Website: http://www.fbto.nl
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

FBTO
7.2

Pluspunten
Na vergelijk betaal ik toch weer te veel ben al bijna 40 jaar klant en elke keer praat men over dagprijs enz enz maar zie elke keer dat het toch goedkoper had gekund na 40 jaar denk ik dat rond kijken en zelf winkelen meer zin heeft als trouw zijn aan je verzekering
Bied mensen prijs vergelijk aan en vertel cq uitleg waarom jullie niet mee kunnen in de prijzen strijd
Beste Hoeve,

Wij zijn niet altijd de goedkoopste. Daar kiezen wij ook niet voor. Wij bieden wel altijd een scherpe premie. En daar staat ook wat tegenover.

Jammer dat je ons daarom een 3 beoordeling geeft...

Hoeve
Terwispel

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Goede service en klantvriendelijkheid.

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Gewoonlijk duidelijke taal in de communicatie
Ik krijg een mail waarin u zegt dat mijn auto WA plus verzekerd is terwijl ik all risk verzekerd ben. Een misser dus
Hoi Remans,

Bedank voor je beoordeling. En wat betreft je verbeterpunt. Ik heb je gegevens erbij gehaald en er staan 2 auto's op je naam verzekerd. 1 is WA-Casco en 1 is WA-Plus verzekerd.

Mocht dit niet de bedoeling zijn; laat het ons dan even weten!

Remans
Veenendaal

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Altijd vriendelijk .. komt met oplossingen.

Antwoord FBTO
Bedankt voor je beoordeling Damrie!

Damrie
Rijswijk

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
duidelijk en goed geprijsd
maar dat je een mail stuurt of een woonhuisverzekering ook iets voor mij si, is vreemd. Jullie weten dat ik in een appartement woon....
M.J.M. van Zwam

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
FBTO informeert haar klanten op tijd als er iets voor de klant valt te besparen.

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Whats app functie
1) Ondanks het positieve punt van de whatsapp functie, valt er technisch gezien (website / declaratie app) nog het een en ander te verbeteren. Men timmert wel aan de weg, maar het stoort mij al een paar jaar. 2) Er is geld van mijn rekening geschreven zonder overleg wat later de zorgkosten van mijn 18 jarige zoon bleken te zijn. Ik moest daar zelf achteraan bellen om om uitleg te vragen. 3) De bril vergoeding geldt alleen bij Specsavers wat ik heel vreemd vind.
Optelsom van deze minpuntjes is voor mij voldoende om verder te zoeken naar een andere maatschappij.
Beste Michiel,

1) Wij blijven onze Declaratie app en mijnFBTO omgeving verbeteren. Heb je hiervoor ook concrete verbeterpunten voor ons?

2) Als je zoon jullie rekening aan zijn verzekering heeft gekoppeld, zullen wij daarvan incasseren. Hij krijgt van ons van te voren een email. En ook bij de omschrijving van de incasso noemen wij om wie het gaat (relatie/polisnummer). Hij kan zelf zijn details via mijnFBTO (DigiD) bekijken.

3) Voor een brilvergoeding hebben wij inderdaad afspraken met Specsavers. Dit is een aanvullende module; die extra is op de basisverzekering. Je kiest natuurlijk zelf of je dit wel of niet interessant vindt...

Michiel
Ooij

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Snelle reactie en prima afhandeling bij schade!
X
Wijnand Akkerman
Zwolle

Gepubliceerd op: 04/05/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling bij schade.
Weet zo gauw geen verbeter punten.
J.m.Christiaanse
Spijkenisse