Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fbto.nl
Adres: Sophialaan 50 8911AE
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FBTO
totaal score
7.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
51 beoordelingen (12 maanden)
7082 beoordelingen (totaal)
55756 keer bekeken
78% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
51% (26)
27% (14)
4% (2)
2% (1)
16% (8)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Wauw, wat een prachtige beoordeling op deze plek! :) Daar zijn we trots op, bedankt!

FBTO Webcare
J.P.
Nijmegen

24/04/2017

Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Op maat aanbieden van Reisverzekering
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Bedankt voor je compliment op deze plek, daar zijn we blij mee! :)

FBTO Webcare
M.A.M. Elie
NIJMEGEN

24/04/2017

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit en aantrekkelijke max waarde bij onverhoopte annulering.
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar doen we het voor! :)

FBTO Webcare
H. Koldenhof
Nieuwegein

23/04/2017

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
5
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om ons op deze plek zo'n mooi cijfer te geven. Bedankt! :)

FBTO Webcare
M.J.E. van Moorsel
VEENENDAAL

22/04/2017

Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
op dit moment : geen
Verbeterpunten
Ik heb tel. een caravanverzekering bij u afgesloten en is mij een maandpremie genoemd, maar toen ik de papieren in huis kreeg bleek die maar liefst bijna € 6,-- hoger te zijn per maand. N.a.v. hiervan gebeld met 1 van uw medewerkers en ik zou teruggebeld worden, maar niets meer gehoord. Ik overweeg dan ook om al mijn verzekeringen elders onder te brengen. (Klant sinds 1970).
Truus Langenberg
ZUTPHEN

22/04/2017

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
N.v.t
Verbeterpunten
Beter klantencontact, schadevrije jaren goed controleren, niet eerst 5x te veel afschrijven en dan proberen de rest te crediteren, klanten hun schades zoals een simpel sterretje in je ruit niet meer van tevoren zelf laten betalen.
Antwoord FBTO
Beste Vos,

Hoe het klantcontact is verlopen weet ik niet. Verbeterpunten staan wij zeker voor open.
Wat betreft de schadevrije jaren, die worden goed gecontroleerd. Dat gaat vanuit een centrale database (Roy data) waar alle verzekeraars mee werken. Als er eerst teveel is afgeschreven konden je schadevrije jaren niet gevonden worden. Dit kan omdat ze er op dat moment bijvoorbeeld nog niet in stonden.
En sterretje in het ruit hoef je niet van te voren zelf te betalen...dus daar snap ik niks van.

Ben erg benieuwd naar je toelichting...

Arjan
FBTO Webcare
S.S. Vos

21/04/2017

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Bedankt voor je aanbeveling voor FBTO en je mooie cijfer! :)

FBTO Webcare
K. de Bruin

20/04/2017

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle service
Verbeterpunten
Nog niet
Antwoord FBTO
Bedankt voor het mooie cijfer dat je ons hebt gegeven! :)

FBTO Webcare
G.R. Dijkstra
JOURE

20/04/2017

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Top verZekering was alvoor ook klant gewoon super tevreden
Verbeterpunten
Niks
Antwoord FBTO
Wat een prachtig cijfer voor ons op deze plek, bedankt! :)

FBTO Webcare
E. Bektas-Gur
AMSTERDAM

20/04/2017

Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
cheaper than other companies. easy to use
Verbeterpunten
you don't have English version website ,and your Dutch website can not be translated in google website translator. this will limit your target customer.

even it is little bit cheaper than other company, I can still tell the price for insurance is still expensive for students. I have been driven since 2009 in China, had no accident, but still have to pay full fare. if this could be more flexible, humanized it would be better.
Antwoord FBTO
Hi Azhati,

Thanks for your review! And an English version of our website would be nice indeed. I will tell your suggestion about the translate by Google to the right people.

Arjan
FBTO Webcare
A. Azhati
ARNHEM

20/04/2017

Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer