Website: www.fiyo.nl
Adres: Ekkersrijt 1010 5692AA
Plaats: Son
Telefoon:

Online webshop voor onderdelen en accessoires voor reparatie, onderhoud en gebruiksmogelijkheden van jouw huishoudtoestellen en andere elektronische apparaten in en rond het huis.

Fiyo.nl

Pluspunten
Goede prijs en bestelling en levering verliepen probleemloos

Hoi, bedankt voor de mooie review. Daar zijn we blij mee! Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Ze gaan failiet
alles
Antwoord Fiyo.nl
Hoi Hetty, bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons. Als we je ergens mee kunnen helpen, horen wij dat graag. Je kunt altijd een e-mail sturen naar webcare@fiyo.nl. Groetjes, Michelle
Hetty

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
snelle en correcte levering

Antwoord Fiyo.nl
Hoi Toon, bedankt voor de mooie review. Goed om te horen dat je de bestelling snel en correct hebt ontvangen. Groetjes, Michelle
Toon
Baarle-Nassau

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Snel geleverd

Antwoord Fiyo.nl
Hoi Paul, bedankt voor de vijf sterren. Fijn om te zien dat we er een tevreden klant bij hebben. Groetjes, Michelle
Paul
MARGRATEN

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Redelijke prijzen, producten en levering zijn op zich in orde.
Communicatie is niet zo sterk. Ik bestelde twee producten: eentje was op voorraad en de ander had een levertijd van een aantal dagen. Na enige dagen kreeg ik een mail dat het niet-voorradige product met 1-2 dagen vertraagd was. Het was mij niet duidelijk of de genoemde vertraging onderdeel was van de aangegeven levertijd. Daarna hoorde ik 3 dagen niets. Toen kreeg ik bericht dat het niet meer geleverd kon worden, met de vraag wat ik met het andere product wilde doen. Omdat dit product nog altijd op voorraad was, heb ik direct (binnen 30 minuten, rond 11u 's ochtends op een donderdag) teruggemaild dat ik dat wel wilde hebben, in de hoop dat het dan de volgende dag in huis was (de website vermeldt namelijk dat voorradige producten binnen 24u geleverd kunnen worden). Ook vroeg ik in deze mail wat er met het teveel betaalde bedrag gebeurde. Helaas duurde het alleen al een aantal dagen voordat ik een reactie kreeg, en het product kwam pas maandag. Mijn vraag over het teveel betaalde bedrag is nooit beantwoord, maar het geld is wel netjes op mijn rekening bijgeschreven. Alles bij elkaar heeft de bestelling dus veel langer geduurd dan vooraf aangegeven en dan noodzakelijk was, en de communicatie was onduidelijk of afwezig.
Antwoord Fiyo.nl
Hoi, bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten en de levering. Jammer dat er iets niet goed is gegaan in de communicatie, waardoor het wachten op de bestelling wat langer heeft geduurd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Goed om te zien dat je het aankoopbedrag wel hebt ontvangen. Wij gaan dit intern bekijken, zodat dit niet nogmaals gebeurt. Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
goede snelle levering

Hoi, bedankt voor de mooie review. Daar zijn we blij mee! Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Perfect. Duidelijke website. Producten voor mijn redelijk oude dirt devil snel kunnen vinden. Makkelijk betaal proces en snelle levering (de volgende dag) zoals het hoort.
Geen aanmerkingen
Antwoord Fiyo.nl
Hoi Robin, bedankt voor de mooie review. Super dat je je oude Dirt Devil weer hebt gerepareerd. Dat doet ons goed! Groetjes, Michelle
Robin
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Keurig op tijd geleverd voor het reinigen van mijn Siemens EQ3 koffiemachine.

Antwoord Fiyo.nl
Hoi Wilfred, bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat je de koffiemachine op tijd hebt kunnen reinigen. Super! Groetjes, Michelle
Wilfred
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Snelle service
Een onderdeel was defect ,maar het wordt binnen 24 uur weer hersteld toppy

Antwoord Fiyo.nl
Hoi, bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen! Groetjes, Michelle
Van deuveren
Leusden

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Snelle en behulpzame reactie maar uiteindelijk was het niet het juiste advies en dus werd uireindelijk ook niet het goede artikel toegestuurd.
Nadat ik na ontvangst ondekte dat het niet het juiste artikel was, heb ik nogmaals contact gezocht met Fiyo. Na excuses werd nog diezelfde dag het volledig aanschafbedrag (van onderdeel + verzendkosten) op mijn rekening teruggestort. Klasse!!
Antwoord Fiyo.nl
Hoi Paul, bedankt voor je review. Je kunt het artikel altijd retourneren, de kosten daarvan worden door ons vergoed. Balen dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Als je ons een foto stuurt van het typeplaatje van je apparaat, gaan we voor je uitzoeken of we het juiste product kunnen leveren. Het e-mailadres is webcare@fiyo.nl. Alvast bedankt! Groetjes, Michelle
Paul
Leiden

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Snelle en behulpzame reactie maar uiteindelijk niet het goede artikel ontvangen. Ik kan 't er mee doen maar optimaal is het zeker niet. Ik zag op tegen (de kosten van) terugsturen
met het risico dat ik ook in tweede instantie niet het juiste artikel zou ontvangen.
Een beter advies

Leiden