Website: www.fleur.nl
Adres: Edeseweg 114 A 6721 KC
Plaats: BENNEKOM

Fleur.nl
11915 keer bekeken

Pluspunten
De kwaliteit van de planten is heel mooi!! Snel geleverd en fijne communicatie.
Nee kan ik niet bedenken
Cristel
Baarle

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
heel netjes te werk. Pakt bestellingen goed in en is stipt met verzenden. Ook breed in keuze wat planten betreft en hun producten.
op hun site staat aangegeven verzendtijd 1 a 2 dagen. Ik heb na 2 dagen de derde dag zelf moeten bellen. Daarna werd gelukkig wel meteen actie ondernomen.
Wazier

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Absoluut NIETS negatiefs te melden. In tegendeel: ze verdienen meer dan 5 sterren. Kontakt, hulp, plant, versturen allemaal gewoon perfect. We zijn zo blij met onze SCHITTERENDE Monstera Variegata !

Anja

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Op advies van vrienden hier meerdere kamerplanten gekocht voor onze kamer. En inderdaad prachtige kwaliteit en snel geleverd. Advies over de planten is ook erg goed. Gewoon fijn bedrijf.
Nee,
kan ik niet bedenken
Thomas

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Absolute aanrader dit bedrijf. Voor ons kantoor hebben we meerdere planten in pot besteld. De bezorging is zeer vlot gegaan en de planten werden in de bestelde potten geleverd! Fijne service en aardige behulpzame bezorgers!
Nee. Zeker een aanrader
Wim
Bussum

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Zeer goede service bij dit bedrijf! Van bestellen tot thuisbezorgen. De planten zijn zeer proffesioneel ingepakt zodat er met de planten niets kan gebeuren. Stevige verpakking doet de rest.
De kwaliteit van de planten is stukken beter dan bij een tuincentrum of bloemist. Je ziet duidelijk dat deze kamerplanten, in mijn geval grote groene, direct bij de kweker vandaan komen. Heel groen en heel vers. Ook zeer ervaringen jongens hier. Veel kennis van planten en verzorging. Ook de snelle reactie op vragen is erg prettig.
Ik ga dit bedrijf aanraden bij vrienden en kennissen.
Nee ik kan geen verbeterpunten noemen.

Ik zou zeggen ga door zo. Ik hier zeker vaker bestellen
Pieternel
Amstelveen

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
De service van dit bedrijf is echt top. Snelle bezorging van hele mooie frisse en groene planten! Heel prettig bedrijf.
Echt een aanrader!!

Nettie

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Snelle verzendservice, alleen jammer dat het postbedrijf de bezorging van het pakket 2 dagen lang uitstelde.
Slordig omgegaan met de plant tijdens het transport. Plant is erg beschadigd tijdens transport, geknakte stelen, verfrommelde en gescheurde bladeren tot gevolg. Klantenservice reageert erg laat met het terug mailen na het sturen van foto's. Erg jammer, had meer verwacht van dit bedrijf gezien de positieve recensies.
D

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Prachtig gezonde planten, in geen tuincentrum zulke mooie planten gezien als wij nu van Fleur.nl hebben ontvangen.
Super service en klant vriendelijk.
Echt een aanrader!!!!

Leen en Hannah
Alphen

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Fijn en zeer correct bedrijf. Snelle levering en prachtige planten. De opmaakservice is erg handig voor iemand zonder groene vingers!

Marit
Deventer