Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Pluspunten
De levering was snel, en het bestelproces gemakkelijk.
De fiets die ik geleverd heb gekregen wijkt af van degene die online stond en die ik dus dacht te kopen. Hij wijkt af op praktisch punt, waardoor het stuur hoger staat. Dat vind ik toch best belangrijk, maar toen ik erover belde zei degene die ik aan de telefoon had "ja die contracten zijn niet verlengd dus het stuur is anders, maar als je er een koppelstukje tussen zet werkt het ook". Ik gaf aan dat ik dat raar vond. Daar werd niet op gereageerd. Geen excuses of coulance of niks. Ik hou de fiets wel, maar ik zal niet nog een keer via fietsvoordeelshop.nl kopen omdat ik de klantenservice niet klantvriendelijk vind en het heel raar vind dat er niet geleverd wordt wat er wordt beloofd.

Gepubliceerd op: 26/06/2019
Aanbeveling: Nee