Website: www.fastfuriousscooters.nl/

7.4
8.2
8.1
7.9

Pluspunten
vlotte levering scooter zag er prima uit bij aflevering.
Helaas 2 maal terug geweest binnen 100 kilometer, de scooter liep niet goed. wel meteen geholpen. probleem lijkt nu opgelost. wel was het chassisnummer van een identieke scooter opgegeven, dus na week andere kentekenplaat en nieuwe papieren helaas ook nog een extra kosten factuur van de verzekering die ik bij de aankoop had afgesloten.
Paul
ALKMAAR

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten

Er was weinig communicatie tijdens het leveringsproces. Ik werd niet genoeg op de hoogte gebracht van de verwachtingen. Voornamelijk de levertijd. Per update was er een nieuwe verwachte tijd voor een nieuwe update wat ik vervelend vond. Ik wist tijdens dat proces niet wanneer ik de scooter daadwerkelijk kon ontvangen.
Toen alle documenten eindelijk akkoord waren en de scooter eindelijk binnen was in de garage moesten de onderdelen ook nog besteld worden. Misschien kon dat ook al eerder gebeuren zodat de onderdelen gelijk gemonteerd konden worden.

Beste meneer Tulis,

voor wat betreft u lease aanvraag, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen aangezien wij afhankelijk zijn van Santander.
De afgelopen periode hebben daar ontwikkelingen plaats gevonden i.v.m. wetswijzigingen waardoor er een achterstand in de verwerking is ontstaan.
Natuurlijk heb ik u order even bekeken, en zie dat wij een definitieve goedkeuring voor u order hebben ontvangen op 07.06.2018, waarna wij u scooter meteen hebben besteld bij de leverancier.
De door u gekozen scooter was helaas niet voorradig waardoor deze eerst in onze vestiging moest arriveren, eveneens als de gekozen accessoires.
Zoals ook op onze website vermeld staat kan de levering van een gekozen scooter 2 tot 4 weken duren, afhankeli

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Scooter
Piaggio Zip Custom SP 50 4T
Pluspunten

Communicatie verbeteren - na ingebrekestelling is de bedrag van een bestelde en niet geleverde scooter op onze rekening terug. Maar communicatie met de klanten heel minimaal
Beste meneer , mevrouw,

wij vinden het heel naar dat u zo lang moest wachten op de door u bestelde scooter.
Ook wij zijn helaas niet eerder geïnformeerd geweest over de lange levertermijn van deze scooter, waardoor wij u niet hebben kunnen informeren hierover.
Onze excuses hiervoor, inmiddels heb ik begrepen dat de door u gekozen scooter in onze vestiging is gearriveerd, natuurlijk doen wij er nu alles aan, dat deze zo snel mogelijk bij u wordt geleverd.
Indien u nog vragen heeft vernemen wij dat graag.

m.v.g
Fast Furious scooters

Gepubliceerd op: 07/07/2018

3 maanden geleden scooter gekocht en betaald, nog steeds niet ontvangen

Communicatie verbeteren

23/06/2018

3 maanden geleden scooter gekocht en betaald, nog steeds niet ontvangen

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Scooter is geheel volgens verwachting.
Zeer slecht bereikbaar. Standaard berichten, welke niet volledig en correct zijn. Geïrriteerde medewerkers wanneer je belt. Verschillende berichtgeving per medewerker wanneer je belt. Scooter is prima, maar ik zou een volgende keer liever iets meer betalen voor een goede service.

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Vespa sprint
Pluspunten
-Prijs
-bezorging
Eerlijk zijn over levertijden.
Vooraf contact opgenomen over de levertijd van een Vespa, dat was volgens de medewerker 2 weken. Uiteindelijk werden het er 5. Nog geen probleem als je er rekening mee houdt.
Na 4 weken nog eens contact opgenomen met de vraag wat de levertijd zou zijn voor een nieuwe Vespa, met als antwoord 2 weken... terwijl ze moeten weten dat de 2 weken nooit haalbaar zijn.
Dit is erg jammer en ik denk dat als je eerlijk over de levertijd bent, er niet minder scooters door worden verkocht.

Ondanks bovenstaand is de prijs gewoon scherp en is de scooter netjes afgeleverd.

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Vespa
Pluspunten
Dat ze goedkoper zijn dan andere
Het terugbellen mag wel sneller en tenminste op dezelfde dag. En de kosten voor bellen mogen lager.
Petra

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Vespa sprint. Trekt langzaam op. Kom met 32 km net de berg op. Bij aflevering bleek draadje los te zitten van het alarm. Word wel opgelost.
Pluspunten
Chauffeur belde voordat hij kwam. Makkelijk via site verzekering af te sluiten
Het is triest dat je 0.35 cent per minuut moet betalen als je belt bij de aanschaf van een dure scooter. Daarnaast is splitsing factuur leveradres niet mogelijk bij bestelling.
Beste meneer, mevrouw,

bedankt voor u feedback.
Het is voor ons niet geheel duidelijk wat u bedoeld met bel kosten, op u factuur staat het telefoonnummer van onze vestiging vermeld.
Daarnaast danken wij u voor het bericht over de mogelijkheid om een splitsing te maken tussen factuur en afleveradres, dit zullen wij mee nemen in het overleg met onze site builder.
Jp juridusche dienstverlening
Goes

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Uitleg oke,geen handleiding scooter.
Garantie bewijs niet aanwezig.Communicatie gaat moeilijk,telefonisch moeilijk bereikbaar.
Michel hubregtse
Schiedam

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Oké.hubregtse
Pluspunten
Duidelijke omschrijving van product .
Telefonisch contact duurt erg lang voor je iemand aan de lijn krijgt. Betere informatie over surfersbuurt bij aflevering thuis
Betere informatie over garantie .
Betere informatie waar men terecht kan voor een surfersbuurt .
Beste meneer uit Den Helder,

bedankt dat u, uw mening met ons wilt delen.
Wij doen er alles aan om iedere klant netjes te woord te staan,
soms kan dit als gevolg hebben dat hierdoor langere wachttijden ontstaan.

Onze excuses hiervoor.

Ik zie dat u heeft gekozen voor een tomos,
hier hebben wij helaas te maken gehad met een vertraging van de ontvangst door de leverancier.

Wij beschouwen u mening dan ook als opbouwend en zullen onze werkwijze m.b.t. vertragingen van leveringen beter communiceren met de klant.

Tevens informeren wij u graag, dat de vestiging Alkmaar voor u het dichtstbijzijnde is.
Cor
Den Helder