Website: www.feestkleding365.nl
Adres: Burgemeester Reigerstraat 89K 3581KP
Plaats: Utrecht
Telefoon: 085 - 2731941

Feestkleding 365 is de grootste online winkel in carnavalskleding, feestkleding, halloweenkleding, accessoires en decoratie. Feestkleding 365, elke dag een feestje!

Feestkleding365.nl

Pluspunten
Snelle levering.
Gratis retourneren bij omruilen!
C. Kemps

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit, snelle levering en grote vooraad
Het jurkje dat ik heb besteld werd geadverteerd als "jurkje, vest, ketting en hoofdband". Zo dacht ik dat het vestje een losse artiekel was. Tot mijn teleurstelling zat het jurkje vast aan het vestje.

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
snelle service
maak de foto's van de verkleedkleren zoals ze in het echt zijn. Voor de prijs vond ik het erg tegenvallen.
sandra
schiedam

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
snelle levering zoals vermeld
feestkleding stuurt verkeerde artikel,
deze stelt voor om deze terug te sturen, das ok, maar ik moet wel in staan voor de betaling van deze retour zending,
ik heb helemaal niets te maken met deze retourzending, leverancier maak de fout en ik moet opkomen voor het betalen van de retourzending ! alsook meld ik dat een 2de artikel die ik bestelt heb, helemaal niet conform is, puf puf sigaar,
was helemaal plat, er zat geeb wit poeder in, maar wel in de verpakking, + geeft irritaties ! heb dit gemeld maar geen antwoord op gekregen, dus nogmaals 2.00€ voor niets !
geert godaert
Braine l'alleud

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
levering ging prima
ik heb nog nooit zulke slechte kwaliteit feestkleding gezien. Natuurlijk is het feestkleding maar een broek zonder zakken? En heel erg slecht gestikt, de naden zijn echt lelijk.
Richard

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
grote maten.
niet op tijd gekomen, terwijl verwachte leverdatum de volgende dag zou zijn. dat is nu 4 dagen later. misscchien de website aanpassen.
perry
amsterdam

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Pluspunten
Kosten voor retour zenden niet doorbelasten aan de klant.
Femke
Sint Jansteen

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
De artikelen zijn niet zo duur en toch leuk.
De bijkomende kosten vind ik echt te veel voor het verzenden. Zo wordt het nog erg duur.
De volgende keer zal ik daar beter opletten en meerdere sites bezoeken of gewoon naar een feestwinkel gaan.
José
's Gravenmoer

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten
Producten zijn snel geleverd.
De baterijen van een product hadden gelekt waardoor het product het niet meer deed.
Diante
Haarlem

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Het proces van bestellen en leveren is uitstekend.
Alleen het product, de Scary Devil Hoody voor kinderen/Halloween vond ik voor de prijs wel in erg goedkoop materiaal uitgevoerd. Soort schuim foam. Ik dacht dat het van bedrukt katoen zou zijn.
Dieneke
Capelle