Website: www.fleur.nl
Adres: Edeseweg 114 A 6721 KC
Plaats: BENNEKOM

Fleur.nl

Pluspunten
We hebben een grote plant met pot besteld. De plant was keurig opgemaakt in de pot. Een hele handige service zo. Hierdoor geen gedoe met grond thuis. De levering was erg snel. Ik moet zeggen petje af om zo snel een plant vers van de kweker te kunnen leveren.
De kwaliteit van de geleverde plant is erg goed. Je ziet duidelijk dat de plant direct uit de kas komt!
Echt een superervaring!

Kay
Dordrecht

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
De kamerplanten die bezorgd worden zijn heel mooi. De levering is soepel en de planten zijn heel goed en kundig verpakt. Echt een aanrader kwaliteit van de planten is ook heel goed.

Marieke
Enschede

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Ik had een plant besteld van 1.50 maar de geleverde plant was niet eens 1.30!! Nog geen reactie van hun kant.

Update: Fleur heeft met mij contact genomen en ik krijg een vergoeding terug als compensatie.

Faris

Gepubliceerd op: 15/04/2019

01/04/2019

Pluspunten
zeer tevreden over FLEUR.NL, ik heb al 4 bestellingen gedaan nu inmiddels en bij de 3e bestelling ging het even mis en kreeg ik verkeerde planten geleverd, maar dit is goed opgelost door FLEUR.NL en ben heel tevreden met mijn nieuwe planten.

A. Elzinga
Winschoten

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
mijn 1e 2 bestellingen bij FLEUR zijn uitstekend uitgevoerd, 2 monstera's besteld van 110 euro per stuk. Heel tevreden... maar mijn 3e bestelling van 65 euro met 2 soorten sansevierias ging compleet fout, ik heb 2 totaal andere planten ontvangen als de sansevierias die ik heb besteld, foto's komen totaal niet overeen met wat ik heb gekregen. na mijn 2e mail richting Fleur met de melding dat ik verkeerde sansevierias heb gekregen, kreeg ik eindelijk een antwoord van Fleur dat de kweker mij een bepaalde soort had geleverd, maar dit zijn dus niet de soorten die ik heb besteld. Ik heb nu alweer 2x een mail gestuurd en tot op heden nog steeds geen antwoord, dit betreft een bestelling van 11 maart jl.
Ik kreeg verder als antwoord dat ze het erg druk hadden, maar dit is dus een slechte zaak als je niet krijgt wat je hebt besteld en het ook nog niet eens wordt overlegd als iets niet voorradig is , want de soorten die ik heb besteld kan ik nu niet meer vinden op de site. Nee, geen Fleur meer voor mij op deze manier. Ben een echte plantenverzamelaar, heb 2 mooie sansevierias hier staan, maar het zijn niet de soorten die ik heb besteld, en als er dan niet eens op een juiste manier wordt teruggekoppeld en wordt overlegd vind ik zeer, zeer teleurstellend. Dit was dus ook mijn laatste bestelling als dit niet wordt opgelost. Het is nu eind maart dus ik had allang een terugkoppeling verwacht.
mails van klanten met klachten beantwoorden, dus meer kantoorpersoneel aannemen om mailtjes te beantwoorden en om dan gemaakte fouten op te lossen.

Winschoten
30/03/2019

Pluspunten
Prachtige planten binnen gekregen! De bezorging gaat erg goed en je ziet duidelijk dat de planten bij de kweker vandaan komen echt goede kwaliteit. De planten zij heel kundig verpakt ideaal dat ze bezorgd worden!

Mattie
Renswoude

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Snelle levering van reuzemooi en kwalitatief product (yucca elephantipes). Een aanwinst voor onze woonkamer.
Thomassetti Walter
Zwijndrecht Belgiƫ

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Fleur.nl verdiend een bloemetje ;) echt een aanrader dit bedrijf. Bezorging van de planten thuis is ideaal! De planten zijn prachtig wij hebben gekozen voor de planten op te laten maken in de bestelde potten.
Na de levering nog contact gehad over de verzorging van de planten. Hierbij merk je gelijk dat het liefhebbers zijn en dat ze verstand van planten hebben. Al met al
Aanrader!

Huizen

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Snelle levering van schitterende planten! Je merkt duidelijk dat de planten direct bij de kweker vandaan komen. Hele frisse en groene planten.
Service is ook erg snel en goed erg makkelijk zo thuisbezorgd.
Geen gedoe met grond in je auto etc
Echt een aanrader dit.

Tamara
Veghel

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Wat een fantastische service bij dit bedrijf! Met fris en persoonlijk contact met een gerust hart planten besteld! En wat een topservice! Planten in de pot gezet, netjes opgemaakt en in de woonkamer bezorgd. Zelfs nog bij het plaatsen de planten op een andere plek laten zetten. Echt een unieke service die je nog weinig vind tegenwoordig.
Echt een voorbeeld van gemak maar met een persoonlijke tutch!
Fleur.nl verdiend en krijgt van mij een dikke pluim en een dikke 10.

Superbedrijf
Ik zou zeggen

Geheel niet van toepassing
Maria

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Veel keus, goede service
De bestelde plant was helaas korter dan aangegeven op de website. Er werd echter keurig gezocht naar een passende oplossing waar ik uit mocht kiezen. Top service!
Floor

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
veel keus
Ik bestelde een plant met een hoogte van 175. De plant die ik kreeg is echter 159 cm. Dit verschil vind ik TE groot. Erg jammer want ik had hem juist voor de mooie hoogte gekocht. Daarnaast betaal je een stuk meer voor een grote/hoge variant dus als ik dit geweten had, dan had ik deze niet besteld.

16/03/2019