Website: https://fietsenconcurrent.nl/
Adres: Harlingerstraat 7b 1704 BT
Plaats: Heerhugowaard
Telefoon: 072 - 20 499 00

De goedkoopste fietsenwinkel van Nederland!

De goedkoopste online fietsenwinkel, Fietsenconcurrent.nl, is opgericht in 2015 in Heerhugowaard (Noord-Holland). Wij bieden u graag meer dan alleen maar fietsen voor de laagste prijs van Nederland!

Ons doel is om onze klanten een breed scala van kwaliteitsfietsen en accessoires aan te bieden met een uitstekende service en te laten profiteren van de voordelen van het online shoppen. Zo is onze service hetzelfde als bij de lokale fietsenwinkel, bieden wij écht de laagste prijsgarantie, bezorgen wij 7 dagen in de week uw fiets 100% rijklaar middels een eigen bezorgservice en hebben wij meer dan 15.000 fietsen op voorraad! Ook hebben wij een fysieke locatie in Heerhugowaard en Wieringerwerf, ook daar bent u van harte welkom.

Laat u overtuigen en koop uw nieuwe fiets online bij Fietsenconcurrent.nl!

Fietsenconcurrent.nl

Pluspunten
Een fiets besteld die in de top aanbiedingen stond en staat. Ik ben echt aangenaam verast met de Gazelle Puur NL+ C7 HFP Dames (SALE). Fietst top, prima ondersteuning, goede prijs en een gave look. Al met al dus dik tevreden. De leverdatum en tijdsindicatie kreeg ik te horen via de email. Zelf geen enkele mail gestuurd richting de fietsenconcurrent. En zo hoort dat natuurlijk ook. Fijne afhandeling van mijn bestelling. Zo kan het dus ook tegenwoordig. Merci!

Anoniem
Meppel

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Ik heb zeer weinig vrije tijd om bijv. Een fiets te ontvangen. Gelukkig kon fietsenconcurrent precies aan mijn wensen voldoen. Ik ben erg blij met ze en werd ook heel vriendelijk geholpen. Ik raad ze zeker aan!

Maurits
Achttienhoven

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
1 woord : Topfirma !!!

Maureen
Outer

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
Ik hoop dat ik deze ga ervaren
Als er een foute fiets wordt bezorgd moet niet het bedrijf op 1 staan, klant is koning, zorg dat je je klant serieus neemt en handel eerst met de klant de klacht af!
Martin
Dronten

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Voordrager van mijn dochter haar gazellefiets was gebroken.
Ik had een mail gestuurd en ik kreeg meteen een reactie. Ik moest foto's doorsturen en het framenummer. Hierop kreeg ik meteen een reactie dat er een nieuwe voordrager was besteld. Ik vind het echt super opgelost en ook zo snel.
Ga vooral zo door. Ik ben echt heel erg blij met jullie.
Ik heb meerdere fietsen besteld bij dit bedrijf. Altijd vriendelijke bezorging en netjes op de hoogte gebracht van de bestelling. Ook over bezorgdagen/tijden
Leo
Dordrecht

Gepubliceerd op: 03/05/2019

Pluspunten
Via de chat erg goed geholpen en mijn bestelling is direct door de desbetreffende medewerker verwerkt. Met enkele minuten alle informatie die ik nodig had!!

Wout

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Fiets op voorraad en de volgende dag in huis. Mijn oude fiets ingeleverd. Kreeg daar nog €125 wat ik een zeer schappelijke prijs vondt. Lekker fietsen dit paasweekend, thanks!!
Niets
Melanie
Uden

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Levertijd beloofd die vervolgens niet nagekomen werd (zou 5 weken later worden en na bellen 3 weken). Bestelling geannuleerd en vervolgens een mail gekregen dat het 10 werkdagen gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg!
Antwoord Fietsenconcurrent.nl
Beste Jochem,

Bedankt voor uw feedback. Het klopt dat in eerste instantie de levertijd 5 weken zou zijn. Echter heeft de fabrikant ons aangegeven productieproblemen te hebben met type dat u besteld heeft. Dit hebben wij direct naar u gecommuniceerd.

Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het vervelend is als de verwachte leverweek niet wordt gehaald. Helaas is dit overmacht en heeft iedere andere dealer hier ook last van. Ik zie dat het geld dezelfde dag nog geretourneerd is.

Met vriendelijke groeten,

Team Fietsenconcurrent.nl
Jochem
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Erg fijn geholpen door de klanten service. De mooie sensa cintura gaat als een speer, de heren weten er ook veel over te vertellen dus je krijgt precies wat je wenst, aanrader!
None
Mike
Den Helder

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Een onderdeel van mij fiets was afgebroken. Klantenservice gebeld en zij stuurde mij gelijk het onderdeel op. Blij dat het zonder moeite gelijk opgelost werd!

Tevreden klant
Bruinisse