Website: www.firm24.com
Adres: Burgerweeshuispad 201 1076GR
Telefoon: 0203080675

FIRM24 is dé plek voor al uw zakelijke diensten. Wij bieden u een breed scala aan juridische, administratieve, fiscale en notariële diensten. Online, transparant en tegen een vaste prijs.

FIRM24

Pluspunten
Snel en to the point. Weet wat er speelt bij het oprichten van een bedrijf.

Robert
Leidschendam

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Snelle en accurate werkwijze en een goede samenwerking met landelijke notariskantoren.

Theo / Brendelson B.V.
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Geen, laat cliënten vooruit betalen en leveren dan niet, betalen het ten onrechte betaalde niet terug!
Sneller reageren op vragen, proces blijven volgen, en client serieus nemen.
Antwoord FIRM24
Ik vind het spijtig te horen dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. Het afnemen van een dienst via onze site is iets anders dan het kopen van een product in een webshop : het vereist af en toe wat medewerking van uzelf. Dit geldt zeker in uw geval, aangezien het een aandelenoverdracht betrof waar (financiële) gegevens en medewerking vanuit de klant cruciaal zijn. Als deze niet verstrekt of verleend worden kan en mag de Nederlandse notaris de opdracht niet uitvoeren.

U geeft aan dat wij geen dienst willen leveren, maar dit is dus niet waar. Wij willen juist door met de overdracht. U bent hiervan op de hoogte, echter heeft u er zelf voor gekozen deze overdracht te annuleren omdat u de vereiste medewerking met de notaris n
Smetsers Beheer BV
Vorstenbosch

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Zeer goede en persoonlijke service waarbij FIRM24 meedenkt en zoekt naar de meest geschikte oplossing. Ook als er haast achter zit weet je dat je hier goed wordt geholpen.

Energiebspaarders.nl

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Supersnelle service!
Overzichtelijke website
De 'stappen' zijn heel behulpzaam, zo vergeet je niets

UpNew Holding bv
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Complimenten aan Firm24; snelheid, duidelijkheid, correctheid van hoog nivo. Dank je wel voor jullie support! Top!

Oak3-10 BV
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Snel en adequaat, goede informatie, makkelijk te begrijpen.
Vragen via de chat liep even wat moeizaam.
Puzzletree
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Bedrijf is uitstekend bereikbaar helpen je graag met alle vragen via de chatbox kom je er echt niet uit net als ik deslextys dan nemen ze de stappen zelf door via de telefoon

Blizo Network Solutions B.V.
Maassluis

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Zeer snelle actie, goede hulp met chat, kostte weinig moeite mijn Holding op te richten
Website kan iets duidelijker, was af en toe toch even zoeken.
Michiel

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Goede prijs, online geregeld en duidelijk proces. Flexibiliteit in locatie makelaar is ook een voorbeeld.
Tijdens de eerste chatsessie, had ik een vraag waarop ik antwoord kreeg dat ik zou worden teruggebeld. Ik ben echter nooit teruggebeld.
Dennis

Gepubliceerd op: 05/01/2018