Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

op maandag 13 mei een fiets besteld in de winkel. afgesproken dat ik de fiets kon op halen op vrijdag 17 mei. (ivm 18 de mei mijn dochtertje jarig was.) ik kwam de fiets ophalen samen met mijn dochtertje en de fiets was niet geleverd. ze vertelde mij dat met de bevestiging van betalen daar aan wordt aangegeven dat de fiets niet eerder kon geleverd dan pas 23 mei. (in mijn bevestiging staat gewoon de 17 mei opgehaald kan worden).
ik kon de show model van de winkel zo meenemen daar was ik eerst niet mee eens. wilde op zo minst korting op een show model. ik heb immers betaald voor een nieuwe fiets.
kreeg ik niet want de fiets die ze vanuit Rotterdam geleverd wordt is ook een show model zei hij dus wij geven geen korting. heb uiteindelijk de showmodel fiets meegenomen anders heb ik een verdrietig dametje gehad.

Vond het heel erg onvriendelijk voel me zwaar bedrogen en in de zeik genomen. eigenlijk belachelijk voor woorden dit....
Stoffelen
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 04/06/2019
Aanbeveling: Nee
leveren op de datum die je op de site belooft zou helpen ;-)
Broekarts
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Pluspunten
Personeel weet absoluut niet hoe met klanten om te gaan. Komt zeer ongeinteresseerd over. Beseft niet dat de klant voor brood op de plank zorgt.
Advies: stuur ze direct op cursus “omgaan met klanten” en leer ze sociale vaardigheden.
Spanbroek

Gepubliceerd op: 24/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
aflevering fiets 1 jaar geleden
Afspraken over service zijn niet nagekomen
Standaard antwoord zelfd na beoordeling. Inhoudelijk wordt er niet gekeken naar de feiten.
Antwoord Fietsvoordeelshop.nl - Winkels
Geachte mevrouw Wisman,

Vervelend om te horen dat wij volgens u onze afspraken niet zijn nagekomen. Ik ben bang dat er sprake is geweest van een miscommunicatie. Voor alle fietsen die wij verkopen, geldt dat wij in het eerste jaar van de garantie voor garantiegevallen gratis bij onze klanten aan huis komen. Na het eerste jaar brengen wij onze klanten voorrijkosten in rekening, tenzij dit van te voren is afgekocht door het afsluiten van een servicepakket. Dit wordt op diverse plekken door ons gecommuniceerd. Des te vervelender vinden wij het dat dit alsnog niet duidelijk bij u is geweest, waarvoor onze excuses. Hopelijk is uw fiets verder wel naar tevredenheid gerepareerd en kunt u weer volop genieten van uw fiets.

Team Fietsvoordeelshop

Gepubliceerd op: 04/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
aflevering fiets 1 jaar geleden
Afspraken over service zijn niet nagekomen

04/03/2019

Aanbeveling: Nee
Ik heb mij electrishe fiets gebracht om alleen 1 ding te laten maken en heb ik er duidelijk bij gezecht dat ik niet voor me hele fiets een hele onderhoudsbeurt wou hebben en toen ik later terug kwam betaalde ik ook voor onderhoud zonder dat ik er om gevraagt heb. Ik heb het nog nagevraagt waarom dat zo gebeurt is 2 week geleden maar ik krijg geen reactie en nu willen jullie dat ik jullie ga beoordelen?
Antwoord Fietsvoordeelshop.nl - Winkels
Geachte heer Georgiev,

Vervelend om te lezen dat er onterecht een onderhoudsbeurt is uitgevoerd aan uw fiets. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Inmiddels is hierover contact met u opgenomen en hebben wij met u afgesproken dat de volgende servicebeurt gratis wordt uitgevoerd. Veel fietsplezier toegewenst!

Team Fietsvoordeelshop.nl
Georgiev