Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
21477 beoordelingen (12 maanden)
106945 beoordelingen (totaal)
265846 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (15845)
18% (3828)
4% (872)
2% (493)
2% (442)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Bloemen na 4 dagen verwelkt. Geen oplossing omdat ik geen foto heb gevraagd aan een vriendin die ik de bloemen in een periode van rouw heb gegeven.
Ook niet de eerste keer dat bloemen zo snel weg zijn.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste I.S.,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
IS

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Klachetn seriwus nemen. Als een grafstuk niet geleverd wordt hier ook een fatsoenlijke.opvolging aan geven.
Een ontbrekend gafstuk op een begeafenis is een delicate kwestie, je hebt wel.andere dingen aan je hoofd dan eemngrafstuk.
Grafstuk niet aanwezig op uitvaart
Na de uitvaart nergens te vinden
104 euro voor betaald en dat iis samen door eenn iendengroep bij elkaar gelegd

Gisternkorgen geveld...twlefoniste meende met , de bloemosy zegt t af gegeven te hebben de klacjt opgelost te hebben.... waanzinnig

Ik heb om bewij sgevraagd van aflevering...wat er niet is...
Ik heb gevraagd de bloemist de persoon waar ze het aan afgegeven zouden hebben op te psoren en me die dag antwoord terug te gevemmm niets gehoord...

Ik ga dadelijk maar weer bellen ,...

Moer ik uitleggen hoe zim me hoerover voel? Denk t niet...

104 euro lichter , geen bloemstuk, ook niet meer te herstellen zo n delcaat iets, de familie van overledene die ik maar heb uitgelgd wat de sotuatie was...pff.etc etc

Doe er iets.mee..dit is heel slecht voor julllie naam en ik ben er nog niet klaar mee.....

Ik adviseer jullie dit op een fatsoenlijke.mabier op te lossen en met spoed.met een acceptabele.oplissing te komeb... want in oplossingen wordt er helaas niet gedacht in de richting van de klant.....
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Dhr. Roger Rutten

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Dhr. Roger Rutten
Roermond

Gepubliceerd op: 21/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
prima geregeld 5
Verbeterpunten
 
Jan Willem Verheul
Assendelft

Gepubliceerd op: 20/01/2020
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Ik had een natuurlijk grafboeket besteld met duurzaam geteelde bloemen. Toen ik erover gebeld werd omdat niet alle bloemen voorradig waren heb ik gezegd dat het in ieder geval een boeket moest zijn met een natuurlijke uitstraling.
Bij de crematie zag ik niet zo’n boeket dus moest ik vragen (heel gênant) welke bloemen van ons waren. Toen bleek het een heel strak vormgegeven ovalen bloemstuk te zijn met rozen in strakke lijnen. Totaal ongepast en zo misplaatst dat de weduwe het niet eens mee naar huis heeft genomen
Verbeterpunten
U moet zich aan de afspraken houden, zeker als het om grafbloemen gaat.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Gert,

Bedankt voor je beoordeling.

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Fijn dat je tevreden bent met de geboden oplossing.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV

Gert Groothuis
Gorredijk

Gepubliceerd op: 17/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het boeket leek helemaal niet op het boeket dat ik had besteld. Volgens Fleurop viel het boeket nog binnen de richtlijnen.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Marjo,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Klant

Gepubliceerd op: 17/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
WAARDELOOS! Mijn moeder is pas gescheiden, woont alleen, ik woon aan de andere kant van de wereld en kan haar niet bezoeken. Ze zit alleen met kerst dus ik wilde een kerst stuk sturen waar ik flink voor heb betaald, en DAN WORDT HET NIET EENS GELEVERD!!!!!! Verschrikkelijk. Jullie moesten je schamen! Als ik 0 sterren kon geven had ik dat gedaan!
Verbeterpunten
Och, misschien doen waar je voor betaald wordt?
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Ron Roos

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Ron Roos
Hudson, Ohio, USA

Gepubliceerd op: 14/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Nelleke De Jonge
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 14/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Waardeloos want ze waren niet thuis en dure boeket is ergens onbekend gedumpt!!!!! En nu????
Verbeterpunten
Als iemand niet thuis is, niet afleveren!!! Het zijn verse dure bloemen, geen postpakket.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste E. Jansen,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben van de ontvanger vernomen dat zij op het gevraagde moment het boeket heeft ontvangen. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
E. Jansen

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik had een boeket willen laten bezorgen bij iemand. Eenmaal op de dag geen bezorgbevestiging gekregen dus even gebeld. En zei vertelde mij dat de order nog niet was afgemeld maar dat hij wel al was bezorgd dus dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

Toch kreeg ik argwaan en heb even gevraagd aan degene waar ik het aan had verstuurd, en die vertelde mij dat er nooit iets is bezorgd !
Verbeterpunten
Geen tip, wel een erg grote klacht !!! Onaanvaardbaar dit!!!!
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Tijs Den haan,

Bedankt voor je beoordeling.

Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice.

Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Tijs Den haan
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 11/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ik bestel geregeld boeketten via Fleurop. Soms krijg ik van de ontvanger een foto terug van het geleverde boeket. Zo ook deze keer. Helaas leek het totaal niet op het boeket dat ik had besteld. Het had een winterboeket moeten zijn en er werd een gladiool bezorgd. Dat kan echt niet; een erg slechte beurt van de bloemist. Bij andere gelegenheden werd ik teruggebeld door Fleurop om te melden dat de bloemen uit het boeket niet geleverd konden worden door de bloemist met de vraag of het akkoord was iets vergelijkbaars in het boeket te doen. Dat vond ik zeer klantvriendelijk.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste H. de Bakker,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
H. de Bakker

Gepubliceerd op: 10/01/2020
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer