Website: http://www.fixjeiphone.nl/
Adres: Virulyweg 21-D 7602RG
Plaats: Almelo

De grootste iPhone reparatie website van de Benelux met een webshop voor originele iPhone onderdelen.

fixjeiphone

Pluspunten
Ik kan eigenlijk heel saai zijn over…

Ik kan eigenlijk heel saai zijn over fixjeiphone. Ik heb er nu 4 of 5 keer wat besteld. Alles klopt, alles netjes, en ze denken ook nog eens met alles voor je uit. Het lijkt wel of alle problemen die je elders tegen kan komen bij hen al zijn opgelost. Of ik nou een scherm voor mn iphone of schroeven voor mn macpro koop, of een refurbished Iphone, ik kom de hele tijd tips en eigen korte no bullshitt video's tegen waardoor ik alleen maar verder wil, en kan. En ik betaal geen verzendkosten voor mini bestellingen... Big Up.

Horst
Zutphen

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Ik werd snel en vriendelijk geholpen!

Ad
Sneek

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
2 producten besteld vlak voor de feestdagen. Helaas door de drukte het pakketje kwijt geraakt bij PostNL. Contact gezocht met FixjeiPhone, meerdere malen een hele snelle reactie gehad van de klantenservice. En prima opgelost door FixjeiPhone door snel de producten opnieuw te versturen
Producten ook van goede kwaliteit!

Bou

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Snelle en correctie service
Rob
Woudenberg

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit onderdelen
Tot nu toe niks om aan Te merken
Justin
Zeewolde

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Goede service, vlotte levering, meedenken
Niels
Zwolle

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Diverse vrienden hebben mij dit bedrijf al eens aangeraden. Vorige week mijn iPhone 7 laten vallen en ja hoor een barst in mijn scherm. Dus ik was genoodzaakt om het scherm te vervangen. Een scherm (voorgemoteerd a+ kwaliteit) + gereedschapset, hoesje en tempered glass besteld :). Zoals beloofd had ik mijn bestelling de volgende dag in huis. En warempel, met de duidelijke video heb ik gewoon zelf mijn scherm vervangen. Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden!
Geen!
Richard
Zwolle

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Mede door goede beoordelingen hier een nieuwe accu besteld (A+ kwaliteit). Na installeren in iphone werkte alles in eerste instantie prima. Uit het niets telefoon uitgevallen, terwijl deze nog meer dan de helft had. Aan de lader gelegd, melding dat telefoon compleet leeg is. Na een uur nog altijd geen enkel teken van leven.
Hierop volgend oude accu teruggezet, iphone start direct op. Oftewel, defecte accu (a+ kwaliteit hè?). Na het uitvallen wordt geen enkele simkaart meer herkent en zal er een nieuwe simkaartlezer gesoldeerd moeten worden in de telefoon (als dat het enige is wat kapot is gegaan door deze a+ kwaliteit accu). Kosten? Minimaal 80 euro. Als er meer kapot is loopt dat natuurlijk drastisch op.

Hiernaast kan de klantenservice ook nog wel enige verbetering krijgen. Tijdens het contact met een medewerker is het alsof fixjeiphone haar klanten wantrouwt. Beetje omgekeerde wereld naar mijn idee. In ieder geval mijn geld terug voor de defect geleverde accu, maar hier nogmaals iets bestellen? Mij niet gezien.
Timo

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Mijn bestelling kwam beschadigd aan door fout PostNL. Contact opgenomen met de helpdesk en kreeg gelijk (kosteloos) nieuwe bestelling toegestuurd. Helpdesk is erg vriendelijk en staat ook klaar om adviezen te geven waar nodig. Echt een top bedrijf en graag tot ziens!
Brian
Tubbergen

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Compleet assortiment aan iPhone onderdelen
Zeer duidelijke montage videos. Film afspelen en tegelijkertijd reparatie uitvoeren. Videos dekken begin tot eind van de werkzaamheden.
Kapot onderdeel gekregen. Direct (in 1 dag) nieuw onderdeel ontvangen. Geen retour kapotte onderdeel nodig.
Vertrouwen in de klant, dat geeft vertrouwen in het bedrijf!

Thom
Wassenaar