Website: www.fastfuriousscooters.nl/

7.4
8.2
8.1
7.9

Pluspunten
Prima service
Scooters alleen aanbieden als je ook kunt leveren... Heb nu 9 weken moeten wachten. Ben evengoed nog heel blij ...
Rob
Zaandam

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Scooter
Pluspunten
Het contact was goed, alles was duidelijk of werd duidelijk uitgelegd en de service is top!

Gepubliceerd op: 14/08/2018

BTC Riva
Pluspunten
Een (brom)fietsenmaker met kennis van zaken die door een heel goede website wat groter lijkt dan het is. Scherpe prijzen met wat lange doorlooptijden om een scooter te kopen. Bij ons heeft het ca. 5 weken geduurd, maar dat was vooraf aangegeven,
Uiteindelijk direct contact mogelijk met het bedrijf en dan is men zeer aanspreekbaar. Prima dus. En je hoeft dus helemaal niet het dure telefoonnummer te gebruiken van 35 cent per minuut, de vaste telefoonlijn werkt prima, alleen maar een paar uur per dag.
Door de website lijkt het bedrijf op een Coolblue achting bedrijf en dat is het beslist niet. 5 dagen per week open, het vaste telefoonnummer wordt pas na 11 uur opgenomen, mail wordt niet of laat beantwoordt. Allemaal signalen dat men last heeft van organisatorische groeiproblemen.
Men is van goede wil, daar ben ik van overtuigd maar het lukt allemaal nog net niet. Er moet ook bij ons het nodige gerepareerd worden door een onjuiste aflevering en dat zijn kosten voor het bedrijf. Was het in 1 keer goed gegaan dan was er een tevredener klant geweest en had het bedrijf minder kosten gemaakt.
Maar kreten die ik lees bij andere negatieve beoordelingen als oplichters en malafide bedrijf dat is complete onzin. Dat zijn uitingen van - begrijpelijk - gefrustreerde klanten die er wel klaar mee zijn.
Als laatste wel een opmerking over de op de website aangeboden accessoires. Die zijn soms qua prijs ok, maar soms ook veel te duur. Als je zelf niet oplet (helaas, wij dus). Dan koop je dingen voor idiote bedragen, Voorbeeld: de TomTom van 299,95. Die kost dus in een normale webshop tussen de 89 en 169 euro. Dan moet jezelf wel 3 schroefjes vastdraaien. Men zou bij Fast&Furious daar wat meer aandacht voor moeten hebben. Als je zegt scherpe prijzen te hanteren doe dat dan ook.
Roelof
Westerbork

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Vespa Primavera 2018 snorscooter
Pluspunten
nette chauffeur, goed contact
controle voor aflevering, betere communicatie over levertijd.
Michel
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 16/07/2018

scooter turbo
Pluspunten
Me scooter was eerst niet goed in orde, maar naderhand hebben ze na het oplossen van het probleem er een extra beugel cadeau bij gedaan.
Niet echt
Leiden

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Zip sp matczwart full smoked
Pluspunten
Goed op hoogte gehouden
Netjes afgeleverd
Vrijwel week geleden scooter bezorgd en nog steeds heb ik niet het goede slot

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Zeer scherpe prijs, zeer complete website, mooie orderbevestiging. scooter in goede staat afgeleverd
Lastig telefonisch bereikbaar voor het maken van een bezorgafspraak. Een paar afleverpunten konden beter, bijvoorbeeld vastzetten van de achteruitkijkspiegels. Gelijk afstellen linker en rechter handrem. Ik vraag me af of er ook nog een onderhoudsboekje bij de Vespa hoort dat kan worden nagestuurd??
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
este meneer, mevrouw,

helaas zitten wij midden in het seizoen en is het erg druk bij ons in de vestigingen, onze excuses hiervoor.
Indien er zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn, mag u dit natuurlijk altijd bij ons aangeven. Dat is voor ons juist heel belangrijk om dingen te kunnen verbeteren.
Ik begrijp uit bovenstaande dat u geen onderhoudsboekje heeft ontvangen van u Vespa, in sommige gevallen worden deze door de leverancier niet bijgeleverd.
Wanneer u wenst deze alsnog te ontvangen, verzoeken wij u ons te voorzien van de informatie waar wij deze naar toe mogen sturen.
G.J.A. Kockelkoren
Amstelveen

Gepubliceerd op: 10/06/2018

Vespa snor Sprint
Pluspunten
Vriendelijk servicegericht en betrouwbaar

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
Voordelig en snel
Sneller reageren op mail van klanten die een bestelling hebben ontvangen.
Ronald
Assen