Website: www.fietskledingvoordeel.nl
Adres: Aalsmeerderweg 253 O/P 1432CN
Plaats: Aalsmeer

Fietskledingvoordeel.nl verkoopt fietskleding, fietsschoenen, fiets(kleding)accessoires, onderhoudsproducten en wielerboeken met een ongekend goede prijs-kwaliteitverhouding. Naast de bekende merken, waaronder Castelli, Sportful, Sealskinz, Sidi, Cyclon en Maxim, bieden wij een uitgebreid assortiment aan van ons eigen fietskledingmerk: 21Virages. Ons merk, vernoemd naar de 21 heroïsche haarspeldbochten van de Alpe d’Huez, is zeer scherp geprijsd zonder aan kwaliteit in te boeten. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat alle traditionele schakels zijn vervangen door directe levering vanuit de fabriek aan de consument (we werken met fabrieken in Azië waar ook veel van de grote fietskledingmerken produceren). De voornaamste verkoopkanalen van Fietskledingvoordeel.nl zijn onze webshop, onze showroom in Aalsmeer, diverse Halfords-winkels door het land en uiteenlopende wielerevenementen en beurzen waar wij met onze stand staan.

Fietskledingvoordeel.nl

Pluspunten
Snelle service prima prijs/kwaliteit
Nvt
Maarten
Veghel

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Snelle levering en prijs/kwaliteitverhouding is prima

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
snelle correcte levering,
producten zijn zoals omschreven

Gerrit
Berchem-Kluisbergen

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site met veel keuze en vriendelijke klantenservice.
Nadat ik in mijn review had aangegeven dat ik ondanks scherpe aanbieding Fietskledingvoordelel.nl elders het jasje nog goedkoper zag werd telefonisch contact opgenomen. Uitgelegd werd hoe dit kon gebeuren en men was zo sportief het verschil over te maken naar mijn bankrekening. Al met al een prima oplossing waardoor ik een prima ervaring heb opgedaan met Fietskledingvoordeel.nl.
Lemmer

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site met veel keuze.
Mijn winter fietsjas bleek ondanks aan bieding en 10% extra korting enkele dagen toch nog 7 euro goedkoper bij Mantel Bikes. Voel me daardoor toch wel een beetje in mijn jasje gezet.
Lemmer

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Snel geleverd, goede prijs.
Jammer dat je retourneren zelf moet betalen. Daarmee wordt de prijs als je bijv. alleen een maatje groter wil, ineens minder aantrekkelijk.
Kees
NH

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Snel en goed
Niks op.aan te merken

De bilt