Website: http://www.fbto.nl
Telefoon: 058 234 56 78

FBTO
6.7

Pluspunten

Belachelijk dat de standaard verzekering steeds meer wordt uitgekleed en je dan een extra module moet aanzetten om je verzekering weer hetzelfde te krijgen als waarvoor je hem afgesloten hebt. Dit is dus een extra prijsverhoging!!!
Antwoord FBTO
Hoi Cajo, ik lees je verbeterpunt een beetje met verbazing. Wat bedoel je precies met uitgekleed en dan een extra module aanzetten om je verzekering hetzelfde te krijgen waarvoor je hem hebt afgesloten? De standaard autoverzekering is nog steeds hetzelfde. De WA verzekering is wettelijk verplicht. Daarnaast kun je deze dekking uitbreiden met een Plus of een Casco (All Risk) dekking. Verder kun je nog aanvullende modules afsluiten. Deze dekkingen zijn al jaren hetzelfde.

C.J.
Eemnes

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten

dat bij de reclame voor aanvullende module Eigen Keuze Herstelbedrijf geen prijs genoemd wordt.!!!!! dit vind ik niet kunnen. want mocht ik deze aanvullende module willen aanzetten moet ik nu op zoek naar de prijs ergens op de FBTO-site.
Beste N. Schutgens,

Jammer dat je ons 1 ster geeft. Heb je een autoverzekering bij FBTO hebt ondergebracht? Dan kun je via MijnFBTO de premies voor aanvullende modules terug vinden. Heb je geen verzekering bij FBTO? Dan bereken je heel snel online een premie inclusief de modules die jij extra wilt.

N.Schutgens
Zuidbroek

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten
Een verzekering zonder gezeur, houden zo.
Ik kan er niet 1 bedenken.behalve onderstaande.
k ga ( NIET ) akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving. (AVG) Versturen
R. van Hunen
Pernis

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
snelle afhandeling auto schade en de zorg
de letselschade verz ,die moet de fbto niet uit handen geven onze letselschade is door de achmea rechtsbijstand behandeld
daar zijn wij zeer ontevreden over,ik ben toch bij de fbto verz
ik heb de fbto gevraagd dit te herzien evt een (coulance) reg
mail dd 09-08-2018 schade NR R201 669493
tot nu toe nog niets gehoord
B A
Duiven

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Prima no-nonsens verzekeraar die open en eerlijk te werk gaat

Anne

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten

Ik kan niet eens uitloggen als ik op de site "mijn fbto" zit. Vind dat een zeer, zeer kwalijke zaak.
Goedemorgen,

Vervelend dat je niet kan uitloggen bij MijnFBTO. Jammer dat we daarvoor een algehele beoordeling van een 1 van je krijgen. We zien niet dat je al eerder contact met ons over dit probleem hebt gehad. We willen het graag de kans krijgen om het probleem op te lossen.

Normaliter zou je moeten kunnen uitloggen aan de rechterzijkant bij de knop 'Uitloggen'. Werkt dan niet? Dan kan je je cookies verwijderen en je browser sluiten. Je zou dan moeten zijn uitgelogd. Als dat het probleem niet oplost, dan hebben we meer informatie van je nodig. Zou je dan kunnen laten weten wat voor soort apparaat en welke browser je gebruikt?

Hartelijke groet
D.E.A. Hukom
Hoenderloo

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Leo
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Gewoon goede verzekeringen aanbieden zonder dingetjes aan of uit zetten , dat vergeten mensen nl
Goedemiddag,

We bieden graag verzekeringen aan die je op maat kunt samenstellen. Jij Kiest. Zo betaal je niet voor iets dat je niet wil. Wanneer je behoefte verandert, moet je inderdaad zelf eraan denken om je verzekering aan te passen. Niemand kent je beter dan jezelf.

Je geeft ons een 1 omdat je er zelf aan moet denken je verzekering te veranderen. Is er misschien iets wat we kunnen doen waardoor je ons hoger zou beoordelen? We horen het graag.

W.a filius
Maassluis

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Antwoord FBTO
Bedankt voor dit mooie cijfer! Heb jij nog ideeën hoe we van een 8 een 10 kunnen maken? Dan horen we het graag.

Hartelijke groet,
de Leeuw- van Amersfoort
Rheden

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Efficiënt,vriendelijk aan de telefoon.

Antwoord FBTO
Bedankt voor je beoordeling en voor dat schitterende cijfer! Daar zijn we heel blij mee.

Loes Onbelet
Kekerdom