Website: www.feestkleding365.nl
Adres: Burgemeester Reigerstraat 89K 3581KP
Plaats: Utrecht
Telefoon: 085 - 2731941

Feestkleding 365 is de grootste online winkel in carnavalskleding, feestkleding, halloweenkleding, accessoires en decoratie. Feestkleding 365, elke dag een feestje!

Feestkleding365.nl

Pluspunten
tot hier toe loopt de communicatie goed
Geen pakketje ontvangen, ondanks dat ze zeggen van wel en het betaald is
Katja
Boechout

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten

Geen volgende dag levering, zoals vermeld. (Geen fout bij Postnl)
Betaald dubbel verzendkosten, 3,95 om het te krijgen en dan nog eens 6,50 om het terug te sturen.
Ik bestel hierdoor nooit meer via deze site!

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
snelle levering
de kleding is erg slordig genaaid en slecht afgewerkt. jammer hoor en dat zeker voor deze vrij hoge prijs.
Ellen
Vlissingen

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten

Plaksnorren moeten wél plakken .... !
Chris

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
snelle levering
De bestelde overalls á 27,50 per stuk bleken van onthutsend slechte kwaliteit. Erg dun stof en letterlijk álle leden van ons gezelschap (7 stuks) scheurden er de eerste avond uit. Dus het kan niet aan één minder exemplaar hebben gelegen.
Roelofs

Gepubliceerd op: 19/12/2017

Pluspunten
Groot aanbod.
Levertermijn werd niet gehaald. Levering volgende dag werd uiteindelijk levering 3 dagen later. Ik koost bewust voor artikelen die meteen geleverd konden worden, omdat ik ze snel nodig had. Ze kwamen dus niet op tijd. Dit zou voor een stuk de verantwoordelijkheid van de post zijn, waar ik kan inkomen.

Ik wilde daarna de producten *ongeopend* retouren omdat ik er niets meer mee kon doen. De winkel weigerde de verzendkosten van de retour terug te betalen. Dit vind ik geen goed uitgangspunt voor een klantenservice.

Ik begrijp hoe jullie de levertermijn niet volledig in de hand hebben, maar het zou een mooiere houding zijn hier wel de eindverantwoordelijkheid in op te nemen en deze niet naar de klant te schuiven. Ik zou een veel positiever beeld van de winkel krijgen mocht dit het geval zijn.
Sam

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Berste

Het pakje dat ik had besteld werd niet - zoals werd beloofd - nu vrijdag geleverd. Het betreft een legerkostuum dat mijn zoon nu maandag nodig heeft op school en dat hij dus niet zal hebben.
Het gaat dus zeker retour. Balen.
Ik heb naar jullie infolijn gebeld. Hele vriendelijke dame verontschuldigde zich, door Black Friday was Post.NL overbelast. Nu dat hadden zij, maar ook jullie best wel vooraf kunnen inschatten. Professioneel werken betekent dat je dergelijke situaties goed inschat en vooral opvangt.

Vriendelijke groet
Philippe
Philippe
Leuven

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten

Veel te laat geleverd. Uiterlijk voor 3 nov. Nu 9 nov nog niet binnen. Gaat retour
Gerrie
Meerkerk

Gepubliceerd op: 23/11/2017

Pluspunten
Gelieve een juist telefoon nummer op te geven bij hulp en. De juist maat opsturen die gevraagt is. Ik verwacht nog mijn hem terug in maat 56. Zo niet mijn geld terug
Ilse
Egem.pittem

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Pluspunten
snelle levering
kwaliteit van verkleedkleding laat te wensen over
Linda
Venray