Website: http://www.fbto.nl
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

FBTO
7.4

Pluspunten
DOBRE UBESPIECZENIE

K.D. Kamil
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Aly Potters

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Niks
De contract moet via de post ook naar de klant.
En duidelijkere zijn over de premie
En eerlijk kijken naar de schadevrij jaren en niet zelf goochelen de aantalen schadevrij jaren.
Beste Seawish,

Wij zijn een digitale verzekeraar. En daarom sturen wij niet een fysieke polis. Alles staat online voor je klaar. Wel krijg je een groene kaart per post.

Het stukje over je premie en schadevrije jaren snap ik niet. Dat is geen goochelwerk. Mocht je nog vragen hebben, reageer dan even op mijn mail :)

Arjan
R. Seawish
GRONINGEN

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Mandy Spronk
Heerlen

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
snelheid, duidelijke taal in de polisvoorwaarden, makkelijk te bereiken via mijn FBTO en een goede schadeafhandeling

Mark
Zwaag

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Informatie is duidelijk, afhandelingen uitstekend.
Ik ben al jaren klant bij fbto en voel mij door deze mail als nieuwkomer bestempeld. Wordt hier geen controle op gevoerd?
Bouwens
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Pluspunten
Kan weer niet bij mijn lijfrente verzekering Nieuw account aangemaakt werkt ook voor geen meter .Krijg melding fout .Waarom geen melding dat er iets verandert is om in te loggen.
Antwoord FBTO
Je lijfrente/beleggingspolis kun je benaderen via de nieuwe MijnFBTO omgeving. Hiervoor meld je je aan via de volgende link: https://mijn.fbto.nl/account-aanmaken

E A Heijnsdijk

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Kan weer niet bij mijn lijfrente verzekering

09/08/2017

Pluspunten
De app
Alles
Antwoord FBTO
Wat jammer dat je niet duidelijk aangeeft waar je niet tevreden over bent. Zo kunnen we je ook niet verder helpen :(

P.J.

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten

Ik heb al mijn verzekeringen bij FBTO lopen. Ook mijn autoverzekering heb ik overgesloten naar FBTO zodat ik alles onder één dak heb. Ik heb een eigen risico genomen van 1000 euro omdat bij het afsluiten bleek dat deze beduidend duurder was dan de concurrentie, echter bleef de premie zo binnen de perken. Ook beloofde de medewerker mij omdat ik als vaste klant en al mijn verzekeringen bij FBTO heb lopen, er nog eens naar mijn premie zou worden gekeken. Hier was een speciaal programma voor bij vaste klanten.

Echter een maand na het afsluiten rijdt mijn buurvrouw tegen mijn geparkeerde auto aan, en wat blijkt...... FBTO wil mij helemaal niet helpen omdat ik 1000 euro eigen risico heb, moest het zelf maar uitzoeken terwijl ik all Risk verzekerd ben en geen schuld heb. Tegelijk gevraagd hoe het met mijn extra korting zat die mij was toegezegd ivm vaste klant, hier hadden ze nog nooit van gehoord inee

Tevens had ik een reisverzekering afgesloten naast mijn zorgverzekering, beide bij fbto. Op vakantie moest ik naar het ziekenhuis voor behandeling. Ook hier het geld terughalen een hele crime. Je denkt ik sluit alles af onder een dak, wel zo makkelijk....... Maar nee hoor.... Eerst melden bij de zorgverzekering ondanks een eigen risico van 1000 euro...... En als die niet vergoeden of eigen risico in rekening brengen ??? Dan moest ik die afwijzing weer doorsturen aan FBTO reisverzekering?? Je zou denken FBTO en FBTO..... Maar nee hoor..... Andere business unit krijg je dan te h
Hallo Hugo,

Het "vaste klanten programma" is broodje aap. Zou graag weten wie dit verteld heeft!
Bij een schade met een allriskdekking doen we zeker verhaal, ongeacht je eigen risico.
Wat je verhaal over je zorgschade betreft. Zorgschades worden eerst door de zorgverzekering behandeld en daarna door de reisverzekering. Dit is wettelijk zo geregeld. Snap wel dat je verwacht had dat dit eenvoudiger zou zijn als je alles bij 1 maatschappij hebt.
Om je verder te kunnen helpen is het handig als je mij via social media een bericht stuurt via een privebericht op Twitter of Facebook. Of anders je verhaal in de mail zet naar info@fbto.nl Dan kunnen we je verder helpen! :)

Hugo en Priscilla
TILBURG

Gepubliceerd op: 04/08/2017

Pluspunten
Geen enkele
Alles
Antwoord FBTO
Dat is wel een hele slechte beoordeling. :( Als ik iets voor je kan doen dan kun je mij je gegevens sturen via een privébericht op Facebook of Twitter.

K.C. Suichies
EMMEN