Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fbto.nl
Adres: Sophialaan 50 8911AE
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.

FBTO
totaal score
7
Beoordelen
Laatste beoordeling
14 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
11 beoordelingen (12 maanden)
7042 beoordelingen (totaal)
55087 keer bekeken
64% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
55% (6)
9% (1)
0% (0)
9% (1)
27% (3)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Ik ben erg tevreden met FBTO. Ken ik al erg lang, nooit problemen gehad. Goede informatie en adviezen. Heb er diverse verzekeringen.
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Rien van Geet
VELP GLD

10/03/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
kennis van zaken, daarbij iemand aan de lijn geen verwijzingen naar een ander medewerker of afdeling. Ervaring gelukkig zeldzaam maar al er eens wat is gebeurd snelle afhandeling. Ben niet voor niets al meer dan 30 jaar klant
Verbeterpunten
ik vind nog steeds vervelend als je het telefoonnummer intikt van de desbetreffende afdeling wat op de brief staat je bijna 99% in de cenrtale terecht komt en dan de hele riedel moet aanhoren om dan vervolgens het kiesmenu eindelijk op de juiste afdeling te komen. Vindt dat nog steeds niet klant vriendelijk.
G.J.H.Schreuder
ZWAAG

17/02/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel en duidelijk alles geregeld. Overzichtelijk terug te vinden in mijnFBTO.
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Paula le Mair
WARMOND

17/02/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik was al klant bij FBTO en heb er een tweede autoverzekering afgesloten. Het ging even moeizaam met de communicatie, maar alles is goed gekomen waarvoor dank.
Verbeterpunten
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Klant
ARNHEM

03/02/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
vriendelijk en snel geholpen
Verbeterpunten
geen
zhila nori
heemskerk

01/02/2017

Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Eerste lijn klantenservice is aardig/behulpzaam
Verbeterpunten
Onlangs telefonisch een inboedelverzekering afgesloten. Een belangrijke voorwaarde van mij was de dekking van schade door eigen huisdier(en) De verkoopster vroeg dit (op mijn verzoek) nog na aan een collega. Schade door eigen huisdieren zou onder de voorwaarden vallen.

Twee maanden later had de hond de bank kapot genaakt. Het indienen van de claim bleek niet mogelijk omdat de schade door onze eigen hond was veroorzaakt???

De mensen van de reguliere klantenservice zijn erg aardig en helpen je graag verder. De werknemers van de afdeling "claims" zijn een stuk minder vriendelijk en het niveau van de klachtenafdeling is ver onder de maat!
Antwoord FBTO
Beste Scrolllock,

Bedankt voor je signaal. Het compliment over onze klantenservice is natuurlijk mooi. Het onderdeel dat je schade niet gedekt is wat minder :/
Schade veroorzaakt door dieren die je in de woning laat is helaas niet gedekt.

Je signaal over de claims- en schadeafdeling heb ik doorgespeeld!

Arjan
FBTO Webcare
Scrolllock
Warffum

14/12/2016

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Verbeterpunten
nakomen wat de klant word beloofd.

in 2015 ben ik Turkije in het ziekenhuis beland,hier zou ik behandeld worden,maar ik werd er eerder verminkt.
contact gehad met fbto reisverzekering, het zou ons niks kosten want ik was ervoor verzekerd.
krijg ik net een email dat ik €332 moet betalen.
zwaar belachelijk zoals dit gaat.
Antwoord FBTO
Goedemiddag Rene,

Dat klinkt niet ok! Ik ken je dossier niet, maar wil het graag voor je uitzoeken. Stuur je mij je verhaal en je gegevens in een e-mail? Dit kan je sturen naar fbto.webcare@achmea.nl.

Fokelien
FBTO Webcare
rene
hengelo

29/11/2016

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Altijd snelle vriendelijke service en goede afhandeling van declaraties
Verbeterpunten
Wij hadden al onze zorg en reisverzekering bij FBTO. Voor beide verzekeringen al eens hulp nodig gehad. Super snel antwoord van vriendelijke medewerkers voor snelle vragen via Facebook messenger en ook aan de telefoon altijd goed geholpen. Onduidelijkheden over vergoedingen bij een knie operatie en de nabehandeling ervan werden allemaal duidelijk uitgelegd. Pas als je je verzekeraar echt nodig hebt kun je pas zeggen of het een goede verzekeraar is en in zowel vergoeding als service zijn wij zeer tevreden. Vandaar nu ook onze autoverzekering bij FBTO!
Tessa
Purmerend

05/11/2016

Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Op een normale vraag aan FBTO zeeeer onvriendelijk en kleinerend te woord gestaan!
Mevrouw heeft duidelijk geen zin in haar werk en naar mijn idee niet genoeg geschoold!!
Antwoord op onze vraag hebben we nog niet!
Antwoord FBTO
Beste Os,

Je bericht vind ik bijna schokkend. Zo ken ik onze klantenservice zeker niet. Wil je ons je gegevens in een email sturen. Dan gaan we kijken met wie dit gesprek heeft plaats gevonden. En ik ben verder ook nog nieuwsgierig naar je vraag. Dan kunnen we daar een antwoord op geven!

Arjan
FBTO Webcare
Os
Waddinxveen

03/11/2016

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Via zeer goed werkende website in het weekend een bootverzekering afgesloten bij FBTO.
Via de website werd ik erop geattendeerd dat indien ik de verzekering per direct wilde laten ingaan moest bellen.
Zo gezegd zo gedaan, werd snel terug gebeld door een vriendelijke heer, die mij verzekerde dat de voorlopige dekking geregeld was bij deze.
Ongelukkigerwijze kreeg ik dezelfde dag schade aan mijn boot, deze na het weekend telefonisch gemeld.
Correct geholpen door de schade- en acceptatieafdeling.
Nu afwachten op de afhandeling van de schade...

Tot dusver een vette 10 voor FBTO...
Wordt vervolgt
Verbeterpunten
Tot dusver geen!!!
Robert
Nieuwe Pekela

09/05/2016

Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ