Website: www.fiyo.be
Adres: Ekkersrijt 1010 5692 AA
Plaats: Son

Online webshop voor onderdelen en accessoires voor reparatie, onderhoud en gebruiksmogelijkheden van jouw huishoudtoestellen en andere elektronische apparaten in en rond het huis.

Fiyo.be

Pluspunten
Mijn besteld product was zorgvuldig en netjes verpakt. Ook het bijgevoegd document was duidelijk.
Doe zo verder.
Antwoord Fiyo.be
Hoi Hilda, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! Daar zijn we blij mee. Groetjes, Michelle
Hilda
Veerle

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Zeer tevrede
kleine onderdelen per post leveren zou beterkoop voor de klant zijn.
Verzending was duurder dan onderdeel.
Antwoord Fiyo.be
Hoi Eric, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! Daar zijn we blij mee. We hanteren deze verzendkosten omdat al onze pakketjes worden voorzien van een label, zodat jij, maar ook wij er zeker van zijn dat het op de juiste manier aankomt. Groetjes, Michelle
Eric Delvaux
Tongeren

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Helaas geen!
Alles wat je op de site verkoopt moet ook daadwerkelijk verkocht worden! Niet zeggen dat het er op trekt en dan uiteindelijk totaal iets anders is.
Antwoord Fiyo.be
Hoi, bedankt voor de review. Wat vervelend dat je niet het juiste onderdeel hebt ontvangen. Graag kijk ik voor je na waar het mis is gegaan en waarom. Zou je een e-mail willen sturen met daarin het bestelnummer naar webcare@fiyo.be? Alvast bedankt! Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten

Er is geen gratis terugstuur mogelijk vanuit Belgiƫ. Dit is onaanvaardbaar en volgens mij ook in strijd met de Belgische wetgeving op internetverkoop. Ik kreeg een product toegestuurd met een engels contact. Toen ik dit telefonisch meldde werd dit nagekeken en bleek juist. De persoon zei dat dit niet op de site mocht staan. Er werd mij een enorm ingewikkelde procedure voorgesteld en toen ik hierover iets zei werd ik onbeleefd afgewimpeld = een infoservice niet waardig !!! De oplossing kon zijn : mij een verloopstekker aanbieden naar Europees en deze toesturen. Dit werd niet gedaan.
Antwoord Fiyo.be
Hoi Christine, bedankt voor je review. Wat een vervelende situatie. Ik ga graag voor je kijken naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je bestelnummer? Het e-mailadres is webcare@fiyo.be. Groetjes, Michelle
Christine Nijs
Mespelare

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Antwoord Fiyo.be
Hoi Leen, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! Groetjes, Michelle
Leen
Hofstade/Aalst

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Heel snel en correct

Hoi Ellen, bedankt voor de 5 sterren. Super! Groetjes, Michelle
Ellen
Zelzate

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Zeer ruim gamma spare parts; snelle levering van een keurig verpakt wisselstuk dat volledig identiek is aan het te vervangen onderdeel.

Antwoord Fiyo.be
Hoi Walter, bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor de feedback. We hebben de website zo ingericht, dat je juist aan de hand van het typenummer de juiste onderdelen kunt vinden voor jouw apparaat. Het nummer van de leverancier zou dan niet nodig zijn. Wat vreemd dat jij het alleen op die manier kon vinden. Mocht dat nog eens voorkomen, bel ons dan even dan kijken wij het meteen voor je na! Sorry voor het ongemak! Groetjes, Michelle
Walter
De Panne

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
Zeer ruim gamma spare parts; snelle levering van een keurig verpakt onderdeel
het is wel even zoeken voor de occasionele aankoper van een wisselstuk: je beschikt enkel over het typenummer van het toestel, maar niet over het wisselstuk-nummer dat in de Fiyo-catalogus wordt gebruikt ... dit moet je dus eerst zien terug te vinden bij de producent van het toestel

De Panne
21/05/2018

Pluspunten
snelle levering
hetzelfde tarief levering Belgiƫ/Nederland
Antwoord Fiyo.be
Hoi Rohnny, bedankt voor je mooie review. Fijn om te zien dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor de feedback. Helaas is dit tarief verschillend door de afspraken die wij hebben met de vervoerders. Groetjes, Michelle
Rohnny
ZOUTLEEUW

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Hoi, bedankt voor de mooie review. Super! Groetjes, Michelle

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
positief gereageerd op een stuk geleverd item.
top

Antwoord Fiyo.be
Hoi Paul, bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Michelle
Paul Fornoville
Nijlen