Website: www.fastfuriousscooters.nl/

8.1
7.6
8.2
8.1

Pluspunten
Goede uitleg en advies bij levering
Bij vertraging van levering stond in het bericht om liever geen contact op te nemen. Hierdoor vond ik het geheel onbetrouwbaar aanvoelen. Mensen moeten gewoon kunnen bellen en navraag doen als het bestelde product vertraagd is.
Justin

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Hanway raw500
Pluspunten

Niet na 2 tot 4 weken levertijd en 4 weken verder, vertellen dat de scooter niet bestelbaar is. Beter communiceren voorkomt dat klanten zich niet gewaardeerd voelen.

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Alleen de prijs is lager. Laatste telefoongesprek was met de eigenaar zelf. En ineens de volgende dag een mail (nog steeds geen telefoontje) dat de scooter klaar voor levering was. De dame die belde voor een afspraak was heel aardig. Zo ook de chauffeur die hem kwam brengen. Keurig gebeld een half uur van te voren. Daarom is het jammer dat de rest ervoor zo is gelopen.
Op 23 mei een scooter besteld en volledig betaald, dezee is op 12 juni aangekomen in de werkplaats: als extra een alarm en opvoeren tot 34 km . Heel frustrerend dat ik telkens 2 tot 3 dagen moet wachten op een reactie op mijn vragen, en moet bedelen om informatie. Ik zou dit niet nog eens doen hier. De scooter is dan eindelijk op 19-7 gebracht na 15 mailberichten over en weer, en 4 telefoongesprekken. Jammer dat de kleur totaal niet overeenkomt met degene die ik heb besteld. Metalic zwart ipv matzwart, een beige zadel ipv een rood zadel. Geen Vespa logo op de achterschermen. De nummerbordhouder is kapot. Dit zagen we toen hij in de tuin stond. Ik ga hier niet eens meer over bellen of mailen. Feit dat de scooter gewoon redelijk op tijd binnen was, maar het daarna zo lang duurde tot ik hem kreeg afgeleverd voelde alsof het ze niet interesseerden. Erg jammer. En dat mijn rescensie niet is te zien. Jeel apart.
Yvette
Velserbroek

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Vespa Primavera euro02 snorscooter
Pluspunten
Alleen de prijs is lager. Maar als ik dan nog 8 weken moet wachten denk ik dat ik beter een lokale dealer kan zoeken.
Op 23 mei een scooter besteld en volledig betaald, deze is op 12 juni aangekomen in de werkplaats: als extra een alarm en opvoeren tot 34 km . Nu 13 juli 2018 heb ik nog steeds geen scooter in mijn bezit. Heel frustrerend dat ik telkens 2 tot 3 dagen moet wachten op een reactie op mijn vragen, en moet bedelen om informatie. Ik zou dit niet nog eens doen hier. Nu afwachten of ik een scooter krijg, en of alles erbij zit (handleiding en onderhoudsboekje etc)

Velserbroek
13/07/2018

Vespa snorscooter
Pluspunten
Ontvangst in de 'showroom' voor de aankoop, had het gevoel in een professioneel bedrijf te zijn beland. Helaas werd ik hierin nogal teleurgesteld.
Tijdens verkoop wordt veel beloofd, helaas niet waargemaakt. Kleur bleek niet meer leverbaar, levertijd niet gehaald en keer op keer geen communicatie. Tot op de avond voor de aflevering heb ik zelf contact moeten zoeken, wat na veel moeite is gelukt. Het heeft met verschillende mails en telefoontjes gekost waarop ik het idee had dat het maar een last was dat ik belde. Op mails wordt helemaal niet gereageerd.

Omdat ik op de dag van levering moest werken zou ik een half uur van te voren gebeld worden, ook dit bleek te moeilijk. Werd gebeld terwijl ze al voor de deur stonden, toen ik 10 min. later thuis kwam was de haast groot om naar de volgende klant te gaan.

Na de aflevering heb ik nog een mail gestuurd met een aantal punten, helaas weer geen reactie.

Scooter is zonder boekje of zelfs maar een onderhoudssticker met km. stand geleverd, verschillende delen waren los en moesten worden aangedraaid.

Ik had van te voren echt een goed gevoel maar ben ernstig teleurgesteld.

Ik heb al een aantal mensen moeten waarschuwen om hier geen scooter te bestellen, ik hoop dat ik de enige ben met deze slechte ervaring.

Ik weet ook wel dat het geen nieuwe auto is, maar ik moet voor een dergelijk bedrag toch echt serieus werken en ik denk van te voren goed na voor ik zo'n bedrag uit geef.
Robert

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Nieuwe IVA lux 50 snorscooter

frijns
maastricht

Gepubliceerd op: 04/07/2018

btc city
Pluspunten

contact via klantenservice is ?? krijg te horen er is 1 wachtende voor u ? al meer dan een 1/2 uur lang ? kosten 35 c p/m
volgende dag weer geprobeerd..... idem
Vestiging Harderwijk neemt niemand op verbinding word meteen verbroken.
Riccardo
Amersfoort

Gepubliceerd op: 20/06/2018

contact klanten service ivm info scooter

contact via klantenservice is slecht, krijg te horen er is 1 wachtende voor u ? al meer dan een 1/2 uur lang ? kosten 35 c p/m
volgende dag weer geprobeerd..... idem
Vestiging Harderwijk neemt niemand op verbinding word meteen verbroken.
Pluspunten
goed prijs
Zeer trage communicatie, alles gaat langs elkaar af. Wacht soms meerder dagen op mails, en voor niets 25 euro opgebeld naar een 0900 nummer. 3 kwartier in de wacht en daarna opgehangen. 4 weken moeten wachten op de scooter terwijl ze adverteren met 2.

Gepubliceerd op: 30/05/2018

Pluspunten
Groot assortiment
Zeer slechte communicatie, levertijd veel langer dan aangegeven.
Patrick van der Heeden
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Kymco vp50
Pluspunten
Jess fixed everything and made sure the product was delivered.
It took about 2 months to finally receive the product and not 2 to 4 weeks as promised. The agent that used to manage the order initially was rude and unprofessional. It was very difficult to get in touch with the company. A direct number shall be provided to customers that have already purchased something.
Luis

Gepubliceerd op: 04/12/2017