Website: www.fleur.nl
Adres: Edeseweg 114 A 6721 KC
Plaats: BENNEKOM

Fleur.nl

Pluspunten
Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Hele goede service en snelle bezorging van de kamerplanten. Na wat advies vragen zijn we overgegaan tot aankoop van een paar mooie planten. Het is gelijk een stuk groener bij ons in huis!
De planten zijn groen en fris je ziet duidelijk dat ze direct bij de kweker vandaan komen!

Al met al AANRADER!

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
We hebben prachtige planten geleverd gekregen van fleur.nl! De levering gaat zeer vlot en de planten zijn kundig ingepakt. Dit is echt een uitkomst! geen gesleep meer met planten geen vieze auto met grond en dergelijke maar gewoon schoon en fris thuisbezorgd. De planten zien er in het echt nog indrukwekkender en groter uit!

Prachtig!
Zou ik niet weten gewoon TOP
Gea

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Bijzonder fijne ervaringen met dit bedrijf voor de service ben ik erg over te spreken samen met mijn collega’s.
We wilde graag ons werkplekken wat groener maken met planten. Omdat we er weinig verstand van hebben, hebben we advies gevraagd bij fleur.nl.
We hebben een hele duidelijke uitleg gekregen waar we welke planten het beste kunnen neerzetten. We hebben hun adviezen opgevolgd en werkelijk waar super!
We hebben alle combinaties met potten door fleur.nl op laten maken waardoor de planten kant en klaar op hun plek werden gezet.
De medewerkers zijn heel vriendelijk en professioneel bezig.
Wij gaan hier vaker gebruik van maken en hebben al wat andere bedrijven in ons pand ingeseind!
Al met al een super bedrijf met prachtige planten!!
Nee kan ik echt niet bedenken!
Jolanda
Zeist

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Goed verpakt en mooie planten, erg goede service
Na wat problemen met leveren en nadat er een te kleine plant was geleverd hebben ze netjes een nieuwe gestuurd om hem te vervangen en een cadeautje ter tegemoetkoming, erg netjes!
Rick

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Goed verpakt en mooie planten
Op dinsdag 29 januari plaatste ik een bestelling waar ik vroeg of deze op vrijdag bezorgd kon worden omdat ik die dag geregeld had thuis te werken. Donderdag kreeg ik een mailtje dat de bestelling onderweg was, mooi... Vrijdag geen bezorging, zaterdag ook niet.. maandag via "mijn tickets" gevraagd wat er aan de hand was. Deze zouden binnen 24 uur beantwoord worden, wat niet het geval was.. Toen maar gebeld waaruit bleek dat er inderdaad iets mis was gegaan en de bestelling nog niet weg was. Maar ik had wel een mail dat die verzonden was? Nou kan gebeuren zei ik. (overigens geen excuses gekregen) Ik vroeg of ik de bestelling alsnog zo snel mogelijk kon krijgen, eerstvolgende datum was 2 dagen later (donderdag) Ik kon zelf niet aanwezig zijn dus ik had geregeld dat een vriend bij mij thuis zou wachten. Woensdag bericht gekregen dat het pakket onderweg was. Donderdag weeeer geen pakket.. Via de postNL app zie ik dat het last minute weer een dag is opgeschoven. Ik weer iets nieuws verzonnen en de buren de dag erna op het pakket laten wachten. Toen kreeg ik een bericht dat het weer een dag verplaatst was naar de zaterdag. Dus ik de buren laten weten dat het niet meer hoefde, zijn ze toch wel bezorgd op vrijdag haha
Het was nogal een gedoe, de planten zijn heel mooi maar het was misschien beter geweest om na de eerste fout ze dezelfde dag of de dag erna zelf even te bezorgen.

08/02/2019

Pluspunten
M. N.
vr 8 feb. 17:00 (6 dagen geleden)
aan Fleur.nl

Goedemiddag ,

Graag wil ik even bedanken voor het verzenden van de mooie plant, die na mijn telefonische bevestiging van mijn online bestelling - de volgende middag werd bezorgd. Waarvoor hartelijk dank.

M.N.

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Na het ontvangen van een geknakte plant, is er snel gereageerd en hadden we binnen enkele dagen een nieuw exemplaar in goede staat. Goed werk!

H. Volman
Amersfoort

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Zeer fijne ervaring met dit bedrijf! De planten worden snel geleverd en zien er heel gezond uit
En groter dan verwacht
Super

Jan
Naarden

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Ik was een beetje huiverig om planten via internet te bestellen.
Zouden ze wel de beloofde grootte zijn, en zo mooi vertakt zoals op de foto?
Per mail werd ik wel gerustgesteld, maar toch.
Bij ontvangst was ik positief verrast:
Professioneel en degelijk ingepakt.
Zelfs groter dan omschreven en goed vertakt.
Aanrader!
Geen!
SCHMITZ
BELFELD

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
Op alle punten super. Ik ben heel fijn geholpen met goed advies. Duidelijke website met uitgebreid aanbod. De bezorging gaat snel en vlekkeloos.
Heel goed verpakt dit bedrijf weten waar ze bezig zijn!
Nee, ga door zo
Ik bestel nog eens
Willerieke
Maarsen

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Levering ging erg vlot, de planten waren zelfs iets langer dan aangegeven op de website. Mooi vol en heel goed verpakt!
Prima bedrijf
Goede communicatie