Website: http://www.fietshemel.nl
Adres: woestijnestraat 10 3076 EV
Plaats: Rotterdam

Fietshemel
nvt

Pluspunten
Vriendelijke mensen, snelle service( op ma avond besteld, dinsdag werd ik gebeld dat ze de fiets woensdag tussen 14u en 15u konden afleveren en woensdag halfuur voordat ze er waren wederom contact opgenomen met mij dat ze onderweg waren, keurig op tijd! fiets 100% rijklaar afgeleverd. Blij met mijn fiets! Bedankt mannen! Top service!

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Geeb
Vorige week donderdag een fiets besteld voor onze zoon. Daags erna gebeld omdat we geen bevestiging per mail ontvingen van onze bestelling. Wat op zich al raar is. Toen de bevestiging gekregen dat het de laatste fiets was en dat ze het in orde gingen maken voor de kleine man. Nu - een week later - word ik gebeld de fiets is toch NIET op voorraad. Ze hebben geen idee wie mijn man vorige week gesproken heeft. Communicatie met de klant wordt blijkbaar niet vastgelegd. Bovendien zitten we inmiddels een week voor zijn verjaardag zie maar ergens anders een fiets te bestellen. En bedankt! Ben benieuwd of deze review wel geplaatst wordt aangezien kiyoh de mogelijkheid geeft om negatieve reviews te weigeren En zo krijg je als klant een lekker verkleurd beeld. Mijn advies? NIET bestellen.
Mariska Messink
Vleuten

Gepubliceerd op: 01/06/2017

Pluspunten

ik heb op 15-05-2017 een fiets bestelt en zal deze als het goed is uiterst vandaag moeten krijgen. nu heb ik er nog niets van gezien of gehoord. heb fietshemel al verschillende malen proberen te bellen zowel op de mobiele telefoon als op de vaste lijn maar geen reactie. vaste lijn word continu niet opgepakt en mobiele lijkt continu in gesprek.
ook de chat op de site zelf hep ik geprobeerd maar ook hier krijg ik totaal geen gehoor. vind dit wel een slecht begin. mijn mijn email adres is
lambert flokstra
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 31/05/2017

Pluspunten
Snel geleverd, correct afgehandeld
Communicatie met klant kan iets beter. Ik had een mail gestuurd over de levertijd, daar helaas geen antwoord op gekregen. Bezorger belde een half uur voordat hij er was maar er was met ons geen afspraak gemaakt. Uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor!
Fam Bakker
Boskoop

Gepubliceerd op: 23/12/2016

Pluspunten
goede service en aardige mensen aan de foon je word netjes te woord gestaan

erik
Dordrecht

Gepubliceerd op: 14/12/2016

Pluspunten
zeer goede informatie over fiets, houdt zich aan gemaakte afspraken.
zeer snelle levering door vriendelijk en professionele medewerker.
en natuurlijke een goede fiets geleverd.

Rijpma
Leiden

Gepubliceerd op: 20/10/2016

Gepubliceerd op: 14/10/2016

Pluspunten
Wij wilden onze fiets rijklaar afgeleverd hebben. Dit zou 3-5 werkdagen duren. Na 2 dagen werd ik gebeld of de fiets al afgeleverd kon worden. Echt heel netjes en snel.
Nee
Sandra
Delft

Gepubliceerd op: 14/10/2016

Pluspunten
Erg goede levering en goede service. Zeer klantvriendelijke en goed bereikbaar.
Na betaling kreeg ik een foutmelding en werd er geen orderbevestiging verzonden. Echter na een telefoontje was alles alsnog goed geregeld.
Frank
Amersfoort

Gepubliceerd op: 10/10/2016

Pluspunten
Top service persoonljk de fiets gebracht ivm een fout bij leverancier. Ik raad iedereen aan om hier te kopen!! De jongeman die de fiets kwam brengen gaf nog tips en stelde de fiets af. Top service!!!!
Eric boone
Harderwijk