Website: www.fiyo.nl
Adres: Ekkersrijt 1010 5692AA
Plaats: Son

Online webshop voor onderdelen en accessoires voor reparatie, onderhoud en gebruiksmogelijkheden van jouw huishoudtoestellen en andere elektronische apparaten in en rond het huis.

Fiyo.nl

Pluspunten
Scherpe prijs en vlotte verzending
Bezorging door DHL wil nog wel eens problematisch zijn. Zou handig zijn als ook voor PostNL gekozen kan worden. Zeker als je een onderdeel echt snel wilt hebben!
René
Zwolle

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten

De afbeelding van het product toonde 2 onderdelen, terwijl er maar 1 geleverd werd. Hierdoor niet volledige product ontvangen.
Antwoord Fiyo.nl
Hoi, wat vervelend om te horen dat je maar een product hebt ontvangen. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@fiyo.nl met daarin je bestelnummer en de situatie? Dan gaan we voor je kijken naar een passende oplossing! Alvast bedankt. Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Door verwarrende plaatjes op de website verkeerd product besteld. Kan gebeuren. Maar de afhandeling naderhand was zeer correct incl retour. Daarna keurig het juiste onderdeel ontvangen en alles werkt! Op niveau van service kunnen veel bedrijven hier nog wat van leren. Klasse !!!
Afbeeldingen op site goed checken. Op service gebied toppertje !
Rob
WEESP

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Lies
Maastricht

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Zeer snelle betalingsbevestiging, goede informatie over de verzending en razendsnel in huis. Goede kwaliteit. Top.

Ruud

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Contact verliep goed & snel m.b.t. aan te schaffen vervanging van een waterfilter.
Snelle levering!
Antwoord Fiyo.nl
Hoi, bedankt voor de mooie review. Daar zijn we erg blij mee! Groetjes, Michelle
M.Br.

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Snelle levering goede prijs

Hoi Robert, bedankt voor de mooie review. Dat doet ons goed! Groetjes, Michelle
Robert
Delfgauw

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
goede service, had op advies van Fiyo verkeerde onderdeel besteld,na retour zenden is het gehele aankoopbedrag incl. verzendkosten gecrediteerd. Het goede onderdeel had ik een dag later binnen
nee
Antwoord Fiyo.nl
Hoi Johan, bedankt voor de mooie review. Wat vervelend dat je in eerste instantie het verkeerde product had besteld. Gelukkig hebben we je kunnen helpen aan het juiste onderdeel. Groetjes, Michelle
Johan Visser
Oudenbosch

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Snel en goed geleverd

Antwoord Fiyo.nl
Hoi Cees, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat we er een tevreden klant bij hebben! Groetjes, Michelle
Cees kelderman
Lelystad

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
goedkoop snelle en vlotte levering

Antwoord Fiyo.nl
Hoi Eric, bedankt voor de mooie review, daar zijn we blij mee! Groetjes, Michelle
Eric
Oss