Website: www.feestkleding365.nl
Adres: Buitenweg 17 7545SN
Plaats: Enschede
Telefoon: 085 - 2731941

Feestkleding 365 is de grootste online winkel in carnavalskleding, feestkleding, halloweenkleding, accessoires en decoratie. Feestkleding 365, elke dag een feestje!

Feestkleding365.nl

Pluspunten
Ik vind het heel slecht want stond op de website voor 9 uur bestellen morgen geleverd en ik heb het besteld en stond morgen geleverd en volgende dag stond over 2 dagen geleverd. Ik was heel boos en ik had hard nodig voor die dag anders had ik het niet besteld als het 2 dagen ging duren daarom heb ik de product terug gestuurd

01/11/2016

Pluspunten
Sneller terug bellen.zit al vanaf maandag op een telefoontje terug te wachten .dinsdag en woensdag tel en naam achter gelaten maar nog steeds niet terug gebeld ..
jeannette

12/10/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
vrijdag besteld, woensdag zelf moeten bellen om te horen waar mijn bestelling was. Blijkbaar een probleem. En jullie zeggen zelf binnen de 24u op de hoogte gebracht te worden
dan belooft vrijdag het te krijgen.
Wordt pas maandag erop geleverd terwijl ik het dat weekend nodig had. Dus absoluut niet content van de service!
Kendrick
Belgie

11/10/2016

Pluspunten
Kleur komt niet overeen met realiteit, matige kwaliteit en slechte pavorm
Jeroen
Leiden

06/10/2016

Pluspunten
Eerlijker zijn over de producten, juiste foto's plaatsen. Enorme hoge retourkosten.
Dokkum

29/09/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Pakket nog niet ontvangen, normaal gisteren moesten we het ontvangen!
sofie
staden

10/07/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik heb mijn jurkje net uitgepakt en er zit een gat in, vervolgens doe ik hem aan, en vliegt gelijk een touwtje los. En hij is geeneens strak. Ik vind dit echt bespottelijk voor veertig euro. Ik hoor graag van u.
Katelijne Voortman

06/07/2016

Pluspunten
Uitstekende keuzes
Bij bestelling gelieve deze dan ook te leveren aub, ik heb tot op heden niets ontvangen.. Kunt u me vertellen hoe dit komt?
Yvan van Gansbeke
Molenkouter 79/9620 Zottegem

16/06/2016

Pluspunten
Levering op tijd
In het kostuum dat ik had besteld waren al gaten in!!! Ik had het de dag nadien nodig dus had geen tijd om het terug te sturen. Na een half uur was het helemaal door gescheurd. Wel een duur kostuum dt kapot is na 30 min!
Karen Raes
Schaarbeek

05/06/2016

Pluspunten
Groot assortiment
Ik heb mijn bestelling direct retour gestuurd. De verpakking was open. Kapotte onderdelen en wss al gebruikt aan de schade te zien.
Lieke
Made