Website: http://www.fietsenstunt.nl
Adres: Dr. C.J.K. van Aalstweg 8 1625NV
Plaats: Hoorn

Fietsenstunt is een gepassioneerd familiebedrijf met jarenlange ervaring in het persoonlijk verkopen en afleveren van fietsen. Door deze jarenlange ervaring in de fietsenbranche, weten wij als geen ander wat de wensen zijn van de Nederlandse consument. Wij kunnen u daarom voorzien van deskundig advies zodat u de juiste keuze maakt. Kopen bij Fietsenstunt is veilig, eenvoudig én voordelig!

Naast de website beschikt Fietsenstunt tevens over 3 fysieke vestigingen, waar u welkom bent voor deskundig advies of het maken van een proefrit. In de Experience Store in Hoorn (2500m2) en in de winkels in Wervershoof en Wieringerwerf, staan onze medewerkers 6 dagen per week voor u klaar. U vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende Nederlandse topmerken. Van elektrische fietsen en transportfietsen tot moederfietsen en kinderfietsen. Een ruime keuze voor het hele gezin!

Fietsenstunt levert de fiets, volledig rijklaar bij u thuis af en eventuele bijbestelde accessoires worden gratis gemonteerd. Door optimale samenwerking met onze leveranciers, is Fietsenstunt in staat de fiets binnen 2 werkdagen af te leveren (indien voorradig). Naast het bieden van de scherpste prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en uitstekende service. Fietsenstunt biedt namelijk “méér dan alleen de prijs!”

Daarnaast kunt u zelf bepalen of u uw nieuwe fiets thuis laat bezorgen, afhaalt in één van onze winkels of bij één van de 20 afhaalpunten. De afhaalpunten bevinden zich in de gehele Benelux. Zo bieden wij u een uitgebreide keuze én kunt u zelf de afhaalmogelijkheid kiezen die u het prettigst vindt.

Fietsenstunt.nl
2027 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
klant vriendelijk.

M.Roelofsen.
Hoorn

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Uitmuntende service bij dit bedrijf. Vrijdag een elektrische fiets besteld en zaterdag al geleverd! Het cadeau voor me vrouw is goed aangekomen. Nogmaals dank en met name aan robin van de klantenservice.
Niets op aan te merken
Hendrik
Alkmaar

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Ik werd geholpen door Koen en die was vriendelijk en heeft mij prima geholpen.
De communicatie is slecht. Ik moest steeds zelf bellen om achter de status van mijn bestellen te komen. Dat vind ik niet goed en is echt iets wat verbeterd moet worden.
John
Purmerend

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Veel keus mooie fietsen. Goed geholpen door verkoper Koen Ik zal jullie zeker aanbevelen

Eline
Purmerland

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Fijne mensen. Goed advies gehad

Stefanie
Heiloo

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
NEMEN DE TIJD VOOR JE, BESLISSING OVER DE AANSCHAF NIEUWE FIETS
GEVEN GOED ADVIES EN UITLEG
GEEN
PETER
WERVERSHOOF

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Eerlijk verhaal
Goed geholpen
Mooie prijs

Borst

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Fiets na 2 dagen om kunnen ruilen terwijl er op was gefietst
Snellere levering
Selina
Hoorn

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Goede service, snelle levering.

Astrid
Andijk

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Er was een probleem met leveren, uiteindelijk goed opgelost, zoals het hoort en de bestelling uiteindelijk gratis ontvangen.

Zo hoort het !

Bas Hagelaars