Website: http://www.fbto.nl

7.3

F. Nauta
wijk bij duurstede

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Voor mij een absoluut dieptepunt. Gelet op een Kafkaƫske ontwikkeling n.a.v een claim.
In mijn geval, zorgvuldig onderzoek doen conform de Nivre standaard
Antwoord FBTO
Wat jammer te lezen dat jouw schadeafhandeling niet verlopen is zoals je gehoopt had. Persoonlijk ken ik je dossier niet. Als je wilt dat wij nog naar je schadeafhandeling kijken hoor ik het graag via e-mail. Je kunt ons bereiken via fbto.webcare@achmea.nl.

Kroon

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
-duidelijk
-snelle oplossing
- betrouwbaar.
- denken met je mee
- correcte benadering
- geduldig, nemen de tijd voor mij.
Ik ben tot op heden zeer tevreden over fbto
H.kersch
Helmond

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten

Zorgen voor een deugdelijke website.
Na veel jaren kun je nog steeds niets op mijn FBTO aanpassen.
Stop hiermee of los het probleem op.
Antwoord FBTO
Ik begrijp je verbeterpunt niet helemaal. Via MijnFBTO kun je de meeste afgesloten producten bekijken en beheren. Dus ook wijzigingen doorvoeren. Je geeft aan dat het om de autoverzekering gaat. Voor deze verzekering kun je diverse wijzigingen doorgeven zoals het aanpassen van de autoverzekering, je auto overschrijven, rekeningnummer aanpassen, kopie groen kaart aanvragen en schade melden. Ook producten zoals de woon-, zorg- en reisverzekering kun je online aanpassen en schade melden. Voor welke verzekering mis jij deze opties?

R Driessen
Ell

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten

Organisatie kan zich meer inzetten op de communicatie naar de klant. Het is van de zotte dat men maanden moet wachten op een reactie op mails en dat men klanten zelf het werk laat doen. Afspraken met de klanten worden nauwelijks nagekomen. Telefonisch kan FBTO alleen excuses aanbieden dat ze het niet voor elkaar krijgen te communiceren en afspraken na te komen. Ze communiceren alleen met hen voornaam dus een klacht in dienen over het personeel lukt ook niet. Verder is het onmogelijk om de directeur-bestuurder te kunnen spreken om eens duidelijkheid te krijgen. Diep teleurgesteld in FBTO en spijt van mijn overstap.
Hoi Robin,

Wat jammer om te lezen dat de communicatie wat stroef is verlopen. En dat wij alleen met onze voornaam communiceren staat los van de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Ik lees gelukkig wel dat je al excuses van ons hebt gehad.

En directie rechtstreeks spreken gaat wat lastig. Maar onze klachten worden heel serieus behandeld. En gaat ook uit naam van onze directie.

Arjan
Robin
Leiden

Gepubliceerd op: 02/04/2018

Pluspunten
Ik word naar tevredenheid geholpen.
Wel een minpuntje wil ik melden.
Ik heb een rechtsbijstandverzekering voor particulieren.
Als eigenaar van drie appartementen zou ik deze rechtsbijstandverzekering willen gebruiken bij problemen met b.v. mijn huurders. Waarom gaat de FBTO voor kleine ondernemers de al bezittende verzekering voor particulieren hier niet mee uitbreiden?
Een gemiste kans.

M.R. Letema
OOTMARSUM

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk, goeie service, snelle service, goed bereikbaar, denkt met de klant mee.
Antwoord FBTO
Wauw! Wat een mooie score. En wat een mooi rijtje pluspunten :)

Fijn weekend!

Simone Brandt
Harderwijk

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten
Correcte en snelle afhandeling van schadegevallen.

Antwoord FBTO
Fijn te lezen dat je goed en snel geholpen bent bij je schademelding. Schade is natuurlijk nooit leuk. Een snelle afhandeling is dan heel prettig :) Fijn dat je de moeite neemt dit met ons te delen.

J.E. Wiersma-de Boer
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten
Heel goed klantenservice en de beste prijzen.
Ik heb een korte ervaring met jullie maar tot nu toe jullie zijn de best dank u wel.
Antwoord FBTO
Bedankt voor je compliment richting onze klantenservice. Dat doen we het voor :)

Jasser

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten
Goede tip op moment dat de leeftijd van mijn auto niet meer bij het type verzekering past (van WA-Casco naar WA-plus))

Antwoord FBTO
Wat een mooi compliment. Fijn dat wij je hebben kunnen helpen een juiste keuze te kunnen maken.

Jorissen
Poorvliet