Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal

Fleurop Interflora Nederland BV
192512 keer bekeken

Pluspunten
Prima bezorgd mooi boeket

Arno Van Geffen
Gemonde

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
prachtig en zorgvuldig samengesteld boeket. netjes op tijd afgeleverd!

Elisabeth Smeding

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
zeer tevreden ! vlotte levering.
n v t.
j. lycklama à nijeholt
Lollum

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Levering was prima, maar ik had een boeket uitgezocht van allemaal verschillende bonte kleuren en het boeket dat geleverd werd leek er in de verste verste niet op qua samenstelling. Daarnaast zaten er heel veel lange "grassprieten" in die na 2 dagen al helemaal dood en bruin waren.
Als een bloemist een andere kleursamenstelling kiest dan besteld laat ze dan even contact opnemen met de besteller om te overleggen. Ze hadden al mijn gegevens dus dat was een kleine moeite geweest.
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Marlien,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet.

klantenservice
Fleurop Interflora Nederland BV
Marlien Brinkhuis
Goor

Pluspunten

De ontvanger wist neit waar de bloemen vandaan kwamen. Dat komt omdat ik in het tekstvak enkel mijn boodschap achter gelaten heb voor de ontvanger en niet mijn contactgegevns, er van uitgaande dat de gegevens van de afzender sowieso wel meegegeven werden. Niet dus.
Maar de ontvanger heeft de moeite genomen jullie te contacteren. Jullie hebben mij dan weer gebeld en zo is de boodschap toch aangekomen. Goede actie!
Maar het was op de website niet duidelijk voor mij.
Dhr. Peter Tavernier

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Super goede service ! Wat je kiest op het internet krijg je ook in werkelijkheid !

Karine Losschaert
Drongen

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Super fijn geregeld! Ik kon mijn bestelling op het laatste moment nog aanpassen, omdat dit beter uit kwam. was erg gemakkelijk.

Feikje van Dijken
Rouveen

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Wij vinden de service geweldig en de ontvanger was zeer tevreden en blij met het aangeboden boeket

Egbert C. Bot
Workum

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Prima, bezorging snel en op juiste dag
On website lijkt het alsof je verschillende boeketten qua grootte kunt bestellen. Er kan echter geen selectie worden gemaakt. Alleen klein was beschikbaar. Betrof bestelling voor boeket naar buitenland.

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Gewoon eenvoudig en goed, maar voor vernieuwingen rondom duurzaamheid voor verbeteringen vatbaar en zeer geschikt nog beter te worden!
Aangesloten bloemenzaken het dichtst bij het bezorg- /afleveradres als eerste selectie optie aanbieden.
Reden minder CO2 uitstoot (footprint) bij afleveren en eventueel vermelden of het bedrijf duurzaam werkt. Nog mooier als de aflevering per gewone (bak)fiets of andersoortig (elektrisch) vervoermiddel - niet door fossiele brandstof aangedreven - gebeurd.
De (natuur)producten bloemen en planten lenen zich er uitstekend als uithangbord voor.
Frank Bernsen
Oldenzaal