Website: https://www.fixpart.com/nl
Adres: Tramkade 26 5211VB
Plaats: 's-Hertogenbosch

FixPart is een in Nederland opgericht en gevestigd bedrijf dat zich vanuit expertise heeft gespecialiseerd in de verkoop van onderdelen en accessoires voor huishoudelijke apparatuur. In 2010 zijn we van start gegaan met de online verkoop via een webshop, welke inmiddels is uitgegroeid tot één van de grootste in zijn categorie. Deze snelle groei hebben wij onder meer te danken aan de goede relatie met onze klanten en leveranciers. Vanwege de groei en verdere professionalisering is de onderneming in 2016 overgegaan in reRandeR B.V. Als klant staat u bij ons centraal en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u klant bij ons blijft!

FixPart

Pluspunten

Niets meer gehoord van bestelling 2018127341 terug gezonden verkeerde deurrubber geleverd diepvries kant rubber moest ijskastgedeelte zijn. kosten € 102,.. niet terug ontvangen. Telefonis niet te bereiken bedrijf.
Jos Dirks
Landgraaf

Gepubliceerd op: 20/09/2018

antwoordnummer voor retourzending
betere communicatie met Klarna (achteraf betalen)
F Van Klaveren
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
Product aangeschaft op basis van informatie verstrekt op de website. Welke niet correct blijkt te zijn, waardoor ik niets heb aan het product. Of ik als nog zelf de verzendkosten even wil betalen om het nutteloze onderdeel retour te sturen.

Nul reactie van de klantenservice op de emails die ik stuur. Ook niet op die aangaande een nog te leveren onderdeel.

Uiteraard hoef ik die ook niet meer. De bestelling hiervoor vanochtend gecanceld. Maar dat zullen ze in dit tempo volgend jaar wel doorhebben.
Ferrici

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
snelle bezorging.
slechte service ! De levering klopte niet met het bestelde, ook pakbon en factuur niet hetzelfde. De maat klopte niet van het geleverde. Lastig als er dan niet gebeld kan worden, om te informeren naar het goede product ! Wel 6,50 bezorgkosten en 6,50 euro kwijt aan retourkosten !!
A.J. Klompjan
Zwolle

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Snelle reactie en meedenken (-zoeken).

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Duidelijke website en snelle levering
Geen !!
Henk Hoekman
Lisserbroek

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Snel en correct geleverd.

Martin Plag
Eygelshoven

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Jules

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
goede service. Voor niet te leveren onderdeel werd partnummer gegeven en aanwijzing waar misschien wel te koop is.

kalyan Jongkoen
Purmerend

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Snelle levering van nieuwe koffiepot! Helemaal blij.

F. van Dijke
Borssele