Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV

Pluspunten
Slechte kwaliteit bloemen. Woensdag bezorgd, zaterdag slap en uitgedroogd. Zeer karige bos voor heel veel geld. Enige positieve is dat het op de juiste dag is bezorgd. Nooit meer bloemenbon. Fleurop is voor mij pleurop. Ga je schamen!
Zie hierboven. Verse bloemen en meer waar voor je geld.
Sandra van Vliet-Rikken
Oostvoorne

Gepubliceerd op: 06/06/2020

Pluspunten
Bloemen waren op tijd geleverd en zagen er redelijk goed uit. Echter voor €35 verwacht ik wel meer, want na een week waren ze al helemaal verlept en konden ze de prullenbak in.

Thijs

Gepubliceerd op: 06/06/2020

Pluspunten
Groot bont geplukt boeket lijkt in de verste verte niet op het boeket wat als voorbeeld wordt gebruikt op de site. De kleuren, soort bloemen en omvang zijn anders dan beloofd. Snap dat niet alle bloemen altijd op voorraad zijn maar dit was gewoon teleurstellend.
De bloemen zijn wel vers en zijn de juiste dag geleverd om toch iets positiefs te noemen.
Door de foto verwacht je een bepaalde bos bloemen en vervolgens krijg je totaal iets anders geleverd... tip: plaats eerlijke foto's
Esmeralda

Gepubliceerd op: 06/06/2020

Pluspunten
De bestelde bos bloemen was wel heel erg karig!

Marco Kalfs
Wageningen

Gepubliceerd op: 06/06/2020

Pluspunten
Een boeket voor Moskou besteld.
Bij invoeren van het adres kon ik een postcode niet invoeren: in Rusland bestaat een postcode uit 6 cijfers,, het is niet aangepast aan het land van bestemming.
Ook het bericht kon niet in Russisch geschreven worden, alleen in Engels, Nederlands of Duits, maar mijn moeder van 82 spreekt en leest alleen Russisch....
De prijs-kwaliteit was erg slecht: voor een boeket dat in Nederland maximaal 20 euro zou kosten moest ik 70 euro betalen. Het boeket was afgeleverd in Moskou, en niet in een klein dorpje in Siberië.
Invoeren van het adres aanpassen van het land van bestemming
Mogelijk maken dat bericht in het land van bestemming geschreven wordt
Prijs-kwaliteit verhouding verbeteren.
Olga
Haren Gn

Gepubliceerd op: 05/06/2020

Pluspunten
Het boeket viel me vreselijk tegen toen ik een foto toegestuurd kreeg. Het leek nergens op! En al helemaal niet op de foto van het frisse plukboeket dat ik had besteld. en dat voor 50 euro! Zeer teleurstellend!
Maak boeketten die lijken op het plaatje dat je bestelt. Anders hoef je er ook geen foto bij te zetten.
M. Ruiter

Gepubliceerd op: 05/06/2020

Pluspunten
Normaal goede ervaring. Nu niet. Ik weet niet of de bestelling is afgeleverd. Ik heb geen mail ontvangen. Heb per mail nog nagevraagd bij u, maar geen reactie (nog) gekregen.
Aflevering van bos bloemen bevestigen en antwoorden op vragen per mail.
Annemieke Heidema

Gepubliceerd op: 05/06/2020

Pluspunten
Op de site een mooie bos uitgezocht voor een best bedrag. Kregen een foto doorgestuurd van de ontvanger, wat een verschrikkelijk zielig bosje bloemen hebben zij gekregen.

Dominique Berghorst
Heerde

Gepubliceerd op: 05/06/2020

Pluspunten
Boeket besteld voor moederdag voor mijn moeder in het verzorgingstehuis, zou zaterdag bezorgd worden niet gedaan ivm drukte van verjaardagsboeketten, pas de vlgd dag op moederdag aan het eind van de middag bezorgd, boeket was matig rozen waren al uitgebloeid en zag er niet fraai uit erg teleurstellend en het doel van moederdag volledig voorbij, vlgs Fleurop waren de bloemen vers ? Fleurop heeft de bezorgkosten 6,95 terugbetaald (totaal was 30,00) maar blijft balen dat dit zo gelopen is juist nu in de Corona tijd geen goede service van Fleurop met zo'n speciale dag

Marjolein
amsterdam

Gepubliceerd op: 04/06/2020

Pluspunten
Kaartje zat er niet bij
Kaart er bij doen
martine blankendaal