Website: www.fietskledingvoordeel.nl
Adres: Aalsmeerderweg 253 O/P 1432CN
Plaats: Aalsmeer

Fietskledingvoordeel.nl verkoopt fietskleding, fietsschoenen, fiets(kleding)accessoires, onderhoudsproducten en wielerboeken met een ongekend goede prijs-kwaliteitverhouding. Naast de bekende merken, waaronder Castelli, Sportful, Sealskinz, Sidi, Cyclon en Maxim, bieden wij een uitgebreid assortiment aan van ons eigen fietskledingmerk: 21Virages. Ons merk, vernoemd naar de 21 heroïsche haarspeldbochten van de Alpe d’Huez, is zeer scherp geprijsd zonder aan kwaliteit in te boeten. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat alle traditionele schakels zijn vervangen door directe levering vanuit de fabriek aan de consument (we werken met fabrieken in Azië waar ook veel van de grote fietskledingmerken produceren). De voornaamste verkoopkanalen van Fietskledingvoordeel.nl zijn onze webshop, onze showroom in Aalsmeer, diverse Halfords-winkels door het land en uiteenlopende wielerevenementen en beurzen waar wij met onze stand staan.

Fietskledingvoordeel.nl

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Overzichtelijke site met voldoende keuze. Houden je keurig op de hoogte van de status van de bestelling. Ruilen is geen enkel probleem voor een maatje groter
Wellicht keuze andere vervoerder. Bestelling bij de deur neerleggen lijkt me niet de bedoeling
Ew

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Sjanneke
Oss

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Snel, efficiënt. Betrouwbaar.

Herwu
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Duidelijke site, goede uitleg kwa kledingmaat.

Johan
Harlingen

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Per ongeluk verkeerde artikel gestuurd. Toen dat gemeld werd, zijn retourkosten ook vergoed! Superservice en snelle afhandeling, u kunt hier gerust een bestelling plaatsen

Bernadet
Didam

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
Na een verkeerde maat jas teruggebracht naar de winkel. Perfect geholpen en voorzien van andere jas plus shirts. Zeer klantvriendelijk

Koog aan de zaan

Gepubliceerd op: 10/02/2019