Website: www.fdbshops.nl
Adres: Groeveweg 13 9682RP
Plaats: Oostwold
Telefoon: 0597-542049

FDB Shops

Pluspunten
Prima Webshop met een uitstekende service. Na een zeer prettig telefonisch contact te hebben gehad, hebben wij de Doggyride Novel vrijdagavond besteld en deze is de volgende ochtend al bezorgd!! Fantastisch. De kar is van prima kwaliteit en voldoet ruimschoots aan onze verwachting.
Geen verbeterpunten.
J.K. Brand van der Valk
Etten Leur

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: Ja

Een Doggyride Novel fietskar voor onze hond.

Gepubliceerd op: 18/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
alles op tijd geleverd perfect!
zou het niet weten
mario

Gepubliceerd op: 18/06/2018

one fast cat.
De kat moet het nog wat gewoon worden

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
In het weekend besteld en dinsdag in huis. Ze belden nog even om te checken of ik de goede koppeling had besteld. Perfecte service dus!
Marijke
Barchem

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: Ja
Er staat vandaag besteld morgen in huis maar dat was niet het geval
Antwoord Quad Lock Shop
Helaas hebben wij geen invloed op Post NL. Een pakketje kan altijd een keer een dag vertraagd geleverd worden, wel jammer dat wij er op aangerekend worden.
Frank
Dorst

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Via mail en telefonisch is er contact met mij opgenomen, omdat de door ons gekozen kleur vh product niet meer leverbaar was vanuit fabrieken. Vriendelijk te woord gestaan en informatie gekregen over wat het alternatief was.
Happy kids
Leiden

Aanbeveling: Ja

Cover burley cub en beschermhoes

Burley
Pluspunten
Kan me er gern bedenken behalve naar de mond praten (als het ze niks kost dan)
Alles maar vooral klantgerichte service
Antwoord Fietskarretje.nl
Helaas hebben we van alles geprobeerd om de klant tevreden te stellen (ook gratis retourneren), maar klant gaf zelf aan perfectionist te zijn en was het bij elk voorstel van ons, nergens mee eens . Voor de klant is het wellicht beter, om teleurstellingen te voorkomen, om in een winkel te gaan kopen en niet online.
Charissa
's-Gravenhage

Aanbeveling: Nee

Fietskar van Burley en 3 adapters
Antwoord Fietskarretje.nl
We zijn blij dat uw tevreden bent met de DoggyRide Novel. We wensen u en uw pup heel veel wandel en fietsplezier toe. Mocht er nog vragen zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Marleen
Deurne

Aanbeveling: Ja

De bestelde fietskar voldeed aan alle verwachtingen. Correcte levering en het is een prachtig karretje.
We gebruiken het nu als wandelwagen voor onze border-collie pup maar als ze groter is wordt het een fietskar.
Op deze manier raakt ze er al goed aan gewend en zal ze zonder schrik kunnen meegaan als we fietsen.
In vergelijking met vele andere karretjes rijdt deze kar heel goed, er zijn geen minpunten !