Website: http://www.fietsenstunt.nl
Adres: Dr. C.J.K. van Aalstweg 8 1625NV
Plaats: Hoorn

Fietsenstunt is een gepassioneerd familiebedrijf met jarenlange ervaring in het persoonlijk verkopen en afleveren van fietsen. Door deze jarenlange ervaring in de fietsenbranche, weten wij als geen ander wat de wensen zijn van de Nederlandse consument. Wij kunnen u daarom voorzien van deskundig advies zodat u de juiste keuze maakt. Kopen bij Fietsenstunt is veilig, eenvoudig én voordelig!

Naast de website beschikt Fietsenstunt tevens over 3 fysieke vestigingen, waar u welkom bent voor deskundig advies of het maken van een proefrit. In de Experience Store in Hoorn (2500m2) en in de winkels in Wervershoof en Wieringerwerf, staan onze medewerkers 6 dagen per week voor u klaar. U vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende Nederlandse topmerken. Van elektrische fietsen en transportfietsen tot moederfietsen en kinderfietsen. Een ruime keuze voor het hele gezin!

Fietsenstunt levert de fiets, volledig rijklaar bij u thuis af en eventuele bijbestelde accessoires worden gratis gemonteerd. Door optimale samenwerking met onze leveranciers, is Fietsenstunt in staat de fiets binnen 2 werkdagen af te leveren (indien voorradig). Naast het bieden van de scherpste prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en uitstekende service. Fietsenstunt biedt namelijk “méér dan alleen de prijs!”

Daarnaast kunt u zelf bepalen of u uw nieuwe fiets thuis laat bezorgen, afhaalt in één van onze winkels of bij één van de 20 afhaalpunten. De afhaalpunten bevinden zich in de gehele Benelux. Zo bieden wij u een uitgebreide keuze én kunt u zelf de afhaalmogelijkheid kiezen die u het prettigst vindt.

Fietsenstunt.nl
1961 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Zowel POS. als neg. Punten van de modellen werd verteld. Niet het opdringerige gevoel van een verkoop grage medewerker met weinig vakkennis

K.slagter
Hauwert

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk, en duidelijke informatie.

petra

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website en communicatie was goed, ook bij een probleem na ontvangt van de bestelling
Mobiel betalen werkte niet, kan ook tijdelijke storting zijn, dit weet ik niet?
Armin
Helmond

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Goed advies gehad ze weten waar ze over praten. Vaklui. Netjes afgeleverd door aardige chauffeur Jeroen!
Website op smartphone verbeteren
Birgit R
Santpoort

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Goed geholpen in de grote winkel in Hoorn. Geen opdringerig gedoe en ik kon rustig rondkijken want er was keus genoeg. Mooie elektrische fiets gekocht
Moest even wachten voor de koffie
Antoon
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Overzichtlijke website en prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!
Niks
Chantal
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Hele leuke sfeer in de winkel in hoorn! Prettig ontvangst en duidelijke uitleg van een ervaren medewerker, die nog echt liefde voor het vak heeft.
verzekering was bij deze mederwerker niet helemaal duidelijk. Jongere mederwerker heeft later uitgelegd dat ze zijn overgestapt naar ANWB. Dit is later keurig afgesloten voor onze elektrische fietsen.
Gerard otter
Alkmaar

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Wij werden zeer verrast door het grote aanbod in de vestiging Hoorn. Dit hadden wij niet verwacht voor deze online winkel. Ervaren medewerker heeft ons alles uitgelegd en onze keuze is gevallen op de qwic met middenmoter. Fietsen zijn 5 dagen later bezorgd en de eerste kilometers zitten er al op. Nogmaals dan voor de keurige afhandeling en ontvangst.
Creditcard werkte niet. Voor hogere bedragen adviseer ik dit aan te sluiten voor jullie klanten. Verder niets meer dan lof over jullie bedrijf en service.
Pieter en nancy
Hillegom

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Zeer tevreden
Snelle duidelijke levering.
Wat ze zeggen komen ze na. Dochter kon er zo mee weg fietsen.

Aafke Goor
Valkenburg ZH

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
Wat een leuke firma, voldoende keus en afgelopen zaterdag geweest in de winkel in hoorn. Ruim opgezet en goed geholpen.

Henk jan

Gepubliceerd op: 22/01/2019