Website: http://www.fixico.nl
Adres: Weteringschans 85E 1017RZ
Telefoon: 0202610720

Via de Fixico app of website vraag je gemakkelijk meerdere offertes aan voor autoschade. Deuk, lakschade, blikschade of spuiten auto? Gebruik Fixico!

Fixico
19979 keer bekeken

Pluspunten
De medewerker die ik de tweede keer te spreken kreeg, heeft zijn best gedaan om een schadehersteller voor me te vinden en uiteindelijk heb ik een uitstekend bedrijf gevonden dat mijn schade snel en vakkundig heeft hersteld. Voordeel is ook dat men alleen werkt met FOCWA-bedrijven.
Men belooft dat je binnen 24 uur drie offertes krijgt, maar ik had er na twee dagen nog maar één. Zelf gebeld om te vragen hoe het zat. De medewerker zegde toe nog een aantal schadeherstellers te benaderen, maar ik hoorde er niets meer van. Wel kreeg ik via de mail opeens een tweede offerte. Tweede keer gebeld; toen bleek mijn aanvraag aanvankelijk niet meer te vinden in het systeem. Deze medewerker (een andere dan de eerste keer) maakte er wél werk van en belde terug. Later belde hij nog een keer, met een uitstekende suggestie en nam ook de moeite om zelf te bellen met de betreffende schadehersteller om de afspraak af te stemmen. Uiteindelijk kwam het dus wel goed, maar de belofte van 3 offertes binnen 24 uur wordt niet echt waargemaakt.

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Makkelijke manier om verschillende offertes te krijgen van bedrijven (veel makkelijker dan zelf gaan zoeken op internet). Contact (via mail) heel goed (snel, adequate, behoorlijk persoonlijk, prettig).
betrouwbaarheid van offertes vind ik (te) onduidelijk. Vooral omdat offertes zeer uiteenliepen. Van € 775 tot € 1425. Dat is een heel groot verschil. Verklaring/uitleg niet duidelijk genoeg. Kennelijk is de sschadeherstel-wereld een wild-west-wereld. Dus uiteindelijk ga ik toch maar persoonlijk bij een herstelbedrijf langs.
Beschrijving van de werkzaamheden in de verschillende offertes is soms erg summier en technische termen worden niet uitgelegd (bv wat is 'uitspuiten'?)
Ed
Hooge Zwaluwe

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Er duidelijke website, goede snelle afhandeling en goede afspraken gemaakt die ook zijn nagekomen.

WFH Beheer BV
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Snelle en klantvriendelijke afhandeling
De offerten niet te snel onzichtbaar maken

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Echt een prima bedrijf, hulpzaam, en duidelijke uitleg.
fadoul
ARNHEM

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Snel gehandeld

E.G. Flex Services
Lelystad

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Eerste instantie ben ik zelf naar een reparatie bedrijf gegaan die heeft mij een offerte voor 1450 euro incl btw gegeven voor het herstellen van de reparatie. Na een Reclame ben ik Fixico tegen gekomen. Ik heb 4 Offertes gekregen en ik kwam op een een prijs van 720 euro incl btw uit. Ik voel me hier goed geholpen ook met de vragen die ik had. Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden.

Edwin

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Duidelijke site, goede communicatie. Snel, goede offertes binnen.

Hans

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
snelle reactie op mijn aanvraag voor een offerte
persoonlijk contact was aangenaam

Jos
Heerlen

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Snelle reactie op de aanvraag, passende offerte bij bedrijven in de buurt. Goede communicatie per telefoon en mail en een prettige reminder over de afspraak per mail.
Zeer tevreden en beveel Fixico absoluut aan.
Duidelijker door schadebedrijf aan laten geven wat wel en niet in de prijs zit(logo's, bevestiginsclips, achterlichtunit etc).
Aart
Dordrecht