Website: https://www.filright.com
Adres: Stadsplein 1c 3431LZ
Plaats: Nieuwegein
Telefoon: 0302072172

FilRight

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk, nemen alle tijd voor vragen en denken mee
Eric
Nijmegen

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Goede producten, snelle levering en perfecte klantenservice.

Arjan
Obdam

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Filright heeft een mooie website. De medewerkers zijn vriendelijk.
De belofte 'voor 23:45 besteld, morgen in huis' kunnen ze helaas niet altijd waarmaken.
Antwoord FilRight
Beste Dirk,

Bedankt voor de review.

zoals ook al per mail gecommuniceerd hebben wij helaas het vervoer-proces niet in eigen hand, waardoor het kan dat een pakket vertraging oploopt bij de vervoerder. Vanaf ons distributiecentrum vertrekken vrijwel alle pakketten op tijd.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is om van de vervoerder te horen te krijgen dat het pakket niet op tijd geleverd zal worden, maar is er niets anders dat wij kunnen doen dan de problemen aangeven bij hen.

Het is overigens wel mogelijk om bij ons distributiecentrum of onszelf op afspraak bestellingen af te halen. Daarnaast kunnen wij ook verzenden naar een afhaalpunt.

Ondanks de vervelende bezorgervaring hopen we je in de toekomst toch terug te zien!

Sven / FilRight
Dirk

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Filright heeft een mooie website
tip: creƫer ook een afhaal punt zodat klanten niet de slechte service van postnl hoeven te ervaren.

10/11/2018

Pluspunten
Duidelijke site, Snelle levering.
De toegestuurde track en trace link werkte niet. Na wat onderzoekwerk van mijn kant bleek dat de code te uitgebreid was. Als je de juiste code (14 tekens) gebruikt bij DPD predict krijg je de levertermijn binnen een tijdvak van een uur. Mijn bestelling werd idd binnen dit uur geleverd.
Dus ik zou willen adviseren dit proces nog eens te bekijken zodat men de juiste link toegestuurd krijgt. Of zet 'm in het besteloverzicht.
Lucien
Venray

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering. Goed verpakt. Vaste afnemer van oa PLA. Zeer goede kwaliteit PLA.
Frans
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, duidelijk bestel proces. De bestelde Creality Ender 3 printer was een van de laatste versies dus voorzien van alle fixes en updates. De eerste print (mijn allereerste 3D print) was al direct van een goede kwaliteit dus ben met veel plezier begonnen aan de optimalisatie en fine-tuning van de printer.
Laat DPD ook de verwachte levertijd doorgeven zodat je niet van 8 tot 18 uur zit te wachten (mijn levering kwam om 17:30)
CK
Helmond

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
overzichtelijke website met duidelijke productspecificaties en reviews, verder handig dat er aangegeven is wat erbij geleverd wordt
Ten slotte snelle, nette en persoonlijke service bij calamiteiten

Frits
BARNEVELD

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Zeer behulpzaam en meedenkend, daarom ondanks mijn perikelen met het geleverd krijgen en initieel instaleren van de printer een aanrader. Het is makelijk scoren als het vlekkeloos gaat, maar kwaliteit in service is juist belangrijk bij problemen.
(telefonische) openingstijden in het weekend.
Yannick
Voorburg

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Een verkeerde levering gekregen (kan nu eenmaal gebeuren) een dag later alles gecorrigeerd
Telefonisch wat langer bereikbaar zijn, de meeste mensen werken van 9 Tot 5, als jullie dan meteen niet meer bereikbaar zijn, is het lastig contact opnemen
Ferdinand
vierlingsbeek

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Perfecte service en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan met mijn vragen als ik ze bel. Sven toppie

John
Oss