Website: www.feestkleding365.nl
Adres: Burgemeester Reigerstraat 89K 3581KP
Plaats: Utrecht
Telefoon: 085 - 2731941

Feestkleding 365 is de grootste online winkel in carnavalskleding, feestkleding, halloweenkleding, accessoires en decoratie. Feestkleding 365, elke dag een feestje!

Feestkleding365.nl

Berste

Het pakje dat ik had besteld werd niet - zoals werd beloofd - nu vrijdag geleverd. Het betreft een legerkostuum dat mijn zoon nu maandag nodig heeft op school en dat hij dus niet zal hebben.
Het gaat dus zeker retour. Balen.
Ik heb naar jullie infolijn gebeld. Hele vriendelijke dame verontschuldigde zich, door Black Friday was Post.NL overbelast. Nu dat hadden zij, maar ook jullie best wel vooraf kunnen inschatten. Professioneel werken betekent dat je dergelijke situaties goed inschat en vooral opvangt.

Vriendelijke groet
Philippe
Philippe
Leuven

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten

Veel te laat geleverd. Uiterlijk voor 3 nov. Nu 9 nov nog niet binnen. Gaat retour
Gerrie
Meerkerk

Gepubliceerd op: 23/11/2017

Pluspunten
Gelieve een juist telefoon nummer op te geven bij hulp en. De juist maat opsturen die gevraagt is. Ik verwacht nog mijn hem terug in maat 56. Zo niet mijn geld terug
Ilse
Egem.pittem

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
snelle levering
kwaliteit van verkleedkleding laat te wensen over
Linda
Venray

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Zeer snelle levering
Ik heb 49,95 betaald voor een volledig gekreukt en kunstof kamerjasje ( hugh hefner ) . Ik heb getracht het te strijken, maar was bang om het te verbranden voordat het feest begonnen was. Dit was cheap china productie , zeer slordig afgewerkt ( draden hing er los aan ) en zo synthetisch dat het onplezierig was om te dragen. Zeer pover!
DB
Antwerpen

Gepubliceerd op: 29/10/2017

Pluspunten
Goede telefonische bereikbaarheid
Stuur op wat er besteld is. Geld terug is geen goede vervanging als een bestelling niet goed is uitgeleverd. Doe gewoon je werk in 1x goed.
Gerrit

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Mooie kleding, goede pasvorm. Uitgebreid assortiment. Snelle levering
absurd hoge verzend + retour kosten.
Retouneren was 7.95. Verzend kosten 4.95.

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
snelle levering
kleding op de foto ziet er mooier uit dan dat het is
sylvia reindsen
zelhem

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Makkelijke website
Retourneren van spullen gratis maken. Ik heb de hele bestelling teruggestuurd en moest € 6,95 aan verzendkosten betalen. Er is geen webwinkel in Nederland waar je dat nog moet, absurd. Als ik een gedeelte van mijn bestelling had gehouden had ik dus 2 x verzendkosten moeten betalen. Ik ga nooit meer iets bij deze winkel bestellen.
Markelo

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten

Graag nagaan of alles in goede staat is... Engelenvleugels kreeg ik toegestuurd met een band vastgenaaid (zoals het hoort) en de andere los...mag ik dus zelf herstellen nog voor ik het heb gedragen...
Vanoost Fanny
Wervik