Website: www.firm24.com
Adres: Anthony Fokkerweg 1 1059CM
Telefoon: 0203080675

FIRM24 is dé plek voor al uw zakelijke diensten. Wij bieden u een breed scala aan juridische, administratieve, fiscale en notariële diensten. Online, transparant en tegen een vaste prijs.

FIRM24

Pluspunten
goede service en reageren snel
communicatie vanuit notarissen lopen soms buiten systeem, dan bevestig je een concept in het systeem, blijkt dat je het ook via email extra moet bevestigen .
onnodige vertraging van meer dan een week.
Klaassen dienstverlening
Werkendam

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Keurige en snelle afhandeling. Goede hulp en after sales.

Johan
Barendrecht

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Snelle info en dito antwoord op contractuele vragen
nvt
Gerard
HOORN NH

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Goede en duidelijke instructies en uitleg op de site. Maken waar wat wordt beloofd.
In plaats van een balk met de status van de voortgang van de aanvraag, dit op een duidelijker manier aangeven.
Taf-dienstverlening bv
Harderwijk

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
De website is goed ingericht waardoor de workflow efficiënt verloopt. Het personeel is toegankelijk en reageert snel en geeft goede adviezen als je even ergens niet uit komt. En de notaris (extern) deed haar werk uitstekend waardoor alle wijzigingen in de conceptakte goed werden verwerkt.

Dave / Backdoor Amsterdam BV

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Buitengewoon soepel proces. Op een vrijdag alle keuzes gemaakt en ingestuurd en maandag anderhalve week later waren de holding en de werkmaatschappij ingeschreven bij de KvK.

Via de telefoon nog goed advies gekregen en dat was allemaal bij de prijs inbegrepen. De Firm24 collega die opnam, wist alles over de verschillende manieren om een eenmanszaak al dan niet in te brengen in een BV en kon met een paar gerichte vragen bepalen wat voor mij het beste was. Buitengewoon handig en plezierig.
De gebruikte notaris in Amersfoort heeft nogal wat slechte beoordelingen op Google. Daar schrik je dan wel van wanneer je als Firm24 klant juist naar die notaris gestuurd wordt en je het adres opzoekt. Gelukkig was daar niets van te merken, de dienstverlening door de notaris was zakelijk en verliep prima. Maar misschien iets om nog verder te verbeteren, ofwel door Firm24 klanten vooraf uit te leggen dat de samenwerking met die notaris voor Firm24 klanten juist wel goed verloopt ofwel door een notaris te zoeken met een betere reputatie.
Steven
Blaricum

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Erg meedenkend, goede service en geweldige bereikbaarheid. Bij bijzonderheden kregen wij 1 contactpersoon aangewezen, waardoor Firm24 goed geïnformeerd kon handelen, uitstekend!

Zelfs bij oprichting van meerdere BV's werd alles netjes afgehandeld en de prijs is er niet naar, enorm goedkoop voor die mate van service!

De Jong financieel en juridisch advies
Zwolle

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
alles loopt soepel, van invullen formulieren to afhandeling (online) inschrijving BV.

Marc Jacobs, Genzai B.V.
Roermond

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
Super duidelijk, goede informatieverstrekking en vooral lekker simpel. Afspraken worden bevestigd en notaris was top geregeld.

Geen extra kosten gehad wat ik eigenlijk wel een beetje had verwacht. Bijvoorbeeld het tekenen bij de notaris of zo.
Geen,
John Keppel
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
De aanvraag tot oprichting is helder en eenvoudig
Mijn oprichting is niet helemaal volgens planning verlopen. Uiteindelijk ruim 3 weken bezig geweest met de oprichting. Reden hiervoor was dat de oprichting blijkbaar wat afweek van wat gebruikelijk was en medewerkers dit laat oppikte. Uiteindelijk heb ik gesproken met de eindverantwoordelijke en hij heeft mij ervan overtuigd dat dit niet de gebruikelijke gang van zaken is en heeft lering getrokken en zijn medewerkers opnieuw geïnstrueerd. Blijft niet goed dat niet alles vlot verliep maar positief vind ik dat iemand erkent dat er fouten worden gemaakt en hier ook van wil leren.
M

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Ik kan alleen bedenken; het eenvoudig invullen van de aanvraag tot oprichting.
Mijn oprichting is echt dramatisch verlopen. Uiteindelijk ruim 3 weken bezig geweest met de oprichting. Op emails en vragen aan Firm24 wordt niet gereageerd en als klant total niet op de hoogte gehouden van status en voortgang. Ook mijn verzoek tot het spreken van een leidinggevende van Firm24 werd geen gehoor gegeven. Pas na een aantal gesprekken met de Notaris is het vlot getrokken. Ik had juist gedacht dat Firm 24 daarvoor wordt betaald?! Voor een BV met kapitaal van 1 euro misschien een prima oplossing, voor ander werk dan dit: WEGBLIJVEN van FIRM24!

06/10/2017