Website: http://www.fietsenstunt.nl
Adres: Dr. C.J.K. van Aalstweg 8 1625NV
Plaats: Hoorn

Fietsenstunt is een gepassioneerd familiebedrijf met jarenlange ervaring in het persoonlijk verkopen en afleveren van fietsen. Door deze jarenlange ervaring in de fietsenbranche, weten wij als geen ander wat de wensen zijn van de Nederlandse consument. Wij kunnen u daarom voorzien van deskundig advies zodat u de juiste keuze maakt. Kopen bij Fietsenstunt is veilig, eenvoudig én voordelig!

Naast de website beschikt Fietsenstunt tevens over 3 fysieke vestigingen, waar u welkom bent voor deskundig advies of het maken van een proefrit. In de Experience Store in Hoorn (2500m2) en in de winkels in Wervershoof en Wieringerwerf, staan onze medewerkers 6 dagen per week voor u klaar. U vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende Nederlandse topmerken. Van elektrische fietsen en transportfietsen tot moederfietsen en kinderfietsen. Een ruime keuze voor het hele gezin!

Fietsenstunt levert de fiets, volledig rijklaar bij u thuis af en eventuele bijbestelde accessoires worden gratis gemonteerd. Door optimale samenwerking met onze leveranciers, is Fietsenstunt in staat de fiets binnen 2 werkdagen af te leveren (indien voorradig). Naast het bieden van de scherpste prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en uitstekende service. Fietsenstunt biedt namelijk “méér dan alleen de prijs!”

Daarnaast kunt u zelf bepalen of u uw nieuwe fiets thuis laat bezorgen, afhaalt in één van onze winkels of bij één van de 20 afhaalpunten. De afhaalpunten bevinden zich in de gehele Benelux. Zo bieden wij u een uitgebreide keuze én kunt u zelf de afhaalmogelijkheid kiezen die u het prettigst vindt.

Fietsenstunt.nl
1928 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Half jaar geleden een mooie fiets voor mijn dochter gekocht. Na een half jaar een paar kleine aandachtspuntjes aan de fiets en deze werden direct opgepakt en opgelost. Zeer plezierig contact gehad.

Jeroen
Leiden

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Vriendelijk geholpen, ruim de tijd genomen. Duidelijke uitleg.

Stefanie
Hoorn

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Eerst wordt er gevraagd naar je wensen en hoe intensief de fiets gebruikt moet gaan worden daarna goed advies in diverse prijs klasse met ook de verschillen per fiets de tijd word genomen
Administratief zou er iets beter gecommuniceerd worden voor een 10 maar verder ga zo door prima service in filiaal hoorn
D v Waard
Zwaag

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Goede communicatie omtrent leveringstijd.

Linda Jacobs
Spijkerboor

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
we werden goed geholpen
veel keus
nette prijzen
_
jo
avenhorn

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Voor mijn zoon een Alpina Trial gekocht. Bedankt voor de snelle levering, hij is er super blij mee dus helemaal top!

Stefanie
Ursem

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Je wordt vlot en vakkundig geholpen. De afwikkeling is netjes en ook vlot.

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Wat zijn we prettig geholpen in Hoorn! Veel keus en goed advies. En ook belangrijk; geen opdringerige verkoop. Erg blij met onze fietsen. Fijne zaak!
Lokatie hof van hoorn misschien duidelijker aangeven?
Volendam
Patrick

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
keurige service. snelle levering en goede informatie via email over het klaar staan van de fiets

Wervershoof

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten
Prettige communicatie via mail, nadat ik een vraag had. Daardoor stuk persoonlijker.

Gepubliceerd op: 27/11/2018