Website: www.feyenoordfanshop.nl
Adres: Van Zandvlietplein 3 3077AP
Plaats: Rotterdam

De officiële Feyenoord fanshop behorende bij de voetbalclub Feyenoord uit Rotterdam. Voor alle adidas sportkleding, officiële wedstrijdtenues, fanartikelen en merchandise.

Feyenoord Fanshop
8.2

Pluspunten
Mooie webshop
Levertijd in beeld brengen op het moment van bestellen. Mijn bestelling heb ik op zaterdag gedaan en het werd een week later bezorgd. Dat is geen probleem als dat vermeld wordt, maar nu kon ik er geen rekening mee houden.
Mick
Heerenveen

Gepubliceerd op: 11/01/2020

Pluspunten
Website werkt goed, afhandeling zeer matig. Er wacht een jong voetballertje op z'n verjaardagscadeau.
Jongstleden maandag besteld, Vrijdagnacht een track en tracebericht gekregen, maar nog steeds niet bekend wanneer het pakketje afgeleverd wordt. Verzemnding werkt dus niet optimaal. RM heeft helemaal geen info, anders dan onderweg.
Ries van Otterloo
Ouddorp

Gepubliceerd op: 11/01/2020

Pluspunten
Overzichtelijke site.
Indien er op de site vermeld staat dat het vóór kerst geleverd wordt, dan zou het ook fijn zijn als het pakketje inderdaad op tijd geleverd zou worden. Het ging om een verjaardagscadeau van een kind.

Voortaan zal ik hier niet meer online bestellen.
H.
Capelle aan den ijssel

Pluspunten

Er werdt op de website beloofd dat de bestelling voor kerst binnen zou zijn. tot op heden het pakket van DHL nog steeds niet ontvangen, het is nu vrijdag 27 december!
Goede afspraken maken dus met DHL over de bezorging!
Ik weet dus niet waar mijn pakketje nu is.
Verder vind ik de verzendkosten vrij hoog.
Anita
Oost Souburg

Pluspunten

Voordat je een beoordeling kan invullen, zal eerst het product geleverd moeten worden. Dit is helaas nog niet het geval.
S. De Jeu
Leiden

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Ruim assortiment en gebruiksvriendelijke website.
Toezegging datum levering (voor de kerst) nakomen. Vooralsnog is 6 dagen na de gedane bestelling zelfs geen bericht van verzending van het reeds betaalde artikel ontvangen.
Alexander
Velserbroek

Heb me paket 22dec bestelt en nog niet binnen
Chelcey
Amersfoort

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Mooie site met vele feyenoord artikelen
Als je beloofd om te leveren voor kerstmis als het voor 23 december besteld is, kom het dan na. (21 december besteld) daardoor had ik het artikel besteld als kerstcadeau maar heb het nu nog steeds niet ontvangen
Davy
Vogelwaarde

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag via de app van Lars
Er stond dat wanneer ik voor de 23e december zou bestellen, mijn bestelling er 25 december zou zijn. Ik had een kado besteld voor mijn nieuwe schoonzoon die voor het eerst kerst bij ons viert. Nu is hij de enige zonder kado. Het komt dan wel later, maar de verrassing en de gezamenlijke beleving is er wel af.
Ineke
Grootebroek

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten

lidnummer pakte niet, meerdere dagen contact per whatsapp gehad met medewerkers. vreselijk om zo lang te doen over je bestelling. Ik hoop ook dat de bestelling goed aankomt, want ik heb na 6 dagen nog geen track and trace code gehad..

Gepubliceerd op: 30/12/2019