Website: https://www.filright.com
Adres: Stadsplein 1c 3431LZ
Plaats: Nieuwegein
Telefoon: 0302072172

FilRight

Pluspunten
Duidelijke site, Snelle levering.
De toegestuurde track en trace link werkte niet. Na wat onderzoekwerk van mijn kant bleek dat de code te uitgebreid was. Als je de juiste code (14 tekens) gebruikt bij DPD predict krijg je de levertermijn binnen een tijdvak van een uur. Mijn bestelling werd idd binnen dit uur geleverd.
Dus ik zou willen adviseren dit proces nog eens te bekijken zodat men de juiste link toegestuurd krijgt. Of zet 'm in het besteloverzicht.
Lucien
Venray

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering. Goed verpakt. Vaste afnemer van oa PLA. Zeer goede kwaliteit PLA.
Frans
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 26/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, duidelijk bestel proces. De bestelde Creality Ender 3 printer was een van de laatste versies dus voorzien van alle fixes en updates. De eerste print (mijn allereerste 3D print) was al direct van een goede kwaliteit dus ben met veel plezier begonnen aan de optimalisatie en fine-tuning van de printer.
Laat DPD ook de verwachte levertijd doorgeven zodat je niet van 8 tot 18 uur zit te wachten (mijn levering kwam om 17:30)
CK
Helmond

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
overzichtelijke website met duidelijke productspecificaties en reviews, verder handig dat er aangegeven is wat erbij geleverd wordt
Ten slotte snelle, nette en persoonlijke service bij calamiteiten

Frits
BARNEVELD

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Zeer behulpzaam en meedenkend, daarom ondanks mijn perikelen met het geleverd krijgen en initieel instaleren van de printer een aanrader. Het is makelijk scoren als het vlekkeloos gaat, maar kwaliteit in service is juist belangrijk bij problemen.
(telefonische) openingstijden in het weekend.
Yannick
Voorburg

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Een verkeerde levering gekregen (kan nu eenmaal gebeuren) een dag later alles gecorrigeerd
Telefonisch wat langer bereikbaar zijn, de meeste mensen werken van 9 Tot 5, als jullie dan meteen niet meer bereikbaar zijn, is het lastig contact opnemen
Ferdinand
vierlingsbeek

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Perfecte service en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan met mijn vragen als ik ze bel. Sven toppie

John
Oss

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
snelheid en kwaliteit product

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Snelle levering. Op locatie ophalen was een leuke en leerzame aangelegenheid!

Daniel Bornhijm
Den haag

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Goed verpakt, filament is prima en werkt perfect, eerst wat zorgen dat ik geen verzendbericht kreeg, uiteindelijk keurig om half 12 een mailtje gehad met track en trace! Perfect! Verder nog geen contact maar niet nodig, zal hier vaker bestellen!
Geen, klein minpuntje was het bezorgen met DPD, liever een keuze voor bijvoorbeeld postNL of een andere courier, erg slechte ervaring met DPD hier maar dat is buiten het bedrijf om.
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 10/07/2018