Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fbto.nl
Adres: Sophialaan 50 8911AE
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FBTO
totaal score
7.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
278 beoordelingen (12 maanden)
7315 beoordelingen (totaal)
58180 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
45% (124)
27% (75)
12% (32)
6% (18)
10% (29)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
had ooit een schade m.b.t. reisverzekering (medisch) en die werd perfect afgehandeld. Niks te klagen gehad. Snelle afhandeling en zeer correct geholpen. Daar kom ik dus nu terug met nieuwe verzekering en wie weet in toekomst ook opstal en inboedel. Gewoon bedrijf.
Verbeterpunten
niks.
david
Amersfoort

Gepubliceerd op: 19/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Atijd correct en komt gelijk met een oplossing
Verbeterpunten
 
Helma Jeurissen-Roelofs
Huissen -gld-

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Klanten moeten seriues genomen worden.
FBTO weigerde declaratie zorgverlener na te trekken want deze was niet correct. Ook de zorgverlener nooit aangetoont ondanks ook een schrijven aan de zorgverlener.

Vind ook knap dat 2 verschillende declaratie gezien heb in deze kwestie die beide niet correct zijn. FBTO verzon zelf de regels voor het controleren van de declaraties ook dat was zeer knap.. Om de declaratie maar niet hoeven controleren. .
Antwoord FBTO
Goedenavond Ray,

Jammer te lezen dat je je niet serieus genomen voelt door FBTO. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling.

Ik begrijp uit je reactie dat een nota niet met de juiste of voldoende gegevens bij ons gedeclareerd is door de zorgverlener. Wanneer deze niet volledig of juist is morgen wij dit ivm de wet privacy niet voor jou natrekken. Dit moet je zelf doen. Een zorgverlener moet een volledige en juiste nota bij ons declareren. Dan kunnen wij de nota vergoeden. Hier zijn afspraken over gemaakt.

Fokelien
FBTO Webcare
Ray
Arnhem

Gepubliceerd op: 02/01/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
werkt goed en vlot.
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Dank je wel Chris voor deze mooie beoordeling :)

Fijne Feestdagen!

Fokelien
FBTO Webcare
Chris
Ede

Gepubliceerd op: 12/12/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Doen wat beloofd, ben inmiddels bijna 40 jaar klant, dat is niet voor niks :-))
Verbeterpunten
 
J.Zuidema
Emmen

Gepubliceerd op: 24/11/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Alle verzekeringen af te sluiten
Maandelijks rubrieken toe te voegen of uit te zetten
Goed bereikbaar
Verbeterpunten
Eerst een goedkeuring geven voor een schadeuitkering en daarna erop terugkomen, zodat wij zelf duizenden euro's hebben moeten bijbetalen.
Dit geeft ons na al die jaren nog steeds een naar gevoel.
Antwoord FBTO
Goedemiddag Diserée,

Dat klinkt niet echt consequent. Wat is er precies gebeurd? Kun je mij een e-mail sturen met je verhaal en gegevens? Ons e-mailadres is: FBTO.webcare@achmea.nl


Fokelien
FBTO Webcare
Diserée Plaisier-Hofkens
Oosterhout

Gepubliceerd op: 12/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Wachttrijden met telefonisch contact zijn meestal,kort.
Duidelijke informatie, medewerkers weten waar ze over praten ( veel beter dan bv. de Belastingdienst...).
Medewerkers denken met je mee.
Internet geeft duidelijke informatie
De meeste verzekeringen zijn per dag opzegbaar.
Verbeterpunten
Tot nu toe: Geen
Jackie
H.

Gepubliceerd op: 10/11/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Goede prijs voor verzekering
Verbeterpunten
Communicatie met klanten voordat je meteen geld gaat afschrijven voor verzekering die verkeerd is afgesloten door fbto
Antwoord FBTO
Hoi Martin,

Verkeerd is afgesloten? Kan je misschien een toelichting geven? En is het inmiddels opgelost?

FBTO Webcare
Martin Buysse
Eindhoven

Gepubliceerd op: 27/10/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Sommige collega’s staan me netjes te woord maar de gene die wat kunnen doen die zijn niet netjes.
Verbeterpunten
Service de service moet 100x beter zulke nare ervaringen met jullie stap zo snel mogelijk over :)
Antwoord FBTO
Hoi Lachmansingh,

Ik heb je verhaal ook op Facebook gelezen. Je klacht is nog in behandeling door onze Klachten afdeling.

FBTO Webcare
S.K. Lachmansingh
ZOETERMEER

Gepubliceerd op: 25/10/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
DOBRE UBESPIECZENIE
Verbeterpunten
 
K.D. Kamil
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 26/09/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ