Website: www.fastfuriousscooters.nl/
Plaats: Alphen a/d Rijn

Fastfuriousscooters.nl
7.8

Pluspunten

graag duidelijker wensen van klanten rapporteren zo verkom je dat de scooter niet naar wens wordt afgeleverd
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Geachte mevrouw van der Kruit,

wij doen er alles aan om orders op een juiste wijze te verwerken.
Echter zijn wensen pas op een later tijdstip na aanschaf verduidelijkt door u aan ons, gedurende het proces dat de scooter reeds in opbouw was.
Hierdoor is er wellicht een fout ontstaan. Maar u zult begrijpen dat waar er gewerkt wordt, fouten kunnen ontstaan. Natuurlijk doen wij er alles aan om dit op te lossen.

m.v.g
Fast Furious scooters
stephanie
denhaag

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website.
Mail communicatie is minimaal. Bij het bellen sta je soms lang in de wacht, terwijl je per minuut betaalt. De communicatie tussen Fastfuriousscooters en Santander Bank gaat ook niet altijd goed. Santander wist niet van de aanvraag voor kopen op afbetaling terwijl FFS aan het wachten was op goedkeuring. Helaas regelmatig een telefoontje hiervoor moeten plegen. Uiteindelijk een maand moeten wachten op de scooter.
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Geachte meneer Holtzapffel,

helaas is de aanvraag voor u lease niet goed in behandeling genomen door Santander, zij waren in afwachting van een afleverbon.
Echter is dat niet van toepassing bij de form van lease die u gekozen heeft, hierdoor heeft er helaas onnodige vertraging plaats gevonden.
Onze excuses hiervoor.

Maar vanaf het moment dat wij een definitieve goedkeuring hebben ontvangen,
hebben wij absoluut prioriteit aan u order gegeven om u scooter zo snel mogelijk klaar te maken en kosteloos bij u te bezorgen.
Martijn

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Scooter; kopen op afbetaling.
Pluspunten
Goed mail contact
De verkoper niet steeds naar andere klanten loopt. Dit wekte bij mij irritatie op.
Heleen
Uithoorn

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Sim mio scooter
Pluspunten
Duidelijke website
Levertijd aanpassen op de website. 2 weken werdt uiteindelijk 2 maanden? Zonder enige communicatie naar de klant toe, je moet zelf overal achteraan bellen, mevrouw aan de telefoon wel altijd vriendelijk
Kalinda
Lelystad

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Mat grijze vespellini. Helaas al na 5 dagen gestolen dus niet heel lang plezier van gehad
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke communicatie hierover.
Op mail reageert men erg snel, en ook de telefoon wordt snel opgenomen. Dikke pluim voor een mooie webwinkel en overzichtelijk order proces!
Brommer is op een open aanhanger geleverd, terwijl het die dag nat en guur was, resultaat, een gigantisch vieze brommer. Omdat het zadel niet juist gemonteerd was, is door deze transportwijze ook nog eens vocht bij elektronica gekomen, waardoor de brommer pas na een dag opdrogen binnen, wou starten.
Verdere inspectie, vanwege 'rauw lopen' wijst uit dat er geen motorolie aanwezig is, en zeer ernstige fout.
Bij reclamatie hierover bij Fast&Furious, geeft men aan het wel te begrijpen. Bij mijn vraag of ik gecompenseerd kan worden omdat er gewoon betaald wordt voor 'rijklaar maken' krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is.

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Kymco K-Pipe 50 Brommer.
Pluspunten
Gemakkelijk bestellen.
- graag een mail sturen als onderdelen niet geleverd kunnen worden
- een goede gps voor de persoon die de scooters komt leveren is geen overbodige luxe: ik moest hem nu telefonisch de weg wijzen.
- €75,- voor het ophalen en terugbrengen voor de servicebeurten vind ik veel geld

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Bromscooter
Pluspunten
mooie brommer
sneller op email - telefoon reageren.
levertijd duur super lang....
G.Ebruiker
Noord-Hollandse

Gepubliceerd op: 25/12/2017

Pluspunten

Slechte aflevering van scooter op een kar en compleet vuil
Julian
Heerenveen

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Pluspunten
nazorg nog niet bekend prijs gunstig
ander telefoon nr duidelijkheid op site medewerkers weten niet waar je bestelling is je moet teveel zelf uitzoeken wanneer er
geleverd wordt en door wie
louis
Drunen

Gepubliceerd op: 11/11/2017

IVA Jet snorscooter
Pluspunten

Betere communiceren met de klant, wanneer iets anders dan anders verloopt (bijv. rondom de betaling). Iets rondom de betaling met een medewerker afgesproken en de medewerker die ik daarna sprak wist hier niet van af.

Ook niet adverteren met een levertijd van 1 tot 2 weken wanneer dit in werkelijkheid meer dan een maand (!) duurt...

Gepubliceerd op: 24/10/2017

scooter aangeschaft