Website: http://www.caraudioshop.nl
Adres: Frankeneng 17A 6716AA
Plaats: Ede

Flits e-Commerce is de overkoepelende organisatie voor een aantal winkels en merken. Caraudioshop.nl en Telefoonhouderwinkel.nl zijn webwinkels actief in het automotive segment. Met een specialistisch assortiment en de nadruk op goede service bedienen wij de Nederlandse en Belgische markt.

Flits e-Commerce
1952098 keer bekeken

Pluspunten

Ik kreeg mijn bestelling veel te laat. Er werden dingen beloofd die niet nagestreefd konden worden. Beloof ze dan ook niet. Over de producten ben ik tevreden.
Loes
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 26/04/2018

Pluspunten
the speaker didnt fit and i didnt get any screws. fast shipping on sunday
the small stuff (screws) matter
abdullah Alnaseri
netherlands overijsel zwartsluis

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Goede boxen gekocht, top en ook erg snel geleverd. Goede service. Echter paste het bijgeleverde kopstuk niet op de speakers? Toch raar als je een precies passende audio denkt te kopen. Eigenlijk was de 20 euro extra voor het meegeleverde draad dus weggegooid geld.
Beter tussenstuk? Testen?
Emmy Kuenen
Heerlen

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Goede producten voor een scherpe prijs en snelle levering.
Je krijgt veel verzendinformatie
Van twee verschillende partijen.
Bij het opgeven van een afhaaladres vraag je je af waar het pakket nu heen gaat
D bos
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Goede speakers en snelle service!

Christian

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
vak mensen je kunt duidelijk merken dat ze de organisatie van hun bedrijf up to date hebben.
Andre

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Jullie zijn een top bedrijf!! Leveren goede subwoofers en speakers ik ben heel blij dat ik bij jullie besteld heb!! Ook nog eens een super goede service gehad met 10% korting! Gewoon een en al fantastisch! Alles keurig optijd binnen gekregen zoals vermeld stond! Zeker een aanrader voor iedereen ik zal ook iedereen naar jullie toe verwijzen als ze goed geluid in de auto willen! Ik heb mijn spullen ingebouwd en echt gewoon een super geluid hard en vooral zuiver!!

Tom
Siebengewald

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, site geeft aan 1/3 werkdagen maar was de volgende dag al binnen! Als ik vragen had over de installatie stuurde ik ze een mailtje en kreeg ik binnen een paar uur een goede uitleg. 44779

Misha
Putten

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
(Order nr. 44794) Eerst gemaild over info, echt binnen 5 minuten reactie terug met de desbetrefende info. Spullen besteld en gewoon netjes volgende dag binnen. Ik zou dit bedrijf adviseren bij vrienden en familie. Speakers passen ook gewoon voor de 100%, in 90 minuten oude gedemonteerd en nieuwe gemonteerd.
Geen, TIP: keep up the good work
Emiel
Hillegom

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Snel geleverd
Sergej

Gepubliceerd op: 30/03/2018