Website: www.fleur.nl
Adres: Edeseweg 114 A 6721 KC
Plaats: BENNEKOM

Fleur.nl

Pluspunten
Kamerplanten zijn schitterend echt topservice! Snel mooie groene planten in huis opgemaakt in pot en wel!
Nee
Johan
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
snel, secuur, komt afspraken na.

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Ik heb na fijn overleg met fleur planten besteld. Ze zijn snel bezorgd en erg mooi. Fris en groen zien ze eruit. Fijne communicatie en prettige medewerkers. Ik heb niet zulke groene vingers maar met jullie tips durf ik het wel aan!
Nee, ga vooral zo door
Tanja

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Mooie kentiapalm bezorgd gekregen. Goed verpakt, aanrader!

Angelique
Bleiswijk

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Ik ben echt een plantenliefhebber en heb fleur.nl ik een keer geprobeerd op aanraden van een vriend. Jammer dit ik dit niet eerder wist. De planten zijn fris en groen en je hebt ze binnen twee dagen in huis. Je ziet duidelijk de planten direct bij de kweker vandaan komen. Prettig bedrijf en de medewerkers hebben verstand van zaken. Ik ga hier vaker bestellen.

Pieter
Dirksland

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Ik heb een cadeau gekocht voor mijn broer. Een plant opgemaakt in pot. Bezorging is top. Plant is goed verpakt en is snel bezorgd. Super bedrijf.

Eefke

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
We hebben schitterende planten opgemaakt in pot bezorgd gekregen. De medewerkers zijn zowel aan de telefoon als bij het bezorgen erg vriendelijk. De planten werden zelfs op de juiste plek gezet. We hoeven er verder niets meer aan te doen. De watergevende potten die geleverd zijn werken ideaal! Zeker met dit weer ;)
Johan

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Levering binnen 2 werkdagen
Na een keuze gemaakt te hebben uit het zeer ruime aanbod (dat wel) en als cadeau laten bezorgen: niet ontvangen wat besteld is (andere kleur orchidee, er zat een verkeerde lelijke pot omheen, niet opgevuld met planten zoals wel besteld en betaald). Kortom: absoluut het geld niet waard wat ik ervoor betaald heb en lijkt ook in de verste verte niet op wat ik besteld heb. Na heel veel keren getracht iemand te pakken te krijgen en gemaild te hebben, na 2 werkdagen een reactie per mail ontvangen met een matige oplossing. Daarop gereageerd en het is nu weer wachten op een reactie.... Vooralsnog geen aanrader wat mij betreft.....
Antwoord Fleur.nl
Beste Ilse, bedankt voor je feedback. Er is iets misgegaan met het klaar zetten van de bestelling. We hebben de ontvanger nadat je contact met ons hebt opgenomen de juiste orchidee als nog bezorgd. We begrepen dat ze hier erg blij mee was.
Hartelijke groet. Fleur.nl
Ilse

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Snel geleverd en goed verpakt! Mooie groene planten en lekker groot.
Nee, ga zo door
Kay
Roermond

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
De kamerplanten worden snel bezorgd en zijn mooi fris en groen. Bezorging ging ook erg goed, prettig bedrijf!

Kay

Gepubliceerd op: 28/07/2018