Website: www.fastfuriousscooters.nl/
Plaats: Alphen a/d Rijn

Fastfuriousscooters.nl
7.8
7.9

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke communicatie hierover.
Op mail reageert men erg snel, en ook de telefoon wordt snel opgenomen. Dikke pluim voor een mooie webwinkel en overzichtelijk order proces!
Brommer is op een open aanhanger geleverd, terwijl het die dag nat en guur was, resultaat, een gigantisch vieze brommer. Omdat het zadel niet juist gemonteerd was, is door deze transportwijze ook nog eens vocht bij elektronica gekomen, waardoor de brommer pas na een dag opdrogen binnen, wou starten.
Verdere inspectie, vanwege 'rauw lopen' wijst uit dat er geen motorolie aanwezig is, en zeer ernstige fout.
Bij reclamatie hierover bij Fast&Furious, geeft men aan het wel te begrijpen. Bij mijn vraag of ik gecompenseerd kan worden omdat er gewoon betaald wordt voor 'rijklaar maken' krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is.

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Kymco K-Pipe 50 Brommer.
Pluspunten
Gemakkelijk bestellen.
- graag een mail sturen als onderdelen niet geleverd kunnen worden
- een goede gps voor de persoon die de scooters komt leveren is geen overbodige luxe: ik moest hem nu telefonisch de weg wijzen.
- €75,- voor het ophalen en terugbrengen voor de servicebeurten vind ik veel geld

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Bromscooter
Pluspunten
mooie brommer
sneller op email - telefoon reageren.
levertijd duur super lang....
G.Ebruiker
Noord-Hollandse

Gepubliceerd op: 25/12/2017

Pluspunten

Slechte aflevering van scooter op een kar en compleet vuil
Julian
Heerenveen

Gepubliceerd op: 24/12/2017

Pluspunten
nazorg nog niet bekend prijs gunstig
ander telefoon nr duidelijkheid op site medewerkers weten niet waar je bestelling is je moet teveel zelf uitzoeken wanneer er
geleverd wordt en door wie
louis
Drunen

Gepubliceerd op: 11/11/2017

IVA Jet snorscooter
Pluspunten

Betere communiceren met de klant, wanneer iets anders dan anders verloopt (bijv. rondom de betaling). Iets rondom de betaling met een medewerker afgesproken en de medewerker die ik daarna sprak wist hier niet van af.

Ook niet adverteren met een levertijd van 1 tot 2 weken wanneer dit in werkelijkheid meer dan een maand (!) duurt...

Gepubliceerd op: 24/10/2017

scooter aangeschaft
Pluspunten
Goedkoop.
Osas

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Sym fiddle 3
Pluspunten
Er werd uiteindelijk goed geholpen met mijn probleem
Reële Levertijden aangeven op de website, opzeg mogelijkheden, goeie communicatie tussen hoofdkantoor en andere locaties.

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Scooter Vespa sprjnt
Pluspunten

Communicatie en service naar de klant toe. Haast nooit telefonisch bereikbaar. Zelfs na 2 uur smiddags krijg ik een bandje te horen. De nazorg is ook niet om van te spreken. Ik heb herhaaldelijk gevraagd om vervanging van de accessoires en er werd mij verteld dat ze bij mij thuis zouden worden gemonteerd. Aan de telefoon en app leek het allemaal geregeld, maar via je e-mail krijg ik ineens een ander verhaal te horen en komen ze niet meer opdagen.

Mijn kentekenplaat viel er al de eerste paar dagen vanaf. Die bleek niet vastgeschroefd te zijn. Windscherm zat ook in mijn gezicht en er werd mij verteld dat ik dan maar voor een originele had moeten gaan. Uiteindelijk heb ik alles kunnen laten maken bij een scooterzaak in de buurt. Hij zei mij dat ik helemaal geen nieuw windscherm moest en heeft hem gelijk recht voor me gezet. Al met al zijn de problemen zich gaan opstapelen, maar ik word helemaal niet tegemoet gekomen van jullie kant. En voor ophaal en- bezorgkosten voor een “gratis” onderhoudsbeurt vragen jullie €80,-!

Veel onduidelijkheden op de site en misleidende plaatjes.

Mijn rem piept ook erg en ik moet maar dus lekker 80 euro gaan betalen voor de bezorgkosten voordat mijn scooter even nagekeken wordt.

Volgende keer geen beloftes maken over de telefoon en app. Om vervolgens weer iets anders te vertellen via de e-mail. Heel jammer

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Piaggio zip
Pluspunten
Scooter werkt prima
Communicatie over wachttijdwas slecht, klopte ook niet met de site(5,5 week ipv 1-2). Weinig up to date gehouden door bedrijf. Belafspraken niet nagekomen en geen communicatie op dag van de levering(zou in de middag geleverd worden, kwam om 22.00)
Elsbeth
amsterdam