Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Pluspunten
Iets meer uitleg over de fiets bij uitlevering
Aerdts
Boxmeer

Gepubliceerd op: 02/07/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede website, goed advies en een duidelijke communicatie qua levertijd. Alhoewel de eerste verstrekte leverdatum niet klopte, werd dit keurig telefonisch gemeld en werd een nieuwe bezorgdatum doorgegeven.
Het thuis afleveren ging gehaast en daardoor weinig advies en persoonlijke aandacht. Ook bleek het stuur, bij aflevering, nog niet goed vast te zitten! Dit leverde een gevaarlijke situatie op bij mijn eerste ritje. Zelf heb ik het stuur met een inbussleutel vastgezet, maar dit moet eigenlijk niet mogen. Communiceer dan in ieder geval dat het stuur nog niet goed vastzit.
Nilis
Langbroek

Gepubliceerd op: 01/07/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Aardige bezorger, helpt met fiets juist af te stellen. Fijne fiets!
Levertijd vond ik wat lang, 3 weken.
Eveline

Gepubliceerd op: 28/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Prima communicatie en gratis thuisbezorgd
Aflevering zou iets proactiever kunnen zijn,, b.v. vanuit zichzelf al vertellen dat het stuur te hoog staat en een korte toelichting geven over de fiets. Voor een kind van 11 is het toch bijzonder om een nieuwe fiets te krijgen..

Gepubliceerd op: 26/06/2019
de Ridder
Voorhout

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle en correcte levering. Scherpe prijs
Het kan altijd goedkoper....
Kornet
Werkendam

Gepubliceerd op: 20/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede website met duidelijke bestelinformatie
Aflevering viel erg tegen, er werd aangebeld, daar staat de fiets en men liep weer weg. Geen leverbon/handleiding/toelichting

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Overzichtelijke site.
Snelle en duidelijke overzichten op de mail, tijdsbestek van levering kort, bezorging prima op tijd!
Aflevering zelf mocht wel iets professioneler. Geen advies of iets dergelijk gekregen mbt onderhoud etc.
Hammer
Genemuiden

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Roolvink

Gepubliceerd op: 17/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Komen afspraken na en fiets keurig geleverd.
Begreep op de site dat de fiets zeer snel geleverd kon worden, dit is toch meer dan een week geworden. Op zich geen probleem maar iets duidelijker op de site zetten.
Arie
Nijverdal