Website: www.fiyo.be
Adres: Ekkersrijt 1010 5692 AA
Plaats: Son
Telefoon:

Online webshop voor onderdelen en accessoires voor reparatie, onderhoud en gebruiksmogelijkheden van jouw huishoudtoestellen en andere elektronische apparaten in en rond het huis.

Fiyo.be

Pluspunten
correcte verwerking en snelle levering !

Antwoord Fiyo.be
Hoi Sandra, bedankt voor de vijf sterren. Daar zijn we erg blij mee! Groetjes, Michelle
Sandra
Gent

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Vlot, efficiënt, belofte waargemaakt!

Antwoord Fiyo.be
Hoi, bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat we er een tevreden klant bij hebben! Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Uitgebreid assortiment
Slechte levering, beter gezegd GEEN levering na 10 dagen. Verbouwingen lopen vertraging op.....hopelijk een mooie compensatie vanuit Fiyo.
Antwoord Fiyo.be
Ha Filip, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. We hebben een onderzoek gestart en verwachten z.s.m antwoord van Mondial Relay. Zodra er meer bekend is zullen we je op de hoogte houden per mail. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Dalila
Filip
Vaalbeek

Hoi, bedankt voor de vijf sterren. Super! Groetjes, Michelle
Rotselaar

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Estelle levering
Communicatie , ik zou nog een mail krijgen ivm de levering maar deze was er al zonder verwittiging , positief maar voor somige niet.
Antwoord Fiyo.be
Hoi Gunter, bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt ontvangen. Wat vreemd dat je geen e-mail hebt ontvangen. Misschien is de e-mail in de spambox terecht gekomen, zo niet is er bij ons iets misgegaan in het systeem. We gaan het even controleren! Groetjes, Michelle
Gunter
Borgerhout

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Hoi Eddy, bedankt voor de mooie review. Super! Groetjes, Michelle
Eddy
Liet

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Snel en correcte levering van het onderdeel. Ook op de NL site zijn er youtube filmpjes met uitleg hoe je de onderdelen correct vervangt. TOP

Antwoord Fiyo.be
Hoi Nicolaï, bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Daar zijn we blij mee! Groetjes, Michelle
Nicolaï
Zeebrugge

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
goede service en snelle levering onderdeel was perfect Fiyo is een heel goed bedrijf en zeer betrouwbaar zeker aan te bevelen

Antwoord Fiyo.be
Ha Martin, bedankt voor je mooie review! We krijgen er een glimlach van op ons gezicht. Zeg het voort. Tof! Groetjes, Dalila
castro martin
hasselt

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Gebruiksaanwijzing voor geleverd product zou een plus zijn.
Antwoord Fiyo.be
Ha, bedankt voor je review. Dat is inderdaad een goede tip! We zijn er mee bezig om het mogelijk te maken om deze tot onze beschikken te krijgen. Groetjes, Dalila

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Ha Frank, bedankt voor de 5 sterren :)! Groetjes, Dalila