Website: www.fleur.nl
Adres: Edeseweg 114 A 6721 KC
Plaats: BENNEKOM

Fleur.nl

Pluspunten
Super goede service, een plant niet helemaal naar wens, een mailtje en foto later ,meteen een nieuwe plant gekregen die er fantastisch uitzag! Zou er zo weer bestellen!

Waalwijk

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snelle levering van prachtige planten. Mooi groen fris en groter dan op de foto. Hier gaan wij vaker bestellen. Communicatie loopt goed en goed advies gehad over welke planten we gekozen hebben
TOP!

Marieke
Nijmegen

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Prachtige kwaliteit planten! Mooie groen en vol. Planten komen gelijk uit de kas en dat is duidelijk zichtbaar. Hele mooie en frisse planten. De levering is snel en fijne communicatie!
Nee ga vooral zo door!
Kay

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Planten zien er goed uit
Lever wat je beloofd. Een plant die in de beschrijving staat als een meter moet bij levering geen 80(!) Cm zijn.
En als je dan mailt doe dan in ieder geval dat het je interesseert dat je een klacht hebt en er iets moeite voor doet om het op te lossen.
Wendy
Heteren

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Wat een schitterende planten hebben ze bij fleur nl. Je ziet duidelijk het verschil en dat dat deze planten direct uit de kas komen. De opmaakservice is ideaal geen gedoe met grond in huis!
Superbedrijf
Nee
Tamara
Groenlo

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Snelle bezorging en hele goede service! De planten en potten die we hebben binnen gekregen zijn prachtig. Heel erg groot, groen en fris ideaal zo met het thuisbezorgen!

Elana

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Snelle levering. Planten waren bij aankomst in zeer mooie staat. De aangekochte monstera was groter dan verwacht.

Ann
België

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
Snelle levering. Planten waren bij aankomst in mooie staat.
Ik kocht een hydrocultuur scindapsus. De beloofde hydrometer was er niet bij. Na enkele mails werd hij toch nagestuurd. De hydrocultuur plant verloor elke week een stekje door verrotting, hoewel ik de aanbevelingen gevolgd had om de plant tussentijds droog te laten komen. Na heel wat heen en weer gemail, vroeg ik of de plant kon vervangen worden (ik bedoelde kosteloos) maar ik kon slechts tegen betaling een andere bestellen (wat ik dus niet ga doen).

België
11/11/2018

Pluspunten
Nu voor de derde keer hier planten gekocht en zeer tevreden over de service van dit bedrijf. De planten zijn prachtig, mooi en vol. Vaak zelfs mooier dan het plaatje.
Snelle levering is ook ideaal

Denise

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Schitterende planten binnen gekregen en snel thuisbezorgd. Ons kantoor is een groene jungle
TOP bedankt fleur.nl

Pieter

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Marc
Gent, Flanders, Belgium

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten

Jullie pachira aquatica toegezonden gekregen maar tot m’n verontwaardiging is deze boom geen 175 cm zoals aangegeven op jullie site maar slechts 150 cm, niettegenstaande ik speciaal bij jullie besteld heb om een XL versie te bekomen!

Gent, Flanders, Belgium
25/10/2018