Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV

Pluspunten
Ik had bloemen voor EUR 80 besteld voor mijn opa en oma in Denemarken voor hun trouwdag. Ik zag de foto en vond het geen 80 euro waard. Jammer.

Beste Thomas Krag,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Thomas Krag

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
De bloemen waren tijdig bezorgd, echter zat het bestelde kaartje niet bij het kraamboeket.
Controle of de kaartjes bij de boeketten wel worden toegevoegd.
Beste Hanneke Bruijnzeel,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Hanneke Bruijnzeel

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
Na vele bestellingen in de afgelopen jaren ben ik deze keer zeer ontevreden over de bestelling.
De rozen hingen al na een dag met gebogen kopje en de bloemen stonden al volledig open. Ik heb de indruk dat deze bloemen niet vers waren. Daarnaast heb ik op 27 december bij een fleurop bloemist in Duiven die zelfde ochtend bloemen gekocht om 09.00 uur en deze bloemen waren vers en voor een bedrag van 25,— een grotere bos geleverd dan de op deze dag door jullie bloemist geleverde bloemen. Ik heb gisteren bij u ook een klacht ingediend

Beste Klant,

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
Teleurgesteld ivm weinig ‘kerst’ in het bestelde kerstboeket, een kerstgroet is daar nl voor bedoeld.
Erg jammer dat een bloemist hiermee weg komt.
Bloemist had kunnen overleggen.
Bloemist aanspreken en nieuw goed gelijkend boeket laten bezorgen.
Beste Loura,

Loekie

Gepubliceerd op: 11/01/2020

Pluspunten
Boeket klopt niet met de website. Op website staat een boeket met veel witte bloemen. Het geleverde boeket heeft veel groen.
Over deze klacht goede communicatie gehad met fleurop maar inhoudelijk helaas niet eens geworden.
Boeket leveren dat ook op de website staat. Bij greetz staat per boeket precies omschreven welke bloemen en hoeveel van die bloemen er in het boeket zitten. Aanrader! Zo geen misverstanden
Beste Janita van Bruggen,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Janita van Bruggen

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Bloemen zijn niet bezorgd. Klantenservice heeft dit bevestigd, lag aan de koerier. Als ik niet gebeld had en geïnformeerd bij degene voor wie de bloemen waren, had ik €27 voor niks betaald. Veel geld betaald en je krijgt niks extra qua compensatie...
Compensatie zou fijn en netjes zijn na zo'n flater!
Beste Dagmar Lieskamp,

Dagmar Lieskamp
Nijmegen

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Zeer karig boeket prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken .erg teleur gesteld het boeket was voor m’n moeder die 84 jaar is en aan chemo begint en dan krijg je Dit heel erg teleur gesteld

Beste Ada Lammerts,

Ada Lammerts
Dronten

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Ik vond het grote boeket met 12 rozen en wat aankleding voor meer dan €50,- wel heel erg mager.... zeker voor dat geld.
Vermelden op de site hoeveel rozen je dan ook ontvangt!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Sander Simons, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak rond uw bestelling. Wij streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Wij zijn u een volgende keer weer graag beter van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Sander Simons
Klimmen

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Bloemen zijn zonder kaartje afgeleverd dus afzender was onbekend.

Jolanda van Huizen

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Prijs/kwaliteit verhouding erg scheef. Service op zich werkt, maar ik heb 40€ betaald voor drie amaryllissen en wat kerstgroen...
Zorg dat je weet wat bloemisten geven voor de prijs die ze rekenen. Ik zal voortaan weer buiten Fleurop om bestellingen plaatsen.
Beste Klant,

Den Hoorn

Gepubliceerd op: 08/01/2020

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ