Website: www.fastfuriousscooters.nl/

7.6
8.2
8.1

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Mooie scooter geleverd.
Eind juli een bestelling geplaatst, eind september de scooter pas ontvangen. Na diverse telefoontjes waarbij telkens excuses gemaakt werd en beloofd werd de dag erna de scooter te monteren, duurde het alsnog zeer lang. Daarnaast hing er een kabelklem los, welke na mailcontact door mijzelf vast gezet werd door een bout uit het motorhuis los te schroeven. Rechterspiegel zat los bij de levering, kilometerteller trilt wat volgens fast2furious normaal is. Volgens de bezorger duurt het ophalen, geven van een beurt en het terugbrengen vrij lang doordat men slechts 1 bezorger heeft. Hopelijk verloopt dit proces soepeler dan de levering zelf.
Afnemer
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Piaggio Zip SP costum
Pluspunten
De uitleg tot zover goed over het produkt.
Alleen als er gevraagt wordt hoeveel liter erin zit (3 liter volgens het andwoord) en na 10 kilometer is het tankje leeg van ongeveer 12 liter.

Eerste instantie was de gedachte duur in verbruik.
Maar na de 2e tankbeurt viel dat mee.

Nu afwachten wat de beurten gaat doen.
Zorgen dat er voldoende branstof erin zit.
En niet net aan een halve liter.

Als er iemamd van buiten de gemeenten komt en niet exact weet waar een tankstation is kan dat een hoop schelen.
Rene
Gouda

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Product is opzich goed, er zit wel een opberg vakje dat moeite heeft met goed sluiten.
Pluspunten
Kennis word goed overgedragen. En het personeel heeft plezier in wat ze doen.
De communicatie kan beter. Het is niet zo flexibel in bijv. bezorgmomenten. Ik vind dat dit afgestemt moet worden met de klant en niet een telefoontje met de mededeling wanneer de scooter of brommer word afgeleverd en dat de klant het daarmee moet doen.
Rick
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Btc/Hanway Raw 50
Pluspunten

Sneller reactie op mail en het bellen naar fastfurious mag ook wel gratis

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Scooter was mooi, volle tank toppie
Doen wat jullie beloven; binnen 4 weken ook echt de scooter leveren.

Gepubliceerd op: 24/08/2018

Mooie zip piaggio 4 takt 2018
Pluspunten
vlotte levering scooter zag er prima uit bij aflevering.
Helaas 2 maal terug geweest binnen 100 kilometer, de scooter liep niet goed. wel meteen geholpen. probleem lijkt nu opgelost. wel was het chassisnummer van een identieke scooter opgegeven, dus na week andere kentekenplaat en nieuwe papieren helaas ook nog een extra kosten factuur van de verzekering die ik bij de aankoop had afgesloten.
Paul
ALKMAAR

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten

Er was weinig communicatie tijdens het leveringsproces. Ik werd niet genoeg op de hoogte gebracht van de verwachtingen. Voornamelijk de levertijd. Per update was er een nieuwe verwachte tijd voor een nieuwe update wat ik vervelend vond. Ik wist tijdens dat proces niet wanneer ik de scooter daadwerkelijk kon ontvangen.
Toen alle documenten eindelijk akkoord waren en de scooter eindelijk binnen was in de garage moesten de onderdelen ook nog besteld worden. Misschien kon dat ook al eerder gebeuren zodat de onderdelen gelijk gemonteerd konden worden.
Antwoord Fastfuriousscooters.nl

Beste meneer Tulis,

voor wat betreft u lease aanvraag, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen aangezien wij afhankelijk zijn van Santander.
De afgelopen periode hebben daar ontwikkelingen plaats gevonden i.v.m. wetswijzigingen waardoor er een achterstand in de verwerking is ontstaan.
Natuurlijk heb ik u order even bekeken, en zie dat wij een definitieve goedkeuring voor u order hebben ontvangen op 07.06.2018, waarna wij u scooter meteen hebben besteld bij de leverancier.
De door u gekozen scooter was helaas niet voorradig waardoor deze eerst in onze vestiging moest arriveren, eveneens als de gekozen accessoires.
Zoals ook op onze website vermeld staat kan de levering van een gekozen scooter 2 tot 4 weken duren, afhankeli

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Scooter
Piaggio Zip Custom SP 50 4T
Pluspunten

Communicatie verbeteren - na ingebrekestelling is de bedrag van een bestelde en niet geleverde scooter op onze rekening terug. Maar communicatie met de klanten heel minimaal
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Beste meneer , mevrouw,

wij vinden het heel naar dat u zo lang moest wachten op de door u bestelde scooter.
Ook wij zijn helaas niet eerder geïnformeerd geweest over de lange levertermijn van deze scooter, waardoor wij u niet hebben kunnen informeren hierover.
Onze excuses hiervoor, inmiddels heb ik begrepen dat de door u gekozen scooter in onze vestiging is gearriveerd, natuurlijk doen wij er nu alles aan, dat deze zo snel mogelijk bij u wordt geleverd.
Indien u nog vragen heeft vernemen wij dat graag.

m.v.g
Fast Furious scooters