Website: http://www.fbto.nl
Adres: Sophialaan 50 8911AE
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

FBTO

Pluspunten
Ik ben erg tevreden met FBTO. Ken ik al erg lang, nooit problemen gehad. Goede informatie en adviezen. Heb er diverse verzekeringen.
Rien van Geet
VELP GLD

10/03/2017

Pluspunten
kennis van zaken, daarbij iemand aan de lijn geen verwijzingen naar een ander medewerker of afdeling. Ervaring gelukkig zeldzaam maar al er eens wat is gebeurd snelle afhandeling. Ben niet voor niets al meer dan 30 jaar klant
ik vind nog steeds vervelend als je het telefoonnummer intikt van de desbetreffende afdeling wat op de brief staat je bijna 99% in de cenrtale terecht komt en dan de hele riedel moet aanhoren om dan vervolgens het kiesmenu eindelijk op de juiste afdeling te komen. Vindt dat nog steeds niet klant vriendelijk.
G.J.H.Schreuder
ZWAAG

17/02/2017

Pluspunten
Snel en duidelijk alles geregeld. Overzichtelijk terug te vinden in mijnFBTO.
Paula le Mair
WARMOND

17/02/2017

Pluspunten
Ik was al klant bij FBTO en heb er een tweede autoverzekering afgesloten. Het ging even moeizaam met de communicatie, maar alles is goed gekomen waarvoor dank.
ARNHEM

03/02/2017

Pluspunten
vriendelijk en snel geholpen
zhila nori
heemskerk

01/02/2017

Pluspunten
Eerste lijn klantenservice is aardig/behulpzaam
Onlangs telefonisch een inboedelverzekering afgesloten. Een belangrijke voorwaarde van mij was de dekking van schade door eigen huisdier(en) De verkoopster vroeg dit (op mijn verzoek) nog na aan een collega. Schade door eigen huisdieren zou onder de voorwaarden vallen.

Twee maanden later had de hond de bank kapot genaakt. Het indienen van de claim bleek niet mogelijk omdat de schade door onze eigen hond was veroorzaakt???

De mensen van de reguliere klantenservice zijn erg aardig en helpen je graag verder. De werknemers van de afdeling "claims" zijn een stuk minder vriendelijk en het niveau van de klachtenafdeling is ver onder de maat!
Beste Scrolllock,

Bedankt voor je signaal. Het compliment over onze klantenservice is natuurlijk mooi. Het onderdeel dat je schade niet gedekt is wat minder :/
Schade veroorzaakt door dieren die je in de woning laat is helaas niet gedekt.

Je signaal over de claims- en schadeafdeling heb ik doorgespeeld!

Arjan
Scrolllock
Warffum

14/12/2016

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
nakomen wat de klant word beloofd.

in 2015 ben ik Turkije in het ziekenhuis beland,hier zou ik behandeld worden,maar ik werd er eerder verminkt.
contact gehad met fbto reisverzekering, het zou ons niks kosten want ik was ervoor verzekerd.
krijg ik net een email dat ik €332 moet betalen.
zwaar belachelijk zoals dit gaat.
Goedemiddag Rene,

Dat klinkt niet ok! Ik ken je dossier niet, maar wil het graag voor je uitzoeken. Stuur je mij je verhaal en je gegevens in een e-mail? Dit kan je sturen naar fbto.webcare@achmea.nl.

Fokelien
rene
hengelo

29/11/2016

Pluspunten
Altijd snelle vriendelijke service en goede afhandeling van declaraties
Wij hadden al onze zorg en reisverzekering bij FBTO. Voor beide verzekeringen al eens hulp nodig gehad. Super snel antwoord van vriendelijke medewerkers voor snelle vragen via Facebook messenger en ook aan de telefoon altijd goed geholpen. Onduidelijkheden over vergoedingen bij een knie operatie en de nabehandeling ervan werden allemaal duidelijk uitgelegd. Pas als je je verzekeraar echt nodig hebt kun je pas zeggen of het een goede verzekeraar is en in zowel vergoeding als service zijn wij zeer tevreden. Vandaar nu ook onze autoverzekering bij FBTO!
Tessa
Purmerend

05/11/2016

Pluspunten
Op een normale vraag aan FBTO zeeeer onvriendelijk en kleinerend te woord gestaan!
Mevrouw heeft duidelijk geen zin in haar werk en naar mijn idee niet genoeg geschoold!!
Antwoord op onze vraag hebben we nog niet!
Beste Os,

Je bericht vind ik bijna schokkend. Zo ken ik onze klantenservice zeker niet. Wil je ons je gegevens in een email sturen. Dan gaan we kijken met wie dit gesprek heeft plaats gevonden. En ik ben verder ook nog nieuwsgierig naar je vraag. Dan kunnen we daar een antwoord op geven!

Arjan
Os
Waddinxveen

03/11/2016

Pluspunten
Via zeer goed werkende website in het weekend een bootverzekering afgesloten bij FBTO.
Via de website werd ik erop geattendeerd dat indien ik de verzekering per direct wilde laten ingaan moest bellen.
Zo gezegd zo gedaan, werd snel terug gebeld door een vriendelijke heer, die mij verzekerde dat de voorlopige dekking geregeld was bij deze.
Ongelukkigerwijze kreeg ik dezelfde dag schade aan mijn boot, deze na het weekend telefonisch gemeld.
Correct geholpen door de schade- en acceptatieafdeling.
Nu afwachten op de afhandeling van de schade...

Tot dusver een vette 10 voor FBTO...
Wordt vervolgt
Tot dusver geen!!!
Robert
Nieuwe Pekela

09/05/2016

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ