Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Het feit dat een simpele band plakken fout gaat vind ik erg kwalijk
van Wechem

Gepubliceerd op: 27/04/2019
Prajsner
Zeewolde

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Levering op tijd.
Fiets had mankement bij aflevering. Dit wordt pas over ruim een week opgelost.
van Ree
Nijmegen

Gepubliceerd op: 23/10/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Fiets elders uitverkocht. Bestellen zou 3 maanden duren. Hier stond er nog 1.
Onduidelijke communicatie. Veel ruis tussen vestiging en hoofdkantoor.

Fiets krijgt geen servicebeurt na 2 a 3 maanden. Moet je voor betalen. Is dat klantenbinding?
Antwoord Fietsvoordeelshop.nl - Winkels
Geachte heer Siegert,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u dermate veel 'ruis' heeft ervaren in de communicatie. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We zijn continue bezig om de communicatie tussen al onze vestigingen steeds beter te maken.

Wij kiezen ervoor om onze fietsen met een aantrekkelijke korting aan te bieden. Hierdoor kunnen wij helaas niet een gratis servicebeurt bij iedere fiets geven. Wel krijgt u korting op de eerste beurt wanneer u deze bij 1 van onze winkels laat uitvoeren.

Veel fietsplezier toegewenst!

Team Fietsvoordeelshop.nl
Johan
Veldhoven

Gepubliceerd op: 16/10/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
de prijs
de versnellingen werkten niet
Antwoord Fietsvoordeelshop.nl - Winkels
Geachte heer Bokobza,

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de versnellingen niet werken. Dat is absoluut niet de bedoeling. Ik heb mijn collega's uit de werkplaats verzocht om contact met u op te nemen, zodat het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Team Fietsvoordeelshop.nl
Bokobza

Gepubliceerd op: 24/09/2018
Pluspunten
als ik 1/2 minuut het zadel buiten uitprobeerde was de verkoopster met iemand anders bezig en stond ik te wachten. Bij de 2e verkoper ging het hetzelfde, weer ineens weg. Dan met het uitzoeken van fietstassen een 3e verkoper. De tassen waren verkeerd geprijsd, maar er was geen enkele coulance. Bovendien vond ik de laatste verkoper allesbehalve vriendelijk.
Goldewijk - verpalen
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
aantrekkelijke prijzen
groot aanbod
leugens/verborgen gebreken op de website
misleidende reklame
zeer onvriendelijke klantendienst, waarbij service niet hoog in het vaandel wordt gedragen
Barry
Antwerpen