Website: www.fietsvoordeelshop.nl
Adres: Middenweg 205 0701 GB
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 085 0717729 info@fietsvoordeelshop.nl

Het is ons doel om onze klanten zorgeloos te kunnen laten genieten van hun nieuwe fiets. Dit begint al bij de aanschaf. Door de klant goed te adviseren, is de klant er zeker van dat men de best passende fiets koopt. Vervolgens zorgt ons deskundige en opgeleide personeel ervoor dat de fiets tot in de puntjes rijklaar wordt gemaakt. En is het tijd voor onderhoud? Wij helpen de klant eraan te herinneren. Hiervoor kan men terecht bij zowel onze werkplaatsen als bij onze servicepunten. En komt het beter uit als we bij de klant aan huis komen? Ook dat is geen enkel probleem dankzij onze servicebus. En wanneer er tussendoor iets stuk gaat aan de fiets wat onder de garantie valt, dan komen wij zelfs gratis bij de klant aan huis. Kortom: wij verlenen de maximale service! En het mooiste is dat de klant hiervoor niet de hoofdprijs betaalt, want wij hebben een ruim assortiment met een aantrekkelijke korting!

Fietsvoordeelshop

Pluspunten
Aardige medewerkers, meerdere fietsen proberen is geen probleem, even nadenken ook niet. Goed advies Geen opdringerige verkoopmentaliteit. Door deze punten heb ik mijn fiets hier gekocht.
Geen verbeterpunten
Thijs

Gepubliceerd op: 03/07/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle en goede service
Niezen
Drempt

Senturk
Zaandam

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Levering ok
Er was Geen communicatie vanuit jullie over levertijd
Dijkhoff

Pluspunten
Iets meer uitleg over de fiets bij uitlevering
Aerdts
Boxmeer

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Erg klantvriendelijk, deskundigheid, geduldig
Komt zo niets in mij op.
Kox
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 01/07/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede website, goed advies en een duidelijke communicatie qua levertijd. Alhoewel de eerste verstrekte leverdatum niet klopte, werd dit keurig telefonisch gemeld en werd een nieuwe bezorgdatum doorgegeven.
Het thuis afleveren ging gehaast en daardoor weinig advies en persoonlijke aandacht. Ook bleek het stuur, bij aflevering, nog niet goed vast te zitten! Dit leverde een gevaarlijke situatie op bij mijn eerste ritje. Zelf heb ik het stuur met een inbussleutel vastgezet, maar dit moet eigenlijk niet mogen. Communiceer dan in ieder geval dat het stuur nog niet goed vastzit.
Nilis
Langbroek

Gepubliceerd op: 01/07/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering, stipt op tijd. Gezellige monteur met goede uitleg over de fiets.
Bosma

Gepubliceerd op: 30/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Prima, helemaal blij met mijn fietstas die ik snel in huis had.
Monique

Gepubliceerd op: 29/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Levering keurig op tijd

Gepubliceerd op: 28/06/2019