Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
21477 beoordelingen (12 maanden)
106945 beoordelingen (totaal)
265843 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (15843)
18% (3828)
4% (872)
2% (493)
2% (442)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Er zaten drie dode takken in het boeket. Levering was op tijd.
Verbeterpunten
Let op de versheid van de bloemen!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste M. de Haan,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
M. de Haan
Sneek

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Prijs - Kwaliteit is volledig uit verhouding. Samenstelling boeket veel goedkope produkten zoals blad, hout en andere vulling.
Verbeterpunten
Werk aan presentatie en de verhouding.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Vivian,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Vivian Spies

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ik heb een boeket besteld die bij aankomst de helft van volume was dan de afbeelding, heel eerlijk, zal ik dit niet meer op deze wijze doen, ik schaamde voor dit boeket en voor een bedrag van 38,90 euro (ex bezorgkosten) mag je wel wat verwachten. Het is dat ikzelf nu op visite kwam in de avond want anders had ik het niet eens gezien.
Verbeterpunten
realistischere fotos!!!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Evelyn Redeker,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
evelyn redeker
amsterdam

Gepubliceerd op: 23/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
geen ster vanwege slechte ervaring. boeketten verkeerd bezorgd, daarna de hele dag gewacht en toen het feestelijke zakelijke moment voorbij was werden einde vd dag de boeketten nog bezorgd terwijl was aangegeven in de ochtend bezorgen
Verbeterpunten
beter contact houden met de bezorger
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste House of Engagement,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
House of Engagement
Hilversum

Gepubliceerd op: 21/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Prijs - kwaliteitverhouding was niet in orde.
Verbeterpunten
Betere prijs - kwaliteit verhouding.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Klant,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant

Gepubliceerd op: 20/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De service was snel enige de bloemen waren gelijk bij aankomst aan het hangen en dat vind ik erg zonde vooral voor een bedrag van 35 euro
Verbeterpunten
 
Kars
Hengelo

Gepubliceerd op: 20/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
bos rozen hing na 3 dagen al slap
Verbeterpunten
nabellen bij ontvanger of de bos bloemen goed is.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Marcel,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
anoniem
Leimuiden

Gepubliceerd op: 20/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen.
Verbeterpunten
Geen flauwekul!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Klant

Bedankt voor je beoordeling.

Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing van de uitvoerend bloemist.

Wij zijn je een volgende keer graag weer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant

Gepubliceerd op: 18/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ik had bloemen voor EUR 80 besteld voor mijn opa en oma in Denemarken voor hun trouwdag. Ik zag de foto en vond het geen 80 euro waard. Jammer.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Thomas Krag,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Thomas Krag

Gepubliceerd op: 16/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De bloemen waren tijdig bezorgd, echter zat het bestelde kaartje niet bij het kraamboeket.
Verbeterpunten
Controle of de kaartjes bij de boeketten wel worden toegevoegd.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Hanneke Bruijnzeel,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV

Hanneke Bruijnzeel
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer