Website: www.fastfuriousscooters.nl/

7.9
7.4
7.9
7.8

Pluspunten
Eerste ervaring / aankoop
Levering niet conform afspraak
We moeten er steeds achter aanbellen;
Slot tegen afspraak in niet gemonteerd
Tank scooter bij aflevering praktisch leeg.
Kortom het goede gevoel is weg.
Jammer
Thomas

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Gloednieuwe brommer scooter met opties
Pluspunten
Eerste ervaring / aankoop
Levering niet conform afspraak
We moeten er steeds achter aanbellen;
Slot tegen afspraak in niet gemonteerd
Tank scooter bij aflevering praktisch leeg.
Kortom het goede gevoel is weg.
Jammer

05/05/2019

Gloednieuwe brommer scooter met opties
Pluspunten

Voortaan even reageren op mijn mail aangezien ik een klacht heb. Verder heb ik mijn scooter wel snel gekregen.

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
De medewerkers waren behulpzaam en vriendelijk.
Het bedrijf heeft totaal geen overzicht met betrekking tot bestellingen en de status hiervan.
nienke
Maastricht

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Ik bestelde de Caferacer 50 begin maart en was in de veronderstelling deze binnen 4 weken te ontvangen. Na wachten nam ik contact op en blijkt de levertijd van de caferacer 50 voor 2019 pas in juli te zijn door de ontzettende toename in vraag naar deze mooie schakelbrommer. De levertijd die zij aangeven van 4 weken kan dus nooit gehaald worden. Andere brommerleveranciers zitten met hetzelfde probleem, maar denk dus niet dat je je brommer voor juli zal ontvangen. Het personeel was vriendelijk en deed wel hun best om mij te helpen. Ik krijg ook gewoon netjes mijn geld terug. Het ligt er gewoon aan op wat voor toon je met mensen communiceert.
Pluspunten
Niet..
Wanneer je een NIEUWE scooter koopt, moet het ook werkelijk een nieuwe zijn en niet één van 2 jaar op kenteken (bedrijfsvoorraad)!!!! Is wel zo netjes als dit gemeld was!! Ik heb nu een probleem met mijn verzekering ivm WA volledig casco (je kan alleen maar zo verzekerd worden als je de eerste eigenaar bent en dat ben ik dus niet). Ook als de scooter nu gestolen wordt, is hij van 2017 en niet van 2019!! Nogmaals, een beetje jammer dat dit niet was vermeld bij de verkoop!! En het volgende puntje is de aflevering: een lege tank (heb zelfs het dichtstbij zijne pompstation niet gehaald), slecht starten, niet stationair willen lopen en overal vettte vingers op de scooter. Ik zit zelf al meer dan 30 jaar in de auto’s, dus weet wel hoe het werkt
Dennis
Wassenaar

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Piaggio Fly
Pluspunten
Het personeel is vriendelijk. De prijs is het pluspunt van dit bedrijf. De aanschaf was 100 euro goedkoper en de eerste onderhoudsbeurt is gratis.
Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden die niet op fietsafstand van het bedrijf woont, want als je van telefonisch contact afhankelijk bent verloopt de communicatie erg moeizaam. Je hebt nooit het idee dat je de juiste persoon aan de lijn krijgt; na 5 uur is er vaak alleen nog maar een service punt bereikbaar; 35 cent per minuut voor zowel nieuwe als bestaande klanten en e-mail contact wordt uitbesteed, en leest alleen informatie voor van de website (erg frustrerend). Mijn scooter lekte brandstof op de dag dat hij geleverd werd dus hij moest meteen weer terug. Ook zaten er al lichte beschadigingen op en was de voetsteun niet goed gemonteerd. Na 600 kilometer begon hij weer brandstof te lekken en heb ik een reparatie aangevraagd onder garantie. Ik had geen andere keuze dan de scooter weer helemaal terug te sturen naar de hoofdvestiging, waarom snap ik niet. De grootste reden dat ik totaal niet tevreden ben met dit bedrijf is de tijd die het moest kosten. Het is inmiddels twee maanden geleden dat ik mijn scooter opgestuurd heb voor reparatie van de brandstof tank en hij komt volgende week pas retour. In de tijd dat ik mijn scooter kwijt was kreeg ik 0 updates over de status van de reparatie. Pas toen ik zelf belde op een van de weinige momenten dat dat kan, kreeg ik te horen hoe en wat. Vervolgens was de scooter klaar en duurt het nóg 3 weken voordat hij retour gaat. Blijkbaar was de melding niet doorgekomen (toevallig voor de vakantie van Zuid Nederland). Jammer!
Sander
Friesland

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Peugeot Kisbee Black Edition 4-takt.

Reparatie scooter

Onderhoudsbeurt scooter
Pluspunten
Bas, de monteur.
zie bijgevoegde afbeelding

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Zie afbeelding voor gehele recensie, het aantal tekens werd anders overschreden.
Pluspunten
Ik ben niet opgelicht
Bedrijf kwam telefonische afspraken niet na. Deed niet wat ze beloofde en belde niet terug op momenten dat ze zeiden terug te bellen. Nadat dit een paar keer gebeurde ben ik gewoon zelf naar de winkel gegaan en bleek alles allang klaar te staan, kortom had ik het gevoel dat ik met mijn scooter geen belangrijke klant was. Ik zou het bedrijf daarom niet aanraden.
Levi
Assendelft

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Btc zip streetline scooter
Pluspunten
De persoon die ik aan de telefoon had was een vrouw dat was een schat van een vrouw en begreep mij goed
Prijzen moet goed over 1 komen met de spullen die je erbij leverd

Heb 4 okt mijn scooter besteld via leasen heb hem pas 21 nov binnen gekregen met pijn en moeite elke dag bijna lopen bellen terwijl ik hem in Rijswijk wou op gaan halen.. heb alles bijna zelf lopen regelen heb zelfs de lease bedrijf gebeld en ze hadden het al 9 okt goed gekeurd alleen omdat van fast furious op de bon wachten duurde het zo lang. Eindstand is me scooters ook gewoon met schade bezorgd en zijn ze een schroef vergeten te zetten bij de kap van me linker knipperlicht wouden ze de schroef gaan op sturen plus ik had een remschrijfslot erbij gekocht krijg je er is het voor een motor kom zeg.. Eindstand ben ik maar naar Rijswijk bij vroom gegaan die samen werken met hun nou die zijn echt vriendelijk en hebben mij geholpen want je betaald zo veel voor al die accessoires en eindstand is het allemaal veel goedkoper kreeg van vroom een nieuw remschrijfslot die gewoon 50 euro is en via fast furious betaal je 114.95 euro je wordt gewoon dik genaaid waar je bij staat.
Ik raad het iedereen af om het via de site te doen!!

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Prijzen moet goed over 1 komen met de spullen die je erbij leverd

03/12/2018

Ik raad het iedereen af om het via de site te doen!!
Pluspunten
Personeel is aardig, grappig maar daar is alles ook mee gezegd.
In juli 2016 een iva lux nieuw aangeschaft. Vervolgens tot 4x in korte tijd erachter gekomen dat er van alles mis mee is, wel raar voor een nieuwe scooter. Zoals benzine voert hij niet af vanwege kou, je moet niet elke dag rijden, hij staat te lang stil, tot 2x toe ophaalservixe kosten hebben moeten betalen. Waarnaar de scooter terug kwam maar nog steeds niet geheel deed wat hij moest doen. Scooter startte weer niet. Ze zijn Slecht telefonisch bereikbaar. Tot 4x toe gehoord dat het aan onzinnige dingen lag. Na 2 jaar is scooter volledig onbruikbaar verklaard. En heb zwaar spijt van mijn aankoop!! Nooit meer iva of andere chineze scooter. Eerste en laatste x aankoop Fastandfurious. Sorry maar volledig waarheid!!
V.

Gepubliceerd op: 01/11/2018

IVA lux
Pluspunten

Kreeg mijn scooter helaas niet 'rijklaar' geleverd. Ook miste het windscherm waarvoor ik al 3x had gebeld en een mail over had verstuurd. Ik heb mijn scooter naar een scooterzaak bij mij in de buurt moeten brengen omdat de remmen TE strak zaten en ik dus amper vooruit kwam. Ook waren de banden gigantisch zacht en staat er een verkeerde motorolie aangegeven in de scooter. De scooterzaak gaf al aan dat ik een model heb gekregen waar dit bedrijf gewoon van af moest. Mijn tip is dus om nooit een scooter online te bestellen!
Fast & furious
alpen aan de rijn