Website: www.fitnessshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145RC
Plaats: Waalwijk

Fitnessshop.nl

Pluspunten
Snelle verzending. Goede prijs/kwaliteits verhouding.
Ab
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Slecht bedrijf
Levertijd en communicatie is zeer slecht. Niet compleet informatie vergeven.
Antwoord Fitnessshop.nl
Beste Tim, bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. Erg jammer dat de communicatie enigszins slordig is verlopen, wederom onze excuses hiervoor.

Zo te zien heb je op 28 augustus 3 artikelen besteld met een verwachte levertijd van 5 á 10 werkdagen. Vervelend genoeg heeft onze leverancier op 2 september laten weten dat één artikel vertraagd was, hierover ben je natuurlijk direct op de hoogte gesteld! Helaas hebben we hierop verder nooit een reactie mogen ontvangen.

Hierna heb je gebeld omtrent je status, hierin is afgesproken het vertraagde artikel terug te storten. Hiermee was de situatie opgelost.

Tim
Jansen

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
Goed product. Prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering. Betrouwbaar

Uithoorn

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Helaas geen positieve punten.
In de toekomst mogen jullie wel wat eerlijker zijn over het kwaliteit. Alles is zo beetje beschadigd. Lijkt net of ik 2ehands spullen heb overgekocht.
Antwoord Fitnessshop.nl
Beste Haidar, bedankt dat je onze Fitnessshop hebt willen beoordelen. Het is zeker niet de bedoeling dat onze klanten gebruikte en/of beschadigde artikelen ontvangen. We vinden het jammer dat je deze "klacht" nooit hebt neergelegd bij onze klantenservice. Naar aanleiding van je Kiyoh beoordeling hebben we hierover nog persoonlijk contact met je opgenomen.

Wij hopen dan ook dat je daarmee enige duidelijkheid hebt gekregen en bent geholpen.
Uiteraard nog veel sportplezier!

Met vriendelijke sport,

Oss

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Na contact opnemen via Whatsapp werd er een oplossing gevonden voor het probleem dat mijn bestelling van 'op voorraad' artikelen opeens enkele dagen langer duurde vanwege het totaalgewicht. Waardoor ik mijn bestelling toch nog voor het weekend binnen had, bedankt daarvoor!
Als je meer artikelen bestelt die voorradig zijn, is het raar dat vanwege het gewicht de bezorging opeens 2 werkdagen langer kan duren. Ik ben blij dat het is opgelost, maar het zou nog beter zijn als de oplossing (in 2 pakketten sturen) komt voordat de klant aangeeft annulering te overwegen.
Antwoord Fitnessshop.nl
Hoi Pascal! Super bedankt voor zowel het aanraden als beoordelen van onze Fitnessshop! In verband met het gewicht moeten wij inderdaad soms gebruik maken van een aparte verzenddienst, hierdoor rekenen wij vaak 1 tot 3 werkdagen langer. Gelukkig staat dit ook wel aangegeven voordat je de bestelling plaatst.
Wellicht is het versturen in twee delen ook een oplossing....wij gaan even kijken wat we hiermee kunnen doen! :)

Voor nu nog veel sportplezier gewenst!

Pascal

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Snel bestellen en vlot betalen. Duidelijke site. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Vervelend dat 3 artikelen uit 1 bestelling op 3 verschillende dagen door 3 verschillende bezorgdiensten bezorgd worden.
Rietta
Katwijk

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Goed product, snelle levering, prima prijs en prettige klantendienst
Niet ontdekt
Rien
Harderwijk

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Ik heb nu al een paar keer dingen bij jullie besteld
en dat is tot alle tevredenheid gebeurd.
Het bij een afleverpunt laten bezorgen is een goed idee.
Ik zou zo gauw niks kunnen verzinnen.
rien
Hedel

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Goede interface, snelle bestelling plaatsen, en snelle en correcte levering. Perfect!
Nog geen nare ervaringen gehad, gelukkig.
Marcel
Alkmaar

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Pluspunten
Uitstekende levering. Netjes afgehandeld.

Diana
Roosendaal