Website: www.fastfuriousscooters.nl/
Adres: Christiaan huygensweg 10 2408 AJ
Plaats: Alphen a/d Rijn

Fastfuriousscooters.nl
7.8

Pluspunten
Groot assortiment
Zeer slechte communicatie, levertijd veel langer dan aangegeven.
Patrick van der Heeden
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Kymco vp50
Pluspunten
Jess fixed everything and made sure the product was delivered.
It took about 2 months to finally receive the product and not 2 to 4 weeks as promised. The agent that used to manage the order initially was rude and unprofessional. It was very difficult to get in touch with the company. A direct number shall be provided to customers that have already purchased something.
Luis

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Scooter
Pluspunten
Leuke aardige mensen die er werken
Scooter na een maand al stuk krijg ze nooit te pakken. En nu moet ik 4 weken zonder scooter terwijl ik hem nog niet eens 4 weken heb. Slecht geregeld dus.
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Beste Chris,

ik begrijp de frustratie die is ontstaan, onze excuses hiervoor. Echter hebben wij alles erop gezet u zo spoedig mogelijk te helpen. Onze chauffeur heeft de scooter bij u opgehaald zo dat wij de nodige reparaties konden uitvoeren, daarnaast heeft 1 van onze monteurs zich beschikbaar gesteld in zijn vrije tijd u scooter retour te bezorgen. Dit hebben wij allemaal met enige spoed gedaan, zodat u zo snel mogelijk u scooter weer in u bezit had. Ik hoop dan ook dat wij naar u tevredenheid hebben gehandeld. Met vriendelijke groet, Jess Fast & Furious Scooters
Chris
Den haag

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
-Prijs is redelijk goed vergeleken met andere shops.
-Aardig personeel maar ja je kunt merken die zijn niet echt scooter/brommer kenners en alleen bezorgingspersoneel.
-Aan de hulplijn waren ze erg aardig ook toen ik een misverstandje had met mijn moeder en ook nadat de persoon bij de scootershop per ongeluk de verkeerde prijs opgezegd had.
-Personeel bij aflevering gaf foutieve informatie (1ste servicebeurt 100km, verkeerde informatie over dashboard kilometerteller.)
-Garantie bouten in uitlaatbocht (Verstaanbaar maar toch onnodig.)
-Ketting was niet volgens boekje gespannen (5,5cm vs 4cm)
-Er was een willekeurige bout bij het tank klepje die standaard er niet bij zit (???)
-Erg slecht afgesteld, slaat af stationair je moet gas hele tijd bijgeven. Olie lekte uit uitlaat vanwege slechte afstelling.
-Vacuumpomp van tank was kapot na een halve week
-Garantieboekje was niet ingevuld dus technisch geen garantie teminste niet van Derbi zelf.
-Uitlaat was aan cilinderkop niet na proper orde vast gemaakt.

En dan 75 euro vragen om het op te halen om het te repareren en dan weken zonder brommer staan. Nee bedankt, dan repareer ik het me toch liever zelf.

Communicatie was erg slecht, had eerst een Aprilia SX besteld en toen zag ik dat die uitverkocht was op de website nadat ik al had aanbetaald. Ik had toen een email gestuurd en pas dan kreeg ik een email terug dat ik een andere kon uitzoeken. Uiteindelijk dus voor een Derbi SM X-treme 2017 limited edition gegaan. Nouwja dat dus gedaan. Je krijgt bij de aanbetaling een standaard email en dan gewoon niks te horen voor 3 weken en dan misschien iets. Dan is het nog 2 weken wachten voor "klaar maken" en te naam stelling.

Erg ontevreden, zo slecht afgesteld en vacuumpomp die gelijk kapot gaat? 75 euro dus voor ophalen alleen voor een pomp.
Scott
Swalmen