Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fbto.nl
Adres: Sophialaan 50 8911AE
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FBTO
totaal score
7.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
72 beoordelingen (12 maanden)
7383 beoordelingen (totaal)
60631 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (38)
22% (16)
8% (6)
4% (3)
13% (9)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
4
Verbeterpunten
Op website staat bereikbaar tot 21:00 uur.
Dus ik wil bellen met een vraag, krijg ik te via een bandje te horen dat jullie tot 17:30 uur bereikbaar zijn. Dat schuurt, en niet zo'n beetje als je met die tijden door allerlei tijd vretende activiteiten bij een dringende vraag rekening mee houdt! Onverrichterzake dus!
Antwoord FBTO
Wij zijn er inderdaad tot 21.00 uur 'savonds. Enkele (administratieve) afdelingen zijn er tot 17.30 uur. Dat wordt inderdaad in het keuze menu aangegeven.
Volgende keer misschien voor onze algemene klantenservice kiezen? Krijg je iemand aan de lijn en helpen we je verder!

FBTO Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
9
Verbeterpunten
 
H .C. Bonhof
Westervoort

Gepubliceerd op: 30/11/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
willemien ten willemien
ruurlo

Gepubliceerd op: 30/11/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na twee keer bellen voor opzeggen per 6 november blijkt mijn verzekering nog steeds te lopen. Ben hier behoorlijk kwaad over, want het bellen kost mij ook veel geld. Klachtenformulier kan niet verstuurd worden, omdat balk met aangeven waar klacht over gaat niet werkt. Daarbij kan het twee weken duren voordat je respons krijgt.
Antwoord FBTO
Hallo Wytske,

We hebben al even contact gehad via Facebook. Helaas hebben we een achterstand met het verwerken van wijzigingen/stopzettingen. Hierdoor is het nog niet verwerkt. Dit gaan we zeker nog doen. Teveel betaalde premie ga je van ons terug ontvangen.

Groet,
FBTO webcare
W.
Arnhem

Gepubliceerd op: 27/11/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Klantvriendelijk, gebruiksvriendelijke website en snellle afhandeling
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle uitbetaling declaratie
Goedkope basisverzekering
Verbeterpunten
Ben niet blij met de 75% vergoeding van de mondhygiƫnist
Klant

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
prima zorgverzekering.
nooit problemen
Verbeterpunten
geen
jjlieske
kampen

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snel en overzichtelijk.
Goede en duidelijke aanvullende verzekeringen.
Ook gunstig in kosten/prijs.
Verbeterpunten
Zou graag met jullie willen chatten, als dat nodig zou zijn.
Per whatsapp ging niet vlekkeloos.
Alex Cohen
Breda

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Ik declareer al vele jaren vrijwel niet, dus ik heb daarom ook weinig aan te merken.
Verbeterpunten
Ik overweeg naar een andere verzekering over te stappen.
Het lukt mij niet om via Digi D, een foutief telefoonnummer etc. om via SMS berichten uiteindelijk onze zorgkosten in te zien bij FBTO. Ik heb toch een gemiddeld IQ, maar ben kennelijk te dom voor FBTO.
Antwoord FBTO
Het inloggen met DigiD met SMS-controle is bij alle zorgverzekeraars in Nederland verplicht. Dat doen we om jouw privacygevoelige, medische gegevens te beschermen. Jammer dat je ons een 5 geeft omdat je problemen hebt met het inloggen. Heb je misschien al hierover contact gehad met DigiD? Want ik zie niet dat je hier al contact over gehad hebt met ons. Wij beheren DigiD niet, maar we denken graag met je mee. Op fbto.nl/contact lees je hoe je contact met ons opneemt. Hartelijke groet, FBTO Webcare
R.Bartens
Driebergen

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Het werkt goed.
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Bedankt voor deze mooie score. Een 10!! Dat maakt onze maandag helemaal goed.

Hartelijke groet,
FBTO Webcare
A.J. Hanse
Burgh Haamstede

Gepubliceerd op: 05/11/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer