Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Pluspunten
De levering was snel, en het bestelproces gemakkelijk.
De fiets die ik geleverd heb gekregen wijkt af van degene die online stond en die ik dus dacht te kopen. Hij wijkt af op praktisch punt, waardoor het stuur hoger staat. Dat vind ik toch best belangrijk, maar toen ik erover belde zei degene die ik aan de telefoon had "ja die contracten zijn niet verlengd dus het stuur is anders, maar als je er een koppelstukje tussen zet werkt het ook". Ik gaf aan dat ik dat raar vond. Daar werd niet op gereageerd. Geen excuses of coulance of niks. Ik hou de fiets wel, maar ik zal niet nog een keer via fietsvoordeelshop.nl kopen omdat ik de klantenservice niet klantvriendelijk vind en het heel raar vind dat er niet geleverd wordt wat er wordt beloofd.

Gepubliceerd op: 26/06/2019
Better costumer service, answered my call after 15 tries, not even exagerating
Mendez
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 02/06/2019
Aanbeveling: Ja
Leverdatum klopte niet, de kleur van de fiets was niet het zelfde als op de site.
Lieftink

Gepubliceerd op: 28/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Veel keuze, scherp geprijsd. Erg vriendelijke verkoper.
Telefonische bereikbaarheid in het weekend. Vaak doorverbonden worden om uiteindelijk niemand te spreken.
Bemanning bij de ‘normale’ fietsen tov electrische fietsen is te laag: 1 persoon moest 4 a 5 klanten tegelijk helpen.
Mijn band was na 1 week gebruik geklapt en de service vond ik toen tegenvallen, omdat het een zaterdag was. Ik kon aan de telefoon merken dat ze niet blij waren, maar ik kon de fiets wel brengen na overleg. Geen blijk van medeleven oid. Ik kwam erg laat en kreeg meteen een reprimande daarvoor. Pas toen ik aangaf dat ik niet verwachtte dat hij nog voor sluitingstijd gemaakt werd, draaide deze medewerkster bij.
Bij de koop en het ophalen van de fiets was ik erg blij en enthousiast. Bij de afhandeling bij dit mankement veel minder, daarom is het cijfer lager.
boschker
Hilversum

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Gedegen advies
Beste, wij zijn nog niet helemaal tevreden. Tijdens de bezorging van de fiets van mijn zoontje bleek er een beschadiging te zien aan de aandraaibout van het stuur. De bezorgen erkende de beschadiging en had hier een foto en een melding van gemaakt. Wij zouden hierover teruggebeld worden een deze zou worden vervangen. Helaas hebben wij tot op heden niets meer vernomen?
Biervliet
Purmerend

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Beleefd en aardige contactpersonen.
Mijn overgemaakt geld voor een e-bike was 'verdwenen'. Nadat ik er zelf was achteraan door contact op te nemen met mijn bank, kwamen we er achter dat het al 4 dagen op een tussenrekening stond van Fietsvoordeelshop. Hierdoor zou mijn fiets niet geleverd worden... Omdat dit een buiten mijn schuld lag, heb na lang aandringen toch nog mijn fiets gekregen. Het aankoopbedrag scheelde 200 euro met een reguliere fietsenzaak maar daarvoor heb ik wel een halve middag aan de telefoon gezeten. Mijn contactpersoon was wel beleefd en aardig, hij kan er tenslotte ook niets aan doen dat de financiële afwikkeling niet op orde is.
Nennie

Gepubliceerd op: 01/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Bestelproces is prima, afleveren was op tijd.
Montage aan huis stelt niet veel voor, er zitten geen monteurs in de bus. Dus dat de fiets van mijn zoon (3 jaar) aanliep werd even gemist.
Reparatie afspraak was pas 3 weken later, niet heel leuk voor een verjaardagscadeau
Casper

Gepubliceerd op: 13/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden in het traject.
Afmontage van de fiets. De bel doet het niet door te lange schroeven en bagagedrager zit niet mooi gemonteerd.

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle service en leenfiets
Kapotte acculader mee, 2 jaar en 5 maanden oud ,geen tegemoetkoming in de kosten.schandalig voor een product wat veel langer mee zou moeten gaan .
Nel
Abbekerk

Gepubliceerd op: 10/03/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Bij de proefrit kon de man (verkoper) ons goed uitleggen wat het verschil was tussen de verschillende modellen van de fietsen en beantwoorde de vragen naar tevredenheid. Mijn afdronk is dan ook dat er persoon met kennis en kunde aanwezig is.
Na het besluit om de fiets af te kopen diende deze gecontroleerd en “rijklaar” gemaakt te worden. Echter is dit niet gebeurd. Bij de aflevering ik zelf moeten constateren dat het voorwiel scheef in de voorvork zit. Er een slag in het voor- en achterwiel zit... de jasbeschermer niet volledig vast zit.

In het tijdsbestek van 10min is terplekke de fiets alsnog “gecontroleerd”... ik zet dit expres tussen een quote omdat je nimmer in 10min een fiets kan controleren. Het wiel is recht gezet en de slag is er geprobeerd eruit te halen.
Gevolgd: ik wordt geadviseerd om over 6 maanden de fiets een onderhuids beurt te geven tegen een gereduceerd tarief. Kortom; ik mag betalen om alsnog het slag uit het wiel te halen.

Bedrijf beveel ik aan voor advies, maar voor aanschaf/ aflevering krab ik nog eens achter mijn oren.
Ronnie
Wintelre