Website: www.feestkleding365.nl
Adres: Buitenweg 17 7545SN
Plaats: Enschede
Telefoon: 085 - 2731941

Feestkleding 365 is de grootste online winkel in carnavalskleding, feestkleding, halloweenkleding, accessoires en decoratie. Feestkleding 365, elke dag een feestje!

Feestkleding365.nl

Pluspunten
Snelle levering, maar iets retour sturen is waardeloos, wil alleen maar ruilen voor kleinere maat, maar kost me kosten voor het terugsturen en 2x verzendkosten, ik bestel hier niet nogmaals.
Betere retour service.
Mark

02/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Post.nl vindt blijkbaar ons huisnummer niet in tegenstelling tot bol.com die al jaren over de vloer komt en al honderden pakketjes op tijd afleverde. Maandagnacht besteld en vrijdag
( 84u later ) zonder mijn verkleedkleedje naar het nieuwjaarsfeest. Het paketje wordt eerstdaags in een press-shop afgeleverd. Heb het niet meer van doen morgen of maandag. Was mijn eerste en laatste ervaring met post.nl
Katty
Drongen

14/01/2017

Pluspunten
...
Op de costume foto (Man) de kleur is BLAUW en Paars
En op mien grote verbazing krijg ik alles in Paars
Ben ik echt niet tevreden
Serge Poleur GoGoTeam Sàrl
Rutten

11/01/2017

Pluspunten
Ik vind het heel slecht want stond op de website voor 9 uur bestellen morgen geleverd en ik heb het besteld en stond morgen geleverd en volgende dag stond over 2 dagen geleverd. Ik was heel boos en ik had hard nodig voor die dag anders had ik het niet besteld als het 2 dagen ging duren daarom heb ik de product terug gestuurd

01/11/2016

Pluspunten
Sneller terug bellen.zit al vanaf maandag op een telefoontje terug te wachten .dinsdag en woensdag tel en naam achter gelaten maar nog steeds niet terug gebeld ..
jeannette

12/10/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
vrijdag besteld, woensdag zelf moeten bellen om te horen waar mijn bestelling was. Blijkbaar een probleem. En jullie zeggen zelf binnen de 24u op de hoogte gebracht te worden
dan belooft vrijdag het te krijgen.
Wordt pas maandag erop geleverd terwijl ik het dat weekend nodig had. Dus absoluut niet content van de service!
Kendrick
Belgie

11/10/2016

Pluspunten
Kleur komt niet overeen met realiteit, matige kwaliteit en slechte pavorm
Jeroen
Leiden

06/10/2016

Pluspunten
Eerlijker zijn over de producten, juiste foto's plaatsen. Enorme hoge retourkosten.
Dokkum

29/09/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Pakket nog niet ontvangen, normaal gisteren moesten we het ontvangen!
sofie
staden

10/07/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik heb mijn jurkje net uitgepakt en er zit een gat in, vervolgens doe ik hem aan, en vliegt gelijk een touwtje los. En hij is geeneens strak. Ik vind dit echt bespottelijk voor veertig euro. Ik hoor graag van u.
Katelijne Voortman

06/07/2016