Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Pluspunten
Duidelijke site, niet moeilijk om je fiets te bestellen. Géén extra kosten.
Goede communicatie via de mail.
Mijn fiets werd op de door mij aangegeven datum geleverd, precies op de doorgegeven tijd.
De fiets werd op mijn lengte afgesteld en ik kreeg uitleg en tips over het gebruik van de elektrische fiets. Heel prettig allemaal.
G. Martens
Geffen

Gepubliceerd op: 17/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik ben zo blij met mijn fiets en service is perfect!!!!
Helemaal niks
Diependaal
Haarlem

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zeer goed advies in de winkel over de keuze erg behulpzaam en vriendelijk, je krijgt alle tijd om de fietsen uit te proberen.
Administratieve afhandeling is zeer slecht, geen factuur verkeerde factuur afhalen ipv bezorgen na betaalverzoek direct betaald toch nog een aanmaning gekregen. Verzoek om info over verzekeringen, niets meer gehoord. Bij aflevering geen afstellen van fiets aangeboden en geen factuur, oplaadsnoer ontbrak zo ook handleiding e bike. Na zeer veel communicatie met het bedrijf uiteindelijk alles geregeld.
JM

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Service aan huis bij aflevering, vriendelijke en behulpzame monteur.
Ik hoop dat de service na aankoop net zo goed is wanneer er gebreken zijn. Nog geen ervaringen mee.
van Sonsbeek
Den Dolder

G. van Brenk

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Bestelling perfect behandelt en ook snel afgeleverd, TOP
zal het zeker aanbevelen.
van Tuijl
Gameren

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snel bestelling plaatsen, Snelle verzending,
de product dat was verzonden was niet de goeie alleen paste deze wel.

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Fijne website, fiets kwam keurig netjes afgeleverd. Fijne en vriendelijke bezorger
van Leeuwen
Heemskerk

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Fijne website. Erg overzichtelijk. De bezorging verliep prima. Zeer vriendelijk personeel. Fiets netjes afgeleverd en ons zoontje was onwijs verrast. Hij kon er direct op weg fietsen
Marieke Daselaar
Bussum

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zeer goede prijs voor fietsen en snelle levering. Geleverd
door iemand die ook verstand heeft van fietsen en ons tips gaf voor onderhoud.
Veel beter dan Fietswinkel.nl.
Meer marketing zou Fietsvoordeelshop kunnen helpen met concurrentie tegen bekendere (maar minder goede) Fietswinkel.nl.
Steen
Kerkrade