Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 1701GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk. Na aankoop fiets bleek helaas bij de eerste echte fietstocht dat wij een totaal verkeerde keus hadden gemaakt. Zonder problemen en met geduldige hulp hebben wij een andere fiets mogen uitzoeken. Super service! Dank.
Rachai

Gepubliceerd op: 20/08/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
prettig gesprek bij de aankoop
Roos
Amersfoort

Gepubliceerd op: 20/08/2018
van Asselt
Amersfoort

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
De fietsen waren erg voordelig en we kregen goed advies over de fiets. Het pand zag er ook erg netjes uit van binnen en buiten.
De medewerker kwam een beetje ongeduldig over.
Pipers
Bosch en Duin

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Er kwam een bus langs om thuis de fiets af te stellen. dit was supergoede service. Hij belde van de voren hoe laat hij zou komen, zodat we niet de hele dag thuis hoefden te wachten.
Fiets leek er te zijn op de website. Toen ik belde naar Amersfoort zeiden ze dat de fiets er was en ik hem kon komen halen. Maar hij was er toch niet. hij moest nog uit een ander filiaal komen. Dus een paar dagen later moest ik weer nar Amersfoort rijden. Later bleek dat de versnellingen niet goed waren afgesteld. toen ik belde zeiden ze dat ik maar weer langs moest komen. Ik verwacht eigenlijk als ik een fiets koop dat dan alles goed afgesteld en nagekeken worst.
De Bilt

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Vakkundig en zeer vriendelijk!
Hezemans Bakker
Amstelveen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle reactie en afhandeling.
Fiets werd direct na telefoontje gereserveerd en volgens afspraak op een andere, zelf gekozen locatie en dag uit te proberen en af te halen. Dit alles zonder verplichtingen.
Zeer prettig wordt alles op email bevestigd.
E.
Overijssel

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
goed geholpen vriendelijk personeel
Kaagman
Heerhugowaard

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goed en uitgebreid advies in de winkel en een erg vriendelijke benadering.
Goede opvolging van de klantenservice na het uitblijven van de factuur per mail
Koerse

Gepubliceerd op: 18/08/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Fiets op voorraad. Winkels waar je de fiets rijklaar kunt afhalen.
Hajos
Den Helder