Website: www.feyenoordfanshop.nl
Adres: Van Zandvlietplein 3 3077AP
Plaats: Rotterdam

De officiƫle Feyenoord fanshop behorende bij de voetbalclub Feyenoord uit Rotterdam. Voor alle adidas sportkleding, officiƫle wedstrijdtenues, fanartikelen en merchandise.

Feyenoord Fanshop
8.2

Pluspunten
Bestelling op tijd leveren i.p.v. te laat
Nu moet ik ook de verzendkosten van het retour betalen ik heb al extra kosten gemaakt om het in de winkel te halen en extra vrij te nemen voor de kerst om het artikel in de winkel te kunnen halen
Kerst

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten

Geen pakket ontvangen terwijl dit zou geleverd zijn. Gebeld met de shop maar gaan nu onderzoek starten. Of we het dekbed zullen ontvangen is nog maar de vraag...
Chantal

Nakomen van je afspraken
Jef
Veere

Gepubliceerd op: 12/01/2020

Pluspunten
Geen! Stervensduur, geen service, geen oplossingen, lokkertjes met 20 procent korting en de belofte dat het uiterlijk de 24ste in huis is wat je besteld het is een schandalig bedrijf!
Niet beloven dat je levert voor kerst als je dit niet doet met lokkers op de site en in koeienletters geschreven dat alles uiterlijk op de 24ste geleverd zou worden. Resultaat: Lege handen met kerst! Schandalig, bellen leverde op dat de track en trace nog niet eens was aangemaakt op de 24ste zelf. Oplossing werd niet geboden als ga maar naar een fysieke shop waar er voorraad is. Lege handen met kerst vind de Feyenoord fanshop gewoon kunnen kennelijk, ik ben woest!
Angelique
SCHIEDAM

Gepubliceerd op: 11/01/2020

Pluspunten
Trui besteld. Deze zou volgens de site voor de. Kerst worden geleverd. Uiteindelijk op 28 december geleverd.
Doen wat je beloofd. Of gewoon eerlijk zeggen als je iets niet waar kan maken. Scheelt een hoop teleurstelling.
Edwin
Velserbroek

Gepubliceerd op: 11/01/2020

Pluspunten
De actie prijs was leuk
Pakket is nog steeds niet ontvangen, erg jammer zeker als je bedenkt dat mijn zoon verjaardagsgeld bij jullie heeft uitgegeven
A lansbergen
Schiedam

Pluspunten

Order is niet opvolgbaar.
Er staat nog steeds verwerkt, maar ik kan nergens vinden of het verzonden is of niet
Jammer.. ik weet dus ook niet wanneer het toekomt en is 5 dagen geleden besteld

Pluspunten

Bestelling gedaan voor de kerst website communiceerde voor 23 december een bepaalde tijd besteld voor de kerst in huis..... niet dus nog aan het wachten
Marco
Delft

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Tot voorheen goed NU erg slecht . Ik krijg deze mail terwijl het product nog steeds niet geleverd is, heb zelfs nog geen track&tracenummer ontvangen. Erg teleurstellend als je aangeeft dat het nog voor de kerst bezorgd wordt en het is er niet. daarnaast zelfs ook niet op 27 december telefonisch bereikbaar terwijl het antwoordapparaat aangeeft dat men telefonisch bereikbar is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00!!!!
zie hierboven.
Eerlijke communicatie ook indien afgesproken deal niet halbaar is.
Indien telefonisch niet bereikbaar dit aangeven en niet het automatisch bandje maar laten lopen. De klant dient te weten wanneer men bereikbaar is en dient overgeleverd tez ijn aan smoesjes en/of onverschilligheid.
Jos van Lokven
Den-Bosch