Website: www.feestkleding365.nl
Adres: Buitenweg 17 7545SN
Plaats: Enschede
Telefoon: 085 - 2731941

Feestkleding 365 is de grootste online winkel in carnavalskleding, feestkleding, halloweenkleding, accessoires en decoratie. Feestkleding 365, elke dag een feestje!

• Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

Feestkleding365.nl
1993 beoordelingen (totaal)

• Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

Pluspunten
Snelle levering!
Helaas was het te klein, maat kwam totaal niet overeen als wat op de site stond. En dat heeft me een hoop geld extra gekost. Denkend aan kosten als pakket terug sturen, opnieuw bestellen en een maat groter was 15euro duurder. En dit mag verbeterd worden naar de klanten toe!
Ilonka Graauwmans

06/03/2017

Pluspunten
Stellen bezorging, fijn en snel contact
Vind het jammer dat mijn kostuum naar 1x dragen kapot is. Een kostuum van 75 euro.. er zaten materialen geplakt in plaats van er op genaaid. Ook de rok ging gelijk rafelen. Dit hoort niet te kunnen!
E
Oss

03/03/2017

Mirjam
UDEN

03/03/2017

Pluspunten
Helaas was mijn product niet goed nagekeken voordat ze deze opstuurden.bij het openen van mijn doos kwam ik tot grote verbazing achter dat mijn artikel al kapot was. Ik heb de doos nagekeken of er deeltjes lagen in de doos..maar helaas! De volgende dag heb ik jullie gebeld en kreeg ik een telefoniste aan de telefoon.
Helaas was deze ook niet zeer geduldig toe ik mijn verhaal uitlegde. Ik voelde mij een beetje afgewimpeld .. ik moest maar een mail sturen. Uiteindelijk gedaan! En t positieve was!! We kregen snel een positieve reactie!! Met daarin een positieve oplossing! Dat was echt klantenservice! Hoewel ik eerst een negatief beeld had over dit bedrijf kreeg het uiteindelijk een positieve wending! Super!
De receptioniste was erg ongeïnteresseerd en kwam niet begripvol over.ik had niet het idee dat ze mijn klacht begreep en respect toonde. Ze zuchte mijn vraag weg. . Als receptioniste ben je het aanspreekpunt van het bedrijf!! Je bent t uithangbord van een bedrijf!! Misschien als tip! Wees altijd begripvol naar je klanten!!

01/03/2017

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke informatie op de website.
De kleding die wij ontvingen was slordig afgewerkt. Had beter kwaliteit verwacht voor de prijs.
Caro
Flevoland

23/02/2017

Pluspunten
Snelle reactie en informatie over levering
Het pakket werd niet aan buren afgegeven terwijl we daar wel toestemming voor hadden verleend. Hierdoor is het pakket later aangekomen, maandag ipv vrijdag zoals aangegeven
Cindy
Oosterbeek

21/02/2017

Eenvoudig retourneren
Mijn bestelde pak heb ik aangepast, hij zat helemaal perfect en er was niks aan de hand. Echter, toen ik hem een paar dagen later van de kerenhanger haalde, bleek dat de rits er al af was. Hier baalde ik behoorlijk van, want het feest was al diezelfde avond; heb het pak dus niet kunnen inruilen en heb hem gesloten met spelden. Rits ging met geen mogelijkheid weer dicht, erg jammer. Hopelijk is dit niet iets wat vaker zal gebeuren.

21/02/2017

Pluspunten
Werkelijk volgende dag geleverd, wat heel leuk is!
Retourneren was even duur als het gekochte kostuum! Dit vond ik schandalig! De meeste bedrijven nemen de retour voor hun rekening!
Kim
Kapellen

19/02/2017

Niet echt
Marieke

19/02/2017

Pluspunten
snelle levering
Misschien toch een betere foto van de kleding maken
Thera
Lunteren