Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
21543 beoordelingen (12 maanden)
106607 beoordelingen (totaal)
264254 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (15917)
18% (3857)
4% (880)
2% (490)
2% (448)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Ik had bloemen voor EUR 80 besteld voor mijn opa en oma in Denemarken voor hun trouwdag. Ik zag de foto en vond het geen 80 euro waard. Jammer.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Thomas Krag,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Thomas Krag

Gepubliceerd op: 16/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De bloemen waren tijdig bezorgd, echter zat het bestelde kaartje niet bij het kraamboeket.
Verbeterpunten
Controle of de kaartjes bij de boeketten wel worden toegevoegd.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Hanneke Bruijnzeel,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV

Hanneke Bruijnzeel
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Na vele bestellingen in de afgelopen jaren ben ik deze keer zeer ontevreden over de bestelling.
De rozen hingen al na een dag met gebogen kopje en de bloemen stonden al volledig open. Ik heb de indruk dat deze bloemen niet vers waren. Daarnaast heb ik op 27 december bij een fleurop bloemist in Duiven die zelfde ochtend bloemen gekocht om 09.00 uur en deze bloemen waren vers en voor een bedrag van 25,— een grotere bos geleverd dan de op deze dag door jullie bloemist geleverde bloemen. Ik heb gisteren bij u ook een klacht ingediend
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Klant,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Teleurgesteld ivm weinig ‘kerst’ in het bestelde kerstboeket, een kerstgroet is daar nl voor bedoeld.
Erg jammer dat een bloemist hiermee weg komt.
Bloemist had kunnen overleggen.
Verbeterpunten
Bloemist aanspreken en nieuw goed gelijkend boeket laten bezorgen.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Loura,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Loekie

Gepubliceerd op: 11/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Boeket klopt niet met de website. Op website staat een boeket met veel witte bloemen. Het geleverde boeket heeft veel groen.
Over deze klacht goede communicatie gehad met fleurop maar inhoudelijk helaas niet eens geworden.
Verbeterpunten
Boeket leveren dat ook op de website staat. Bij greetz staat per boeket precies omschreven welke bloemen en hoeveel van die bloemen er in het boeket zitten. Aanrader! Zo geen misverstanden
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Janita van Bruggen,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Janita van Bruggen

Gepubliceerd op: 10/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Bloemen zijn niet bezorgd. Klantenservice heeft dit bevestigd, lag aan de koerier. Als ik niet gebeld had en geïnformeerd bij degene voor wie de bloemen waren, had ik €27 voor niks betaald. Veel geld betaald en je krijgt niks extra qua compensatie...
Verbeterpunten
Compensatie zou fijn en netjes zijn na zo'n flater!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Dagmar Lieskamp,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Dagmar Lieskamp
Nijmegen

Gepubliceerd op: 10/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Zeer karig boeket prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken .erg teleur gesteld het boeket was voor m’n moeder die 84 jaar is en aan chemo begint en dan krijg je Dit heel erg teleur gesteld
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Ada Lammerts,

Bedankt voor je beoordeling.

We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Ada Lammerts
Dronten

Gepubliceerd op: 10/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ik vond het grote boeket met 12 rozen en wat aankleding voor meer dan €50,- wel heel erg mager.... zeker voor dat geld.
Verbeterpunten
Vermelden op de site hoeveel rozen je dan ook ontvangt!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Sander Simons, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak rond uw bestelling. Wij streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Wij zijn u een volgende keer weer graag beter van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Sander Simons
Klimmen

Gepubliceerd op: 10/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Bloemen zijn zonder kaartje afgeleverd dus afzender was onbekend.
Verbeterpunten
 
Jolanda van Huizen

Gepubliceerd op: 09/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Prijs/kwaliteit verhouding erg scheef. Service op zich werkt, maar ik heb 40€ betaald voor drie amaryllissen en wat kerstgroen...
Verbeterpunten
Zorg dat je weet wat bloemisten geven voor de prijs die ze rekenen. Ik zal voortaan weer buiten Fleurop om bestellingen plaatsen.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Klant,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant
Den Hoorn

Gepubliceerd op: 08/01/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ