Website: http://www.fixjeiphone.nl/
Adres: Virulyweg 21-D 7602RG
Plaats: Almelo

De grootste iPhone reparatie website van de Benelux met een webshop voor originele iPhone onderdelen.

fixjeiphone

Pluspunten
Gisteren de iPhone van mijn dochter opgestuurd had een defecte aan en uit knop. Vandaag werd ik al gebeld dat hij klaar was. En dat ze er ook nog even op eigen kosten een nieuwe accu in hadden gedaan!
Top service zo kom je ze niet vaak meer tegen. Bij de eerst volgende iPhone reparatie weet ik wel waar ik naar toe ga.

Sander van Gool
Smilde

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Goeie service en garantie regeling, duidelijke en snelle reactie op mails, overzichtelijke website, snelle reparatie service.

Marjolein

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Snelle service, vriendelijke werknemers.
Kleine hickup met bestelling gehad maar snel opgelost.

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Snelle levering.Uitstekende klantenservice. Als het niet gaat als verwacht wordt er in overleg met de klant naar een adequate oplossing gezocht en geïmplementeerd. Zelf mijn iPhone batterij vervangen, echter had niet het gewenste resultaat. Dit heeft het bedrijf zoals gezegd uitstekend opgelost. kortom een WOW-ervaring.
Vooral zo doorgaan op de ingeslagen weg.
Sibbe
Hoorn

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Enkele weken geleden heb ik een refurbished iphone 7 gekocht waarbij achteraf bleek dat deze uit de Arabische Emiraten komt. Iphones die oorspronkelijk uit de Arabische Emiraten komt hebben een blokkade op Facetime. Dit heb ik nooit geweten en fixjeiphone wist ook niet dat ze mij deze iphone hebben meegegeven. Ze vonden dit erg vervelend en helaas hadden zij niet op de korte termijn een nieuwe iphone 7 liggen in de kleur zwart. Ik mocht deze iphone gebruiken totdat zij een nieuwe levering kregen. Binnen een week ben ik gebeld en heb ik de iphone kosteloos mogen ruilen. Ze hebben er meteen een bescherm glasplaat op geplakt voor mij en de telefoon ziet er echt top uit. Helemaal als nieuw. Erg goede service!

Kayleigh
Enschede

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Marion

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Bereikbaarheid, klantenservice, instructievideo's, heldere site, snelle levering.

B Koper
Voorhout

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijke en behulpzame customer service en snelle chat.
Zeer voordelige prijzen.

Bill Veereman

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Geweldige service, goed advies en snelle en betrouwbare leveringen!
Aanrader dus!
ehhhh, geen vooralsnog
Martijn
Elst

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke webshop, snelle hulp bij vragen.
Perfect

Elspeet