Website: www.fiyo.be
Adres: Ekkersrijt 1010 5692 AA
Plaats: Son

Online webshop voor onderdelen en accessoires voor reparatie, onderhoud en gebruiksmogelijkheden van jouw huishoudtoestellen en andere elektronische apparaten in en rond het huis.

Fiyo.be

Pluspunten
Verkeerde communicatie. Ik dacht dat ik het pakje in een ophaalpunt moest halen. Ik zou de verzending ook kunnen volgen via mail. Hier kon ik niets van terugvinden.
Antwoord Fiyo.be
Hoi, bedankt voor de mooie review. Wat vervelend om te horen dat de communicatie niet op de juiste manier is verlopen. Normaal gesproken ontvang je een track & trace code, zodat je het pakket kunt volgen. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan in het systeem, waardoor je deze e-mail niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Vandaag besteld, morgen geleverd
Correcte info over het wisselstuk
Antwoord Fiyo.be
Hoi, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt ontvangen en de correcte informatie hebt gekregen. Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Duidelijke website, goede beschrijving van product, vlotte levering aan correcte prijs.

Antwoord Fiyo.be
Hoi, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! Dat doet ons goed. Groetjes, Michelle
Zandvoorde (Oostende)

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Antwoord Fiyo.be
Hoi Koen, bedankt voor de mooie review. Daar zijn we blij mee! Groetjes, Michelle
Koen
Eeklo

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Snel geleverd

Antwoord Fiyo.be
Hoi Lea, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt ontvangen! Groetjes, Michelle
Lea
Antwerpen

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
.Snel en correct afgehandeld, netjes thuis bezorgt

Antwoord Fiyo.be
Hoi Erik, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Dat doet ons goed! Groetjes, Michelle
ERIK
BREE

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Alles goed snel en heel vlot gegaan.
super.

Antwoord Fiyo.be
Hoi, bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat we er een tevreden klant bij hebben. Groetjes, Michelle
geel

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Wisselstukken Black and Decker (zelfs van oud model) beschikbaar.
Vlugge levering.

Antwoord Fiyo.be
Hoi Johan, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat we de artikelen voor jouw apparaat konden leveren. We kijken uit naar je volgende bestelling. Groetjes, Michelle
Johan
Sint-Niklaas

Hoi, bedankt voor de mooie review. Dat doet ons goed! Groetjes, Michelle
Aalter

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
de bestelling is snel en heel correct aangekomen

Antwoord Fiyo.be
Hoi Arsène, bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je bestelling op de juiste manier is aangekomen. Zeg het voort! Groetjes, Michelle
Arsène
Idegem