Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV

Pluspunten
Ik had bij de bestelling een tekst voor een kaartje opgegeven, maar helaas werden de bloemen zonder kaartje bezorgd en hadden mijn oom en tante geen flauw idee van wie ze kwamen.

Mariska Talirz

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Het boeket zag er goed uit, dat zeker. Echter het boeket is op een verkeerd adres bezorgd. Deze persoon heeft de bloemen naar het juiste adres gebracht. Gelukkig nog terecht gekomen, maar niet leuk. Via de e-mail van Fleurop had ik bericht ontvangen dat het boeket op het juiste adres bezorgd was..... jammer, daar kan ik dus niet helemaal van op aan!
Goed kijken welk adres het betreft! En op de juiste locatie bezorgen!
José van de Wouw

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
De service is goed, maar het boeket viel echt tegen voor deze prijs. Bij de bloemist heb ik een veel groter boeket voor dezelfde prijs. Ik zie zelf graag witte bloemen en die staan ook totaal niet op de site.

Suset De Feijter
Oostburg

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Ik had toch verwacht dat de lokale bloemist het boeket zou verzorgen en dit boeket was toch niet zo mooi als ik had verwacht vanuit de foto/bedrag. Misschien toeval na de drukke moederdag. Het was voor een verjaardag op 12 mei.
Geef mogelijkheid specifieke bloemist te kiezen. In dit geval de bloemenmand in Bennekom. die maken altijd mooie boeketten!

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Helaas werd de bezorging van de bloemen een dag uitgesteld door de drukte. Daardoor waren de bloemen geen verrassing meer. Wel werd er van tevoren gebeld dat de bloemen niet meer geleverd werden, dus dat is goed gegaan, daarom 2 sterren.
Geen bestellingen doorlaten als het druk is of de bestelling doorgeven aan een andere bloemist als de gekozen bloemist de bestellingen niet aan kan.

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
boeket leek iets aan de kleine kant , hoewel het grootste was besteld .Voor Euro 87 had ik iets uitbundiger verwacht.De familie van ons in Belgie stuurden een foto van het boeket.

A.W.L. van Marion
gorssel

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Had n €5 cadeau bon gekregen na n vorige bestelling en deze was niet in te wisselen. Elke keer gaf de website aan bij de betaling dat het nummer niet correct was. Dit was eigenlijk de reden om überhaupt bij Fleurop te bestellen. Verder vond ik uiteindelijk de prijs/ kwaliteit verhouding en de hoge afleverkosten het niet waard.
Lagere prijzen, lagere afleverkosten & zorgen dat je website de door jullidd zelf afgegeven t euro cadeau bon accepteert,
Esther Lubbers

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Matig: de kwaliteit van de bloemen kon ik niet beoordelen (heb ze niet gezien) maar ik kreeg een mail, verstuurd 's nachts om 0:05, dat de bloemen bezorgd waren. Ik mag hopen van niet op dat tijdstip!
Zorg voor een betere berichtgeving over moment van bezorgen. De bloemen waren dus nog niet bezorgd, maar de bloemist heeft wel vast (automatisch) de mail uitgestuurd. Spreek uw bloemisten hierop aan!
Irene Elsevier
Bilthoven

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Het blijft geweldig om vanuit huis een bos bloemen voor iemand ergens in Nederland te kunnen bestellen; de bezorgkosten vind ik dan ook redelijk. Echter de verhouding prijs hoeveelheid zou verbeterd kunnen worden.
Bestel af en toe zelf een boeket als een soort kwaliteitscontrole.
M.J. Buyten

Gepubliceerd op: 29/05/2020

Pluspunten
Het boeket was mooi maar totaal anders dan ik bestelde. Mijn zus houdt van pastel en kreeg o.a. geel en oranje.
Als uets niet leverbaar is, bel even om te vragen of de vorm- of de juist de kleur van de bloemen belangrijk is.
Margriet Paarlberg
SINT MAARTEN