Website: www.feestkleding365.nl
Adres: Buitenweg 17 7545SN
Plaats: Enschede
Telefoon: 085 - 2731941

Feestkleding 365 is de grootste online winkel in carnavalskleding, feestkleding, halloweenkleding, accessoires en decoratie. Feestkleding 365, elke dag een feestje!

Feestkleding365.nl
2072 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Alles gaat altijd vlot
Mijn jurk was te klein kan ik deze terugsturen of wisselen
Emma
Meerhout

25/04/2017

Pluspunten
geen enkel positief punt

19/04/2017

Pluspunten
Bestelling werd snel geleverd voor carnaval
Bestelling kwam kapot aan. Beetje zonde heb expres een duurdere versie besteld naar was nog geen goede kwaliteit

10/04/2017

Pluspunten
snelle levering
maat klopte totaal niet (veel te groot) en kleding kan niet geretourneerd worden
robin
nistelrode

06/04/2017

Pluspunten
Ontvangen van een retourlabel.
Snelle reactie per mail
Oplossend gericht werken.
De 1e bestelling is nooit aangekomen (door een fout bij afterpay zeiden ze) waardoor we alles opnieuw moesten bestellen. Dit moest in 2x omdat we anders al in de problemen kwamen met de levertijd. Het zou donderdag aankomen maar dit werd ineens vrijdags. Vrijdag werd zaterdag en zaterdag werd maandag tussen 12 en 14 uur.. hier speciaal voor thuis gebleven maar uiteindelijk kwam het pas om 16.30.

Er werd voorafgaand aan de fouten al niet meegedacht voor een oplossing.

Zonde...

03/03/2017

Pluspunten
Mijn order was te laat. Sterker nog. Hij is helemaal niet gekomen. Ik kreeg een mailtje zonder tekst of uitleg waarin stond dat mijn order zelfs geannuleerd was.. Ik wist echter van niets.
Bob Venus
Nijkerk

27/02/2017

Kwaliteit van spullen verbeteren

27/02/2017

Pluspunten
geen positieve punten, te laat met hun levering en nik moet betalen voor het retourneren
beloftes nakomen voor 200 besteld de volgende dag in huis, druk of niet druk, dan moet je dat niet op je website met grote letters zetten
Marcel
Rijen

25/02/2017

Pluspunten
Geen!
Jammer dat jullie je 110% laagste prijsgarantie niet nakomen! Ik heb het pakje dus bij de concurrent besteld! Dus mensen: kijk eerst of het betreffende product bij de concurrent niet goedkoper wordt aangeboden.

Feestkleding365 wil de prijzen niet aanpassen, omdat er rond de carnaval met prijzen zou worden gestunt. Tevens kan ik het jurkje niet voor de goedkopere prijs krijgen. Alleen het verschil + 10%, mits je ook daadwerkelijk besteld. Eerst maken ze ook nog 3 keer een rekenfout in het bedrag dat je terug zou krijgen. Per saldo was voor mij het pakje bij de concurrent voor de goedkopere prijs bestellen dus veel voordeliger.

Alleen maar slechte ervaringen met dit bedrijf!
Danielle
Enschede

22/02/2017

Pluspunten

Het poezenpakje voor mijn dochter was veeeeel te klein. Terwijl ik een ruime maat groter had besteld dan ze heeft. De maten kloppen dus niet.
Mandy
Hilversum