Website: http://www.fbto.nl
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

FBTO
7.4

Pluspunten
had ooit een schade m.b.t. reisverzekering (medisch) en die werd perfect afgehandeld. Niks te klagen gehad. Snelle afhandeling en zeer correct geholpen. Daar kom ik dus nu terug met nieuwe verzekering en wie weet in toekomst ook opstal en inboedel. Gewoon bedrijf.
niks.
david
Amersfoort

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Atijd correct en komt gelijk met een oplossing

Helma Jeurissen-Roelofs
Huissen -gld-

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
Klanten moeten seriues genomen worden.
FBTO weigerde declaratie zorgverlener na te trekken want deze was niet correct. Ook de zorgverlener nooit aangetoont ondanks ook een schrijven aan de zorgverlener.

Vind ook knap dat 2 verschillende declaratie gezien heb in deze kwestie die beide niet correct zijn. FBTO verzon zelf de regels voor het controleren van de declaraties ook dat was zeer knap.. Om de declaratie maar niet hoeven controleren. .
Goedenavond Ray,

Jammer te lezen dat je je niet serieus genomen voelt door FBTO. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling.

Ik begrijp uit je reactie dat een nota niet met de juiste of voldoende gegevens bij ons gedeclareerd is door de zorgverlener. Wanneer deze niet volledig of juist is morgen wij dit ivm de wet privacy niet voor jou natrekken. Dit moet je zelf doen. Een zorgverlener moet een volledige en juiste nota bij ons declareren. Dan kunnen wij de nota vergoeden. Hier zijn afspraken over gemaakt.

Ray

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
werkt goed en vlot.

Antwoord FBTO
Dank je wel Chris voor deze mooie beoordeling :)

Fijne Feestdagen!

Chris
Ede

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Doen wat beloofd, ben inmiddels bijna 40 jaar klant, dat is niet voor niks :-))

J.Zuidema
Emmen

Gepubliceerd op: 24/11/2017

Pluspunten
Alle verzekeringen af te sluiten
Maandelijks rubrieken toe te voegen of uit te zetten
Goed bereikbaar
Eerst een goedkeuring geven voor een schadeuitkering en daarna erop terugkomen, zodat wij zelf duizenden euro's hebben moeten bijbetalen.
Dit geeft ons na al die jaren nog steeds een naar gevoel.
Goedemiddag Diserée,

Dat klinkt niet echt consequent. Wat is er precies gebeurd? Kun je mij een e-mail sturen met je verhaal en gegevens? Ons e-mailadres is: FBTO.webcare@achmea.nl

Diserée Plaisier-Hofkens
Oosterhout

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Wachttrijden met telefonisch contact zijn meestal,kort.
Duidelijke informatie, medewerkers weten waar ze over praten ( veel beter dan bv. de Belastingdienst...).
Medewerkers denken met je mee.
Internet geeft duidelijke informatie
De meeste verzekeringen zijn per dag opzegbaar.
Tot nu toe: Geen
Jackie
H.

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Goede prijs voor verzekering
Communicatie met klanten voordat je meteen geld gaat afschrijven voor verzekering die verkeerd is afgesloten door fbto
Hoi Martin,

Verkeerd is afgesloten? Kan je misschien een toelichting geven? En is het inmiddels opgelost?

Martin Buysse

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
Sommige collega’s staan me netjes te woord maar de gene die wat kunnen doen die zijn niet netjes.
Service de service moet 100x beter zulke nare ervaringen met jullie stap zo snel mogelijk over :)
Hoi Lachmansingh,

Ik heb je verhaal ook op Facebook gelezen. Je klacht is nog in behandeling door onze Klachten afdeling.

S.K. Lachmansingh
ZOETERMEER

Gepubliceerd op: 25/10/2017

Pluspunten
DOBRE UBESPIECZENIE

K.D. Kamil
ROTTERDAM