Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
18866 beoordelingen (12 maanden)
83484 beoordelingen (totaal)
192512 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
72% (13558)
20% (3770)
4% (808)
2% (428)
2% (352)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Prima bezorgd mooi boeket
Verbeterpunten
 
Arno Van Geffen
Gemonde

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
prachtig en zorgvuldig samengesteld boeket. netjes op tijd afgeleverd!
Verbeterpunten
 
Elisabeth Smeding
Arnhem

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
zeer tevreden ! vlotte levering.
Verbeterpunten
n v t.
j. lycklama à nijeholt
Lollum

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Levering was prima, maar ik had een boeket uitgezocht van allemaal verschillende bonte kleuren en het boeket dat geleverd werd leek er in de verste verste niet op qua samenstelling. Daarnaast zaten er heel veel lange "grassprieten" in die na 2 dagen al helemaal dood en bruin waren.
Verbeterpunten
Als een bloemist een andere kleursamenstelling kiest dan besteld laat ze dan even contact opnemen met de besteller om te overleggen. Ze hadden al mijn gegevens dus dat was een kleine moeite geweest.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Marlien,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Marlien Brinkhuis
Goor

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De ontvanger wist neit waar de bloemen vandaan kwamen. Dat komt omdat ik in het tekstvak enkel mijn boodschap achter gelaten heb voor de ontvanger en niet mijn contactgegevns, er van uitgaande dat de gegevens van de afzender sowieso wel meegegeven werden. Niet dus.
Maar de ontvanger heeft de moeite genomen jullie te contacteren. Jullie hebben mij dan weer gebeld en zo is de boodschap toch aangekomen. Goede actie!
Maar het was op de website niet duidelijk voor mij.
Dhr. Peter Tavernier
Breda

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super goede service ! Wat je kiest op het internet krijg je ook in werkelijkheid !
Verbeterpunten
 
Karine Losschaert
Drongen

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super fijn geregeld! Ik kon mijn bestelling op het laatste moment nog aanpassen, omdat dit beter uit kwam. was erg gemakkelijk.
Verbeterpunten
 
Feikje van Dijken
Rouveen

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Wij vinden de service geweldig en de ontvanger was zeer tevreden en blij met het aangeboden boeket
Verbeterpunten
 
Egbert C. Bot
Workum

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prima, bezorging snel en op juiste dag
Verbeterpunten
On website lijkt het alsof je verschillende boeketten qua grootte kunt bestellen. Er kan echter geen selectie worden gemaakt. Alleen klein was beschikbaar. Betrof bestelling voor boeket naar buitenland.
Klant

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Gewoon eenvoudig en goed, maar voor vernieuwingen rondom duurzaamheid voor verbeteringen vatbaar en zeer geschikt nog beter te worden!
Verbeterpunten
Aangesloten bloemenzaken het dichtst bij het bezorg- /afleveradres als eerste selectie optie aanbieden.
Reden minder CO2 uitstoot (footprint) bij afleveren en eventueel vermelden of het bedrijf duurzaam werkt. Nog mooier als de aflevering per gewone (bak)fiets of andersoortig (elektrisch) vervoermiddel - niet door fossiele brandstof aangedreven - gebeurd.
De (natuur)producten bloemen en planten lenen zich er uitstekend als uithangbord voor.
Frank Bernsen
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ