Bedrijfsgegevens

Website: http://www.fbto.nl
Adres: Sophialaan 50 8911AE
Plaats: Leeuwarden
Telefoon: 058 234 56 78

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FBTO
totaal score
7.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
13 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
266 beoordelingen (12 maanden)
7299 beoordelingen (totaal)
56995 keer bekeken
81% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
44% (117)
27% (73)
12% (32)
7% (18)
10% (26)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
De app
Verbeterpunten
Alles
Antwoord FBTO
Wat jammer dat je niet duidelijk aangeeft waar je niet tevreden over bent. Zo kunnen we je ook niet verder helpen :(

FBTO Webcare
P.J.

Gepubliceerd op: 04/08/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb al mijn verzekeringen bij FBTO lopen. Ook mijn autoverzekering heb ik overgesloten naar FBTO zodat ik alles onder één dak heb. Ik heb een eigen risico genomen van 1000 euro omdat bij het afsluiten bleek dat deze beduidend duurder was dan de concurrentie, echter bleef de premie zo binnen de perken. Ook beloofde de medewerker mij omdat ik als vaste klant en al mijn verzekeringen bij FBTO heb lopen, er nog eens naar mijn premie zou worden gekeken. Hier was een speciaal programma voor bij vaste klanten.

Echter een maand na het afsluiten rijdt mijn buurvrouw tegen mijn geparkeerde auto aan, en wat blijkt...... FBTO wil mij helemaal niet helpen omdat ik 1000 euro eigen risico heb, moest het zelf maar uitzoeken terwijl ik all Risk verzekerd ben en geen schuld heb. Tegelijk gevraagd hoe het met mijn extra korting zat die mij was toegezegd ivm vaste klant, hier hadden ze nog nooit van gehoord inee

Tevens had ik een reisverzekering afgesloten naast mijn zorgverzekering, beide bij fbto. Op vakantie moest ik naar het ziekenhuis voor behandeling. Ook hier het geld terughalen een hele crime. Je denkt ik sluit alles af onder een dak, wel zo makkelijk....... Maar nee hoor.... Eerst melden bij de zorgverzekering ondanks een eigen risico van 1000 euro...... En als die niet vergoeden of eigen risico in rekening brengen ??? Dan moest ik die afwijzing weer doorsturen aan FBTO reisverzekering?? Je zou denken FBTO en FBTO..... Maar nee hoor..... Andere business unit krijg je dan te h
Antwoord FBTO
Hallo Hugo,

Het "vaste klanten programma" is broodje aap. Zou graag weten wie dit verteld heeft!
Bij een schade met een allriskdekking doen we zeker verhaal, ongeacht je eigen risico.
Wat je verhaal over je zorgschade betreft. Zorgschades worden eerst door de zorgverzekering behandeld en daarna door de reisverzekering. Dit is wettelijk zo geregeld. Snap wel dat je verwacht had dat dit eenvoudiger zou zijn als je alles bij 1 maatschappij hebt.
Om je verder te kunnen helpen is het handig als je mij via social media een bericht stuurt via een privebericht op Twitter of Facebook. Of anders je verhaal in de mail zet naar info@fbto.nl Dan kunnen we je verder helpen! :)

FBTO Webcare
Hugo en Priscilla
TILBURG

Gepubliceerd op: 04/08/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen enkele
Verbeterpunten
Alles
Antwoord FBTO
Dat is wel een hele slechte beoordeling. :( Als ik iets voor je kan doen dan kun je mij je gegevens sturen via een privébericht op Facebook of Twitter.

FBTO Webcare
K.C. Suichies
EMMEN

Gepubliceerd op: 29/07/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen, ik voel mij opgelicht
Verbeterpunten
Bedrijf belooft zaken die het niet waar maakt. Misleid het mij met de vraag naar een leaseverklaring die vervolgens tegen mij gebruikt wordt waar dit niet nodig was..
Antwoord FBTO
Wat jammer dat je het niet eens bent met de beoordeling van je leaseverklaring. :( Je kunt hiermee extra schadevrije jaren als je de afgelopen jaren schadevrij hebt gereden. Deze zou je anders niet krijgen. Maar als blijkt dat je schade hebt gereden dan krijg je minder schade vrije jaren. Wel zo eerlijk vinden wij. Geluk is wel dat je niet aan FBTO gebonden bent als je het hier niet mee eens bent. We hebben 1 dag opzegtermijn. Dat dan weer wel ;)

FBTO Webcare
R.B.G. de Jonge
NIEUWE PEKELA

Gepubliceerd op: 28/07/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Om een verhuizing van een woning naar een appartement te regelen, gaat verschrikkelijk ingewikkeld. een opstalverzekering vervalt dan.Je krijgt overzichten van toekomstige premies , die hoger zijn dan de huidige De logica ontbreekt totaal, voor een buitenstaander., maar vlgs de contactpersoon wordt alles na een maand recht getrokken. Ze was het ook wel met mij eens dat het onoverzichtelijk was.
Antwoord FBTO
Ik begrijp je ongenoegen over onze nota's. Die zijn niet overzichtelijk. Gelukkig hebben we dan wel weer vriendelijk en kundig personeel aan de telefoon die het je wel uit kunnen leggen. Ik geef je opmerking door aan onze financiële afdeling.

FBTO Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 27/07/2017
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Gelukkig! U spreekt uw klanten weer met 'U' aan - een grote verbetering! Fijn dat u naar mij (en naar ik van uw klantenservice begreep vele anderen) luistert.
Verbeterpunten
 
T.H. Wouda Kuipers
Den Haag

Gepubliceerd op: 25/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Simpele transparante mogelijkheid om te verzekeren
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Bedankt voor je mooie woorden en beoordeling!

Fokelien
L. Clements
ALBLASSERDAM

Gepubliceerd op: 24/07/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Antwoord FBTO
Dat is een mooie score :) Bedankt!

Fokelien
Klant
EINDHOVEN

Gepubliceerd op: 24/07/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Prima klantenservice.
Verbeterpunten
De sneltoetsen voor bellers, ik kom er zelf nooit uit welke ik moet hebben dus kies ik altijd nr1 en dan word ik vanzelf doorverbonden met de juiste afdeling.
Eeenn de verzekerings kosten iets omlaag ik rij vanaf het begin netjesom ervoor te zorgen dat mijn auto geen scahde oploopt.
Antwoord FBTO
Bedankt voor je compliment over onze klantenservice! :)
Als je het keuzemenu afluistert dan geven we precies aan bij welke afdeling je uitkomt. Maar doorverbinden is natuurlijk ook altijd een optie ;)

FBTO Webcare
J. van Dijk
ZEEWOLDE

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
snelle reactie als er een vraag is en (helaas uit ervaring gebleken) een vlotte schade-afhandeling.
Verbeterpunten
-
Antwoord FBTO
Bedankt voor je mooie complimenten! :)

FBTO Webcare
Klant

Gepubliceerd op: 22/07/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer