Website: http://www.fietsenstunt.nl
Adres: Nes 162a 1693 CM
Plaats: Wervershoof

Wij van Fietsenstunt.nl zijn een gepassioneerd familiebedrijf met jarenlange, succesvolle, ervaring in het persoonlijk verkopen en afleveren van fietsen. Door deze jarenlange ervaring in de fietsenbranche, weten wij als geen ander wat de wensen zijn van de Nederlandse consument. Wij kunnen u goed voorlichten en helpen bij het maken van de beste keuze. Kopen bij Fietsenstunt.nl is makkelijk, veilig en enorm voordelig. Fietsenstunt.nl levert de fiets, compleet rijklaar bij u voor de deur af. Dankzij direct en goed contact met onze leveranciers, is Fietsenstunt.nl in staat de fiets binnen 2 werkdagen af te leveren (indien op voorraad). Ervaar het gemak van online winkelen in zijn beste vorm bij Fietsenstunt.nl. Iedere dag streven wij ernaar om de scherpste prijzen aan te houden en tegelijkertijd ook nog eens een hoge kwaliteit en service aan te bieden. Want zoals onze slogan luidt; Fietsenstunt is méér dan alleen de prijs!

Bij Fietsenstunt.nl beschikken we over twee showrooms, waar u langs kunt komen voor verder advies of het maken van een testrit. In onze showrooms in Wervershoof en Wieringerwerf staan onze medewerkers altijd voor u klaar. De ruime en uitgebreide showrooms, bieden u de mogelijkheid om op verschillende fietsen een testrit te maken, zo kunt u een goede afweging maken welke fiets het beste bij u past. In onze showrooms vindt u alle typen fietsen van elektrische fietsen tot moederfietsen en kinderfietsen.

Daarnaast kunt u zelf bepalen of u uw fiets wilt laten bezorgen, afhalen in een van de winkels of ervoor kiest de fiets op te halen bij een van de 20 afhaalpunten. Deze 20 afhaalpunten bevinden zich in de gehele Benelux. Zo bieden wij u een uitgebreide keuze én kunt u zelf de afhaal mogelijkheid kiezen die u prettig vindt.

Méér dan alleen de prijs, betekent ook een uitstekende service en kwaliteit. Zo bieden wij de collecties aan van alle bekende A-merken, onder andere Batavus, Sparta, Cortina, Qwic, MultiCycle en vele andere topmerken. Uiteraard houden wij ons aan de garantiebepalingen van de fabrikant, maar we bieden meer. Want wij van Fietsenstunt.nl geloven in de kracht van goede service en bieden u daarom service aan huis, of bij een van onze servicepunten.

U kunt ons niet alleen bereiken via onze website of de telefoon, u kunt natuurlijk ook langskomen in een van onze showrooms. Hier staan onze verkoopmedewerkers 6 dagen per week voor u klaar. U krijgt persoonlijk advies en kunt de gewenste fiets uitproberen door middel van een testrit.

Fietsenstunt.nl
9.6

Pluspunten
Precies zoals afgesproken werd mijn fiets op tijd geleverd. Rijklaar, dus kon hem gelijk gebruiken. Ik twijfelde tussen meerdere fietsen, maar heb hier goed advies in gekregen wat het voor mij makkelijker maakte om een keuze te maken. Geen spijt van!

Sarah
Bergen

Gepubliceerd op: 22/05/2018
Jong stel <35 jaar

Quick e-bike
Pluspunten
Super vriendelijk telefonisch geholpen.

En perfect en heel snel geleverd...
Geen idee

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Sparta damesfiets
Pluspunten
Dit is onze eerste ervaring met het online aankopen van een fiets. Telefonisch contact gehad met de klantenservice en zij hebben mij goed advies gegeven. Uiteindelijk gekozen voor een moederfiets van bsp, deze is gemonteerd met zitjes en overige accessoires. Afhaalpunt in houten was ook goed bereikbaar en uitleg correct. Een tevreden klant
Zou het niet weten
Anita
Houten

Gepubliceerd op: 16/05/2018
Gezin <35 jr

Bsp moederfiets in de mooie kleur groen, met zitjes en tassen
Pluspunten
Mooie kinderfiets gekocht tegen een zeer scherpr prijs, elders 100 euro duurder. Binnen 3 dagen volgens afspraak geleverd met zeer duidelijke communicatie betreffende de levering!

M.M.M.

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Loekie prinses kinderfiets

johannes
amstelveen

Gepubliceerd op: 10/05/2018
55 jr of ouder

voque fiets.
Pluspunten
Alles goed geregeld, met dit bedrijf kan je afspraken maken. Goede deal kunnen maken voor de qwic rd10. Konden als enige direct leveren en de bezorger was keurig optijd.
Kunnen niets aandragen
Marion

Gepubliceerd op: 09/05/2018
Single, <35 jr

Qwic rd10 Dames met 735 Watt accu
Pluspunten
Zeer prettig geholpen!!

Gerry
WERVERSHOOF

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Fiets
Pluspunten
Goed geholpen in de winkel en vriendelijke jongen, ondanks de grote drukte in de winkel werd er de tijd voor ons genomen, dit is de reden dat wij bij jullie een fiets hebben gekocht. De fiets is ook nog eens heel fijn!
Is me fiets al verzekerd? Nog niets vernomen
Carla
Hoorn

Bsp elektrische damesfiets
Pluspunten
Mooie fiets, goede informatie. Netjes geleverd. Helaas niet door de fietsenmaker zelf maar door vervoersbedrijf. (Kwam vast door grote drukte). Over servicebeurt enzo nog geen oordeel.

E-bike
Pluspunten
Al 2 fietsen gekocht, perfect!

Erwin
Assen