Website: http://www.fbto.nl
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

FBTO
7.7

Pluspunten
geen ook geen negatieve
heb nog geen ervaring opgedaan. Tip: misschien iets meer mogelijkheden dan ja en nee. Hoe kan ik iets beoordelen als ik er geen ervaring mee heb????
Hallo Jose,

Ik begrijp dat het lastig is om ons een cijfer te geven als je nog geen ervaring met ons hebt, maar dan is het mss een beter idee om geen beoordeling te geven.
Nu geef je ons een 1. Dat is voor ons wel heel erg sneu :(

M.J.A. de Laat
VEGHEL

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
geen ook geen negatieve

VEGHEL
10/06/2017

Pluspunten
Tot nog toe werkt het prima
nvt
CCM Hendrikse-Kuiper
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Super vriendelijk personeel en ongelooflijk snelle en correcte afhandeling vd annulering.
Zou het niet weten.
A.Polman
Druten

Pluspunten

Meer info over mijn factuur
Antwoord FBTO
Wat jammer dat je ons een 5 geeft omdat je meer informatie wilt over je factuur :( Via MijnFBTO kun je de premie bekijken. Als er iets niet duidelijk is dan zijn we via diverse kanalen bereikbaar om dit toe te lichten.

B. Luijpers
VENLO

Pluspunten

verkeerde kenteken ingevoerd in hun computer 2 mnd onverzekerd gereden en eindelijk het juiste kenteken komen ze er na een week achter dat het een motor is waar je met een auto rijbewijs op mag rijden dus moet er ineens een autoverzekering komen ipv motor
Antwoord FBTO
Als de fout van het kenteken bij ons ligt, dan rijd je niet onverzekerd rond hoor. Dan corrigeren we dat voor je met terugwerkende kracht. Zo hoort dat ook.

ZWOLLE

M. El Bouazzati
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Telefonische bereikbaarheid is goed. Website is goed en de klantvriendelijkheid is prima. Scherpe prijs met goede voorwaarden.
Toch door het vele mailcontact en telkens weer een andere medewerker die je mail beantwoord en het wiel opnieuw uitvindt niet erg tevereden.
De Polisvoorwaarden wilde ik per post ontvangen van de FBTO woonhuisverzekering alsmede aansprakelijkheid en Inboedelverzekering.
Deze heb ik pas na 4x gemaild en gebeld te hebben ontvangen. Ook op de website waar alle polisvoorwaarden staan was er niet uit te komen welke polisvoorwaarden nu bij welke verzekering horen.
Kortom de core bussiness waar het bij een verzekeraar om draait.
Telkens beantwoord weer een andere medewerker je mail en is niet thuis in de polisvoorwaarden en verwijst naar een deel van de website waar alle polisvoorwaarden staan waar niet eenvoudig uit te komen is en je niet weet of je wel de juiste polisvoorwaarden raadpleegd.
Uiteindelijk kreeg ik kopiƫen opgestuurd uit een boekje wat men nog had liggen! Erg simpel voor een verzekeraar.
Het is voor een consument van wezenlijk belang welke polisvoorwaarden lees kwaliteit de verzekering omvat.
Dit is iets wat per soort verzekering adv een code of iets dergelijks veel makkelijker terug te vinden moet zijn en daar geen onduidelijkheid over bestaat.
Martijn Br
BERGSCHENHOEK

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Makkelijk via mijn fbto alles veranderen wanneer dat nodig is

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
niet duur, ongecompliceerd

M. Breevoort
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Nog niet nodig gehad
nog geen idee
S.J. Brands
ALMERE

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ