Website: www.fietskledingvoordeel.nl
Adres: Aalsmeerderweg 253 O/P 1432CN
Plaats: Aalsmeer

Fietskledingvoordeel.nl verkoopt fietskleding, fietsschoenen, fiets(kleding)accessoires, onderhoudsproducten en wielerboeken met een ongekend goede prijs-kwaliteitverhouding. Naast de bekende merken, waaronder Castelli, Sportful, Sealskinz, Sidi, Cyclon en Maxim, bieden wij een uitgebreid assortiment aan van ons eigen fietskledingmerk: 21Virages. Ons merk, vernoemd naar de 21 heroïsche haarspeldbochten van de Alpe d’Huez, is zeer scherp geprijsd zonder aan kwaliteit in te boeten. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat alle traditionele schakels zijn vervangen door directe levering vanuit de fabriek aan de consument (we werken met fabrieken in Azië waar ook veel van de grote fietskledingmerken produceren). De voornaamste verkoopkanalen van Fietskledingvoordeel.nl zijn onze webshop, onze showroom in Aalsmeer, diverse Halfords-winkels door het land en uiteenlopende wielerevenementen en beurzen waar wij met onze stand staan.

Fietskledingvoordeel.nl
19865 keer bekeken

Pluspunten
Snelle en correcte levering

Marianne
Gingelom

Almelo

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
- vlotte behandeling/afwikkeling
- ruim assortiment
- goede prijs/kwaliteit verhouding
- bezorging onder de maat; voor niets thuis gebleven; al met al 2 dagen te laat
Heerenveen

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, het bieden van alternatieven en mogelijkheden als artikel niet leverbaar is. en prima afhandeling van restitutie
Betere update van de website over beschikbaarheid van artikelen. Nu kon er een artikel besteld worden (was op de website op voorraad, maar bleek niet (meer) leverbaar te zijn. Ook het plaatsen van de juiste foto's bij betreffende artikelen kan beter (foto van een witte fietshelm bij bestelling van zwarte fietshelm)
Uwe Vastert
Franeker

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Goede prijs en snelle levering

Toine
Hulsberg

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Goed bereikbaar per telefoon, begripvol, mooi assortiment
Geen gratis retour sturen (en dan ga ik toch weer elders shoppen), Maattabellen op de site wijken enorm af; Maat groter dan aanbevolen maat besteld en nog te klein.
Hans
Maarheeze

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling

Geachte,
mijn bestelling werd vlot geleverd, maar ik heb mijn trui een maatje te klein besteld. Ik heb dan ook de tui terug gestuurd
op 10/4/2019 om 15:34u met de post.
Hopelijk hebben jullie goed ontvangen en volgt er een goede
terug zending van een trui 2xL . bedankt bij voorbaat, Ronald

Ronald
Brugge

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Prima service