verbeterpunten. Ga vooral zo door ik zal jullie service zeker door vertellen!
Nance

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Snel contact.
Wees eerlijk en geef aan dat als de klant een kleed breder dan 2 meter wenst, het kleed uit 2 aan elkaar getapete stukken wordt gemaakt.

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Snel en zonder gedoe geleverd. Goede service en producten.

Herma Amsterdam
Denekamp

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Onze kleden zijn netjes geleverd en de verkeerde maat ook weer netjes terug kunnen sturen !!
Geen !!
José
WIJK BIJ DUURSTEDE

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Prima service bij telefonisch contact. Snelle en zeer accurate verzending en kleden die precies voldoen aan foto’s en omschrijving.
Marjan
Doetinchem

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
correcte behandeling aan telefoon, afspraak is afspraak, goede prijs-kwaliteit verhouding

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Ze doen alles wat ze beloven: snelle levering en goede kwaliteit van de kleden.
Misschien een iets duurzamere verpakking?
Kim
Nieuwegein