Website: http://www.fietsenstunt.nl
Adres: Dr. C.J.K. van Aalstweg 8 1625NV
Plaats: Hoorn

Fietsenstunt is een gepassioneerd familiebedrijf met jarenlange ervaring in het persoonlijk verkopen en afleveren van fietsen. Door deze jarenlange ervaring in de fietsenbranche, weten wij als geen ander wat de wensen zijn van de Nederlandse consument. Wij kunnen u daarom voorzien van deskundig advies zodat u de juiste keuze maakt. Kopen bij Fietsenstunt is veilig, eenvoudig én voordelig!

Naast de website beschikt Fietsenstunt tevens over 3 fysieke vestigingen, waar u welkom bent voor deskundig advies of het maken van een proefrit. In de Experience Store in Hoorn (2500m2) en in de winkels in Wervershoof en Wieringerwerf, staan onze medewerkers 6 dagen per week voor u klaar. U vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende Nederlandse topmerken. Van elektrische fietsen en transportfietsen tot moederfietsen en kinderfietsen. Een ruime keuze voor het hele gezin!

Fietsenstunt levert de fiets, volledig rijklaar bij u thuis af en eventuele bijbestelde accessoires worden gratis gemonteerd. Door optimale samenwerking met onze leveranciers, is Fietsenstunt in staat de fiets binnen 2 werkdagen af te leveren (indien voorradig). Naast het bieden van de scherpste prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en uitstekende service. Fietsenstunt biedt namelijk “méér dan alleen de prijs!”

Daarnaast kunt u zelf bepalen of u uw nieuwe fiets thuis laat bezorgen, afhaalt in één van onze winkels of bij één van de 20 afhaalpunten. De afhaalpunten bevinden zich in de gehele Benelux. Zo bieden wij u een uitgebreide keuze én kunt u zelf de afhaalmogelijkheid kiezen die u het prettigst vindt.

Fietsenstunt.nl

Pluspunten
Veel keuze en scherpe prijs, prettige mensen.
Fiets beter afleveren, ketting spannen en smeren.
Art
Heiloo

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Mooie fietsen, mooie prijzen

Vincent
Zwaag

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Enthousiaste werknemers met verstand van zaken. Goede prijs- kwaliteitsverhouding!
Ga zo door!
Ronald
Wervershoof

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Prima service en snelle levering. Hartelijk dank!
Geen!
Asmir
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Top service.
Voorlamp was beschadigd tijdens transport - een e-mail en sturen ze een nieuwe op.
Alina

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Prima service! Goed geholpen aan de telefoon. Snelle levering. Ik dacht eerst dat er wat beschadigingen op het stuur waren, maar dit bleken lijmresten. En ook heel fijn: de korting via de ING rentepunten!
Kan ik niet bedenken.

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
Nette service
Fiets echt rijklaar
Kinderzitje reeds gemonteerd
Vriendelijk personeel bij aflevering
Op de website staat levertijd 1-2 werkdagen. Werden er 4. Is evengoed snel, maar men gaat uit van wat er op de site aangegeven word.
Suzanne
Heemskerk

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Super vriendelijk geholpen, echt een leuke enthousiaste mederwerker in Hoorn. De fiets hebben ze speciaal voor onze dochter optijd geregeld voor haar verjaardag.
Wij kunnen het zo niet bedenken
Astrid
Spierdijk

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Goede behandeling en benadering in de shop
De bestelde fiets was niet op voorraad in de shop, binnen drie werkdagen nog niet kunnen bezorgen in jullie eigen winkels terwijl op internet staat dat de fiets op voorraad is vind ik een groot organisatorisch gemis.
SKP
Nagele