Website: http://www.fietsenstunt.nl
Adres: Dr. C.J.K. van Aalstweg 8 1625NV
Plaats: Hoorn

Fietsenstunt is een gepassioneerd familiebedrijf met jarenlange ervaring in het persoonlijk verkopen en afleveren van fietsen. Door deze jarenlange ervaring in de fietsenbranche, weten wij als geen ander wat de wensen zijn van de Nederlandse consument. Wij kunnen u daarom voorzien van deskundig advies zodat u de juiste keuze maakt. Kopen bij Fietsenstunt is veilig, eenvoudig én voordelig!

Naast de website beschikt Fietsenstunt tevens over 3 fysieke vestigingen, waar u welkom bent voor deskundig advies of het maken van een proefrit. In de Experience Store in Hoorn (2500m2) en in de winkels in Wervershoof en Wieringerwerf, staan onze medewerkers 6 dagen per week voor u klaar. U vindt bij ons een uitgebreide collectie van de bekende Nederlandse topmerken. Van elektrische fietsen en transportfietsen tot moederfietsen en kinderfietsen. Een ruime keuze voor het hele gezin!

Fietsenstunt levert de fiets, volledig rijklaar bij u thuis af en eventuele bijbestelde accessoires worden gratis gemonteerd. Door optimale samenwerking met onze leveranciers, is Fietsenstunt in staat de fiets binnen 2 werkdagen af te leveren (indien voorradig). Naast het bieden van de scherpste prijzen streven wij tegelijkertijd naar kwaliteit en uitstekende service. Fietsenstunt biedt namelijk “méér dan alleen de prijs!”

Daarnaast kunt u zelf bepalen of u uw nieuwe fiets thuis laat bezorgen, afhaalt in één van onze winkels of bij één van de 20 afhaalpunten. De afhaalpunten bevinden zich in de gehele Benelux. Zo bieden wij u een uitgebreide keuze én kunt u zelf de afhaalmogelijkheid kiezen die u het prettigst vindt.

Fietsenstunt.nl

Pluspunten

Wanneer ik 10 juli een fiets bestel met een levertijd van 5-8 werkdagen, wordt ik er niet vrolijk van dat de fiets 2 augustus pas besteld wordt
J.E.M. schipper
Kolhorn

Sneller reageren
Capelle aan den IJssel

Pluspunten
Zeer slechte service. Ik heb een fiets geleverd gekregen met beschadigingen. Achter het fietszitje dat ik eveneens besteld had heb ik 3x aan moeten bellen. Er was mij bovendien een gratis krat beloofd dat ik nooit ontvangen heb. Op mijn mail over de beschadigde fiets & het krat heb ik nooit een reactie mogen ontvangen.
Lisette

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Ik heb het bestelde product in ieder geval ontvangen. De prijs van het product was aantrekkelijk.
Er werd beloofd dat het product de volgende werkdag zou worden geleverd, dit werd 5 dagen later als de beloofde datum.
Gerard

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en fiets waar keurig netjes ingepakt. En helemaal gebruiksklaar: Na uitpakken kon mijn dochter er meteen op weg fietsen.
Meier
Sittard

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Vriendelijke, vlotte en deskundig personeel.
Houden zo.
Harm
Blokker

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Misschien iets helderder over service onderhoudscontract wat en hoe . Verder prima klantenservice erg tevreden.

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Telefonisch goed bereikbaar, je wordt heel netjes te woord gestaan en ze denken goed met je mee.
Goede service.
Op het moment niet. Zeer tevreden.
Ilonka
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
- Beste prijs voor de bestelde fiets
- Goede afspraken kunnen maken over levering

Inge

Gepubliceerd op: 10/08/2018