Website: http://www.fietsenstunt.nl
Adres: Dr. C.J.K. van Aalstweg 8 1625NV
Plaats: Hoorn

Fietsenstunt is een gepassioneerd familiebedrijf met jarenlange ervaring in het persoonlijk verkopen en afleveren van fietsen. Door deze jarenlange ervaring in de fietsenbranche, weten wij als geen ander wat de wensen zijn van de Nederlandse consument. Wij kunnen u daarom voorzien van deskundig advies zodat u de juiste keuze maakt. Kopen bij Fietsenstunt is veilig, eenvoudig én voordelig!

Naast de website beschikt Fietsenstunt tevens over 3 fysieke vestigingen, waar u welkom bent voor deskundig advies of het maken van een proefrit. In de Experience Store in Hoorn (2500m2) en in de winkels in Wervershoof en Wieringerwerf, staan onze medewerkers 6 dagen per week voor u klaar. U vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende Nederlandse topmerken. Van elektrische fietsen en transportfietsen tot moederfietsen en kinderfietsen. Een ruime keuze voor het hele gezin!

Fietsenstunt levert de fiets, volledig rijklaar bij u thuis af en eventuele bijbestelde accessoires worden gratis gemonteerd. Door optimale samenwerking met onze leveranciers, is Fietsenstunt in staat de fiets binnen 2 werkdagen af te leveren (indien voorradig). Naast het bieden van de scherpste prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en uitstekende service. Fietsenstunt biedt namelijk “méér dan alleen de prijs!”

Daarnaast kunt u zelf bepalen of u uw nieuwe fiets thuis laat bezorgen, afhaalt in één van onze winkels of bij één van de 20 afhaalpunten. De afhaalpunten bevinden zich in de gehele Benelux. Zo bieden wij u een uitgebreide keuze én kunt u zelf de afhaalmogelijkheid kiezen die u het prettigst vindt.

Fietsenstunt.nl
1987 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Goede uitleg en informatie over de elektrische fiets
De fiets klaarzetten als je hem op komt halen ( op de afgesproken dag), of anders even koffie aanbieden. We hebben zeker een half uur staan wachten.
Hoorn

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
zeker doeltreffend
goede prijs kwaliteit verhouding
Daar heb ik mezelf nog niet mee bezig gehouden en zag wel andere mogelijkheden!
Jeroen
Oudorp(nh)

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Goed advies geen loze beloftes. Mooie zaak en aardige lui

Sjaak
Scharwoude

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Mooie prijs en korting via ING rentepunten. Levering was prima.
Ik heb een servicepakket afgenomen en mijn fiets zou binnen 6 maanden een onderhoudsbeurt krijgen. Het is nu ruim 7 maanden verder en 2 mailtjes en een belletje later, nog steeds niets vernomen.
Oscar
Voorburg

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Goede prijs voor een goed product
In 1 keer goed leveren! Fietsgoot ontbrak bij fietsendrager maar dit is binnen enkele dagen keurig opgelost
Ronald
Avenhorn

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekend en netjes telefonisch te woord gestaan. Nette en klantvriendelijke afhandeling van een klacht.
Betere communicatie mogelijk tussen fietsenstunt-vervoersbedrijf- en klant! Afstemming over levering kan beter en effectiever.
Jos

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk, vakkennis, personeel denkt mee met de klant. Ook al is het druk, personeel blIjft rustig, vriendelijk en behulpzaam.
Nvt
A
Berkhout

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Supergoed geholpen!
Zou niet weten
Chantal
Venhuizen

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Rick
Hoorn

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Prima geholpen. Goede winkel en service.
Gebruiksaanwijzing bij mijn ebike
Keizer