Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV

Pluspunten
zeer mooi boeket, maar bijkomende kosten zijn veel te veel
maak het stukken goedkoper
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Jan Vek, Bedankt voor je beoordeling.
Wij zijn je een volgende keer graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet, Fleurop Inderflora Nederland bv
jan vek

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
prachtig en royaal boeket!
- ik had gevraagd zaterdagsmorgens te bezorgen, dat werd 14.30 uur
- ik kon op zaterdag nergens terecht voor informatie
het zou mooi zijn als Fleurop op alle bezorgdagen, dus ook in het weekend, per telefoon kon worden benaderd voor inlichtingen over een bestelling. Nu kreeg ik te horen dat jullie gesloten waren. Of dat je minimaal weet, welke bloemist de bestelling afhandelt en hoe je die bereiken kunt.
Ruud ter Beek

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Helaas was de hele vis de avond van bezorging al totaal verlept.
Op maandag bloemist gebeld ,wel direct een nieuwe bos door ze gebracht.
Netjes maar toch jammer.
Nee
Judith
Wanneperveen

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Doordat de vestiging in de bezorgplaats was gesloten werden de bloemen uren later bezorgd.
Er is welliswaar een mail gestuurd maar dat is mosterd na de maaltijd.
Als de bestelling niet op de gevraagde tijd kan worden bezorgd, moet dat tijdens de bestelling worden aangegeven.Dan kan je nog naar alternatieven zoeken.
Beste J.B.M. van Vliet,

Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd en zien jouw reactie daarop graag tegemoet.

Klantenservice
Fleurop Nederland BV
J.B.M. van Vliet
Fijnaart

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
matig! het boeket staat geenszins in verhouding met de prijs.
bezorgkosten omlaag. Voor mijn boeketje betaalde ik ongeveer 33 euro
Beste Jan Scheepers,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Jan Scheepers
Eys

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Het boeket was supermooi. Alleen op het verkeerde adres (verkeerde straat) afgegeven. Dat was wel heel jammer want het heeft uiteindelijk een paar uur geduurd voordat we het boeket hadden gevonden. De verrassing was er toen wel een beetje vanaf. Aangezien er geen namen op staan is ook voor niemand duidelijk voor wie het is, dat maakte het nog moeilijker om het te vinden.
De bezorger iets beter naar de straatnaam laten kijken.
Jeroen
Simpelveld

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
De service en kosten zijn meer dan prima.
De kwaliteit van een gedeelte van de bloemen (boeket van € 25,-) was niet goed. 2 dagen na levering waren een aantal bloemen al erg slecht.

Beste Roy,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Roy

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
Het bestelproces gaat prima, alleen de bos die afgeleverd werd, was nogal mager voor dat bedrag. Beetje jammer. Maar zal ook afhankelijk zijn van de gelieerde bloemist in het bezorgingsgebied.

Y.M. Peperkamp
Halfweg

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
in eerste instantie goed contact via chat.
mij werd beloofd dat de order op 24 december 'sochtends eruit gehaald zou worden en het boeket nog smiddags bezorgd zou worden.
Om 3 uur smiddags (wat ik al vrij laat vond) krijg ik een telefoontje dat de bloemist niet meer de bloemen heeft dit op het plaatje staan. Ik vind t prima, ik ga ervanuit dat er alsnog een mooi boeket voor 22,95 euro bezorgd zal worden.
Betekent dus dat de bloemist pas na 3 uur aan het boeket is begonnen. Dat is prima, als het dan nog maar bezorgd wordt.
Ik ontvang van deo ntvanger savonds een foto van het betreffende boeket, wat een boeketJE blijkt te zijn geworden. Het viel mij tegen en dat voor 22,95. De ontvanger bedankte me wel voor het bloemetje maar ik zelf vond het een redelijk genant boeket en had eigenlijk iets meer verwacht. Dus ik hoop voor de toekomst dat OF aangegeven wordt dat op 24 december de boeketten een mindere kwaliteit kunnen hebben en misschien dat hier dan ook de prijs op aangepast kan worden, OF dat er aangegeven wordt dat er niet bezorgd kan worden op 24 december, dan is de communicatie helder en schept t geen te hoge verwachtingen.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste anja van den biggelaar,

Bedankt voor je beoordeling.

anja van den biggelaar

Gepubliceerd op: 12/01/2020

Pluspunten

Vraag vooraf of men wil dat een boeket bij de buren wordt afgegeven (niet iedereen wil dat de buren alles weten). In dit geval was 't boeket voor een zieke, die blijkbaar voor de bezorger niet snel genoeg bij de deur was....
Mandalakring Assen

Gepubliceerd op: 12/01/2020