Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fleurop.nl
Adres: De Schutterij 1 3905 PJ
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 0318 588 100

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Fleurop Interflora Nederland BV
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
15239 beoordelingen (12 maanden)
59495 beoordelingen (totaal)
121242 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
68% (10390)
23% (3571)
4% (664)
2% (370)
2% (258)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Job Sandberg
Tenants Harbor, ME

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Hans Blom
GOUDA

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Joaquin Jimenez
HOOGLAND

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Prima bloemen, fijn dat er nog dichte in zaten.

Wel heel vreemd dat de keuze word aangeboden of je voor of na de middag wil ontvagen.
Ik had aangegeven voor de middag. Het kwam rond twee uur binnen en de optie op de kaart van voor de middag was doodleuk doorgestreept. Dus biedt het of niet aan als je het niet kan. Of zorg er voor dat t lukt.
Verbeterpunten
 
Antwoord Fleurop Interflora Nederland BV
Beste Jorn Schreuder,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over de bezorging van uw bloemengroet. Onze excuses hiervoor. Wij streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden.

Wij zijn u een volgende keer weer graag beter van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice
Fleurop Nederland BV
jorn schreuder
EDE

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Tussentijdse wijziging van afleveradres werd prima en zonder problemen geregeld
Verbeterpunten
 
Peter van Wel
LAREN

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Mijn moeder was erg blij met het boeket. Ik vond het zelf ook erg mooi.
Verbeterpunten
 
Fenneke Elsink
Beverley

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Erg snel geleverd. En fijn dat ik hierover een mailtje ontving. Zo kon ik vanuit Frankrijk binnen een paar uur bij mijn vader in het ziekenhuis in NL een boeket laten bezorgen.
Wel had ik een veldboeket besteld. Op de foto op de site is dit een heel ander boeket dan wat er uiteindelijk geleverd is. Ik begrijp dat een boeket nooit op de foto kan lijken, omdat het maar net is welke bloemen in huis zijn. Maar de sfeer van het boeket leek in niets op de sfeer vab een veldboeket.
Verbeterpunten
 
Joke Visser
UTRECHT

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Makkelijk te bestellen en op juiste tijd bezorgt.
Verbeterpunten
 
Jan Riedijk
DEN HELDER

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
goede service, ook latere wijziging in afleveradres werd goed verwerkt!
Verbeterpunten
 
Klant
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer