Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Pluspunten
Snelle levering. Fijne online winkel.
Bastet
Rozendaal

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede website met duidelijke bestelinformatie
Aflevering viel erg tegen, er werd aangebeld, daar staat de fiets en men liep weer weg. Geen leverbon/handleiding/toelichting

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Makkelijk bestellen.
Veel keuze.
Goede aflevering.
Jeroen
Leeuwarden

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Overzichtelijke site.
Snelle en duidelijke overzichten op de mail, tijdsbestek van levering kort, bezorging prima op tijd!
Aflevering zelf mocht wel iets professioneler. Geen advies of iets dergelijk gekregen mbt onderhoud etc.
Hammer
Genemuiden

Roolvink

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle en correcte levering. Prima fietstassen. Volop keuze uit een zeer uitgebreide collectie.
Dirk Jan
KROMMENIE

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
De snelle en correcte levering
Kamstra
Wommels

Slechte fiets:
Achterwiel scheef gemonteerd. Liep aan.
Binnenband na 1 week geperforeerd.
Antwoord Fietsvoordeelshop.nl - Webshop
Geachte heer Duijsens,

Allereerst onze excuses voor de benedenmaatse aflevering van de fiets. Wij werken met alleen maar opgeleide monteurs, juist om er voor te zorgen dat alle fietsen op een hoog niveau worden afgeleverd en dan mag dit absoluut niet gebeuren. Heeft u hierover al contact gehad met onze klantenservice? Vanzelfsprekend bent u van harte welkom bij onze werkplaats in Amstelveen, maar indien gewenst kunnen we ook onze servicebus bij u langs laten komen. Mijn collega's van de klantenservice nemen contact met u op om samen met u naar een zo goed mogelijke oplossing te zoeken.

Team Fietsvoordeelshop

Gepubliceerd op: 16/06/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle levering, behulpzame medewerkers
Juul
rotterdam

Gepubliceerd op: 16/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Komen afspraken na en fiets keurig geleverd.
Begreep op de site dat de fiets zeer snel geleverd kon worden, dit is toch meer dan een week geworden. Op zich geen probleem maar iets duidelijker op de site zetten.
Arie
Nijverdal