Website: www.fietskledingvoordeel.nl
Adres: Aalsmeerderweg 253 O/P 1432CN
Plaats: Aalsmeer

Fietskledingvoordeel.nl verkoopt fietskleding, fietsschoenen, fiets(kleding)accessoires, onderhoudsproducten en wielerboeken met een ongekend goede prijs-kwaliteitverhouding. Naast de bekende merken, waaronder Castelli, Sportful, Sealskinz, Sidi, Cyclon en Maxim, bieden wij een uitgebreid assortiment aan van ons eigen fietskledingmerk: 21Virages. Ons merk, vernoemd naar de 21 heroïsche haarspeldbochten van de Alpe d’Huez, is zeer scherp geprijsd zonder aan kwaliteit in te boeten. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat alle traditionele schakels zijn vervangen door directe levering vanuit de fabriek aan de consument (we werken met fabrieken in Azië waar ook veel van de grote fietskledingmerken produceren). De voornaamste verkoopkanalen van Fietskledingvoordeel.nl zijn onze webshop, onze showroom in Aalsmeer, diverse Halfords-winkels door het land en uiteenlopende wielerevenementen en beurzen waar wij met onze stand staan.

Fietskledingvoordeel.nl

Pluspunten
Bestelling de volgende dag ontvangen. Zeer tevreden over fietskleding die ik heb besteld.

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Aankoop heel vlug ontvangen
Goede prijs
Kwaliteit o.k.

LUC
2840 Rumst

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs en goed contact!

Kelly
Hoorn

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Bestelde product werd snel geleverd.
Helemaal tevreden.
N.v.t.
Jan
Knegsel

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Levering precies zoals beloofd.

Rein Hendriks

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Mooie kleding
Levering volgende dag beloven, maar na bestelling niet waar maken.
Antwoord Fietskledingvoordeel.nl
Beste Eline,

Bedankt voor je review en spijtig dat je ons een onvoldoende geeft. Maar ik heb naar aanleiding van je mail e.e.a. nagekeken en ik zie inderdaad dat er iets niet goed gaat op de website. Wij tonen bij de producten per maat de levertijd, maar ik zie nu dat dit bij de bundel artikelen niet goed gaat. Dit is nieuw voor mij en ik ga de technische afdeling vragen hoe dit mogelijk is... Maar daar heb jij bij jouw bestelling nu niets meer aan. Ik kan helaas weinig anders doen dan onze excuses aanbieden en ik hoop dat de set je wel bevalt. Mocht je de set willen retourneren, lat dit dan weten dan kan je hem naar ons antwoordnummer terugsturen

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Gepubliceerd op: 17/02/2019