Website: www.fastfuriousscooters.nl/
Plaats: Alphen a/d Rijn

Fastfuriousscooters.nl
7.8
8.1

Pluspunten
Dat ze goedkoper zijn dan andere
Het terugbellen mag wel sneller en tenminste op dezelfde dag. En de kosten voor bellen mogen lager.
Petra

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Vespa sprint. Trekt langzaam op. Kom met 32 km net de berg op. Bij aflevering bleek draadje los te zitten van het alarm. Word wel opgelost.
Pluspunten
Chauffeur belde voordat hij kwam. Makkelijk via site verzekering af te sluiten
Het is triest dat je 0.35 cent per minuut moet betalen als je belt bij de aanschaf van een dure scooter. Daarnaast is splitsing factuur leveradres niet mogelijk bij bestelling.
Beste meneer, mevrouw,

bedankt voor u feedback.
Het is voor ons niet geheel duidelijk wat u bedoeld met bel kosten, op u factuur staat het telefoonnummer van onze vestiging vermeld.
Daarnaast danken wij u voor het bericht over de mogelijkheid om een splitsing te maken tussen factuur en afleveradres, dit zullen wij mee nemen in het overleg met onze site builder.
Jp juridusche dienstverlening
Goes

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Uitleg oke,geen handleiding scooter.
Garantie bewijs niet aanwezig.Communicatie gaat moeilijk,telefonisch moeilijk bereikbaar.
Michel hubregtse
Schiedam

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Oké.hubregtse
Pluspunten
Duidelijke omschrijving van product .
Telefonisch contact duurt erg lang voor je iemand aan de lijn krijgt. Betere informatie over surfersbuurt bij aflevering thuis
Betere informatie over garantie .
Betere informatie waar men terecht kan voor een surfersbuurt .
Beste meneer uit Den Helder,

bedankt dat u, uw mening met ons wilt delen.
Wij doen er alles aan om iedere klant netjes te woord te staan,
soms kan dit als gevolg hebben dat hierdoor langere wachttijden ontstaan.

Onze excuses hiervoor.

Ik zie dat u heeft gekozen voor een tomos,
hier hebben wij helaas te maken gehad met een vertraging van de ontvangst door de leverancier.

Wij beschouwen u mening dan ook als opbouwend en zullen onze werkwijze m.b.t. vertragingen van leveringen beter communiceren met de klant.

Tevens informeren wij u graag, dat de vestiging Alkmaar voor u het dichtstbijzijnde is.
Cor
Den Helder

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Snorbrommer Tomos quadro
Pluspunten

De communicatie met klanten kan beter!
Bert
ZETTEN

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Turbho S 50
Pluspunten

graag duidelijker wensen van klanten rapporteren zo verkom je dat de scooter niet naar wens wordt afgeleverd
Geachte mevrouw van der Kruit,

wij doen er alles aan om orders op een juiste wijze te verwerken.
Echter zijn wensen pas op een later tijdstip na aanschaf verduidelijkt door u aan ons, gedurende het proces dat de scooter reeds in opbouw was.
Hierdoor is er wellicht een fout ontstaan. Maar u zult begrijpen dat waar er gewerkt wordt, fouten kunnen ontstaan. Natuurlijk doen wij er alles aan om dit op te lossen.

m.v.g
Fast Furious scooters
stephanie
denhaag

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website.
Mail communicatie is minimaal. Bij het bellen sta je soms lang in de wacht, terwijl je per minuut betaalt. De communicatie tussen Fastfuriousscooters en Santander Bank gaat ook niet altijd goed. Santander wist niet van de aanvraag voor kopen op afbetaling terwijl FFS aan het wachten was op goedkeuring. Helaas regelmatig een telefoontje hiervoor moeten plegen. Uiteindelijk een maand moeten wachten op de scooter.
Geachte meneer Holtzapffel,

helaas is de aanvraag voor u lease niet goed in behandeling genomen door Santander, zij waren in afwachting van een afleverbon.
Echter is dat niet van toepassing bij de form van lease die u gekozen heeft, hierdoor heeft er helaas onnodige vertraging plaats gevonden.
Onze excuses hiervoor.

Maar vanaf het moment dat wij een definitieve goedkeuring hebben ontvangen,
hebben wij absoluut prioriteit aan u order gegeven om u scooter zo snel mogelijk klaar te maken en kosteloos bij u te bezorgen.
Martijn

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Scooter; kopen op afbetaling.
Pluspunten
Goed mail contact
De verkoper niet steeds naar andere klanten loopt. Dit wekte bij mij irritatie op.
Heleen
Uithoorn

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Sim mio scooter
Pluspunten
Duidelijke website
Levertijd aanpassen op de website. 2 weken werdt uiteindelijk 2 maanden? Zonder enige communicatie naar de klant toe, je moet zelf overal achteraan bellen, mevrouw aan de telefoon wel altijd vriendelijk
Kalinda
Lelystad

Gepubliceerd op: 17/02/2018

Mat grijze vespellini. Helaas al na 5 dagen gestolen dus niet heel lang plezier van gehad
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke communicatie hierover.
Op mail reageert men erg snel, en ook de telefoon wordt snel opgenomen. Dikke pluim voor een mooie webwinkel en overzichtelijk order proces!
Brommer is op een open aanhanger geleverd, terwijl het die dag nat en guur was, resultaat, een gigantisch vieze brommer. Omdat het zadel niet juist gemonteerd was, is door deze transportwijze ook nog eens vocht bij elektronica gekomen, waardoor de brommer pas na een dag opdrogen binnen, wou starten.
Verdere inspectie, vanwege 'rauw lopen' wijst uit dat er geen motorolie aanwezig is, en zeer ernstige fout.
Bij reclamatie hierover bij Fast&Furious, geeft men aan het wel te begrijpen. Bij mijn vraag of ik gecompenseerd kan worden omdat er gewoon betaald wordt voor 'rijklaar maken' krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is.

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Kymco K-Pipe 50 Brommer.