Website: www.fastfuriousscooters.nl/
Plaats: Alphen a/d Rijn

Fastfuriousscooters.nl
7.8
7.9

Pluspunten
Jess fixed everything and made sure the product was delivered.
It took about 2 months to finally receive the product and not 2 to 4 weeks as promised. The agent that used to manage the order initially was rude and unprofessional. It was very difficult to get in touch with the company. A direct number shall be provided to customers that have already purchased something.
Luis

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Scooter
Pluspunten
Leuke aardige mensen die er werken
Scooter na een maand al stuk krijg ze nooit te pakken. En nu moet ik 4 weken zonder scooter terwijl ik hem nog niet eens 4 weken heb. Slecht geregeld dus.
Beste Chris,

ik begrijp de frustratie die is ontstaan, onze excuses hiervoor. Echter hebben wij alles erop gezet u zo spoedig mogelijk te helpen. Onze chauffeur heeft de scooter bij u opgehaald zo dat wij de nodige reparaties konden uitvoeren, daarnaast heeft 1 van onze monteurs zich beschikbaar gesteld in zijn vrije tijd u scooter retour te bezorgen. Dit hebben wij allemaal met enige spoed gedaan, zodat u zo snel mogelijk u scooter weer in u bezit had. Ik hoop dan ook dat wij naar u tevredenheid hebben gehandeld. Met vriendelijke groet, Jess Fast & Furious Scooters
Chris
Den haag

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
-Prijs is redelijk goed vergeleken met andere shops.
-Aardig personeel maar ja je kunt merken die zijn niet echt scooter/brommer kenners en alleen bezorgingspersoneel.
-Aan de hulplijn waren ze erg aardig ook toen ik een misverstandje had met mijn moeder en ook nadat de persoon bij de scootershop per ongeluk de verkeerde prijs opgezegd had.
-Personeel bij aflevering gaf foutieve informatie (1ste servicebeurt 100km, verkeerde informatie over dashboard kilometerteller.)
-Garantie bouten in uitlaatbocht (Verstaanbaar maar toch onnodig.)
-Ketting was niet volgens boekje gespannen (5,5cm vs 4cm)
-Er was een willekeurige bout bij het tank klepje die standaard er niet bij zit (???)
-Erg slecht afgesteld, slaat af stationair je moet gas hele tijd bijgeven. Olie lekte uit uitlaat vanwege slechte afstelling.
-Vacuumpomp van tank was kapot na een halve week
-Garantieboekje was niet ingevuld dus technisch geen garantie teminste niet van Derbi zelf.
-Uitlaat was aan cilinderkop niet na proper orde vast gemaakt.

En dan 75 euro vragen om het op te halen om het te repareren en dan weken zonder brommer staan. Nee bedankt, dan repareer ik het me toch liever zelf.

Communicatie was erg slecht, had eerst een Aprilia SX besteld en toen zag ik dat die uitverkocht was op de website nadat ik al had aanbetaald. Ik had toen een email gestuurd en pas dan kreeg ik een email terug dat ik een andere kon uitzoeken. Uiteindelijk dus voor een Derbi SM X-treme 2017 limited edition gegaan. Nouwja dat dus gedaan. Je krijgt bij de aanbetaling een standaard email en dan gewoon niks te horen voor 3 weken en dan misschien iets. Dan is het nog 2 weken wachten voor "klaar maken" en te naam stelling.

Erg ontevreden, zo slecht afgesteld en vacuumpomp die gelijk kapot gaat? 75 euro dus voor ophalen alleen voor een pomp.
Scott
Swalmen

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Derbi SM X-Treme 2017 Limited Edition op Bezorging
Pluspunten
Punten voor kennis en vakmanschap kan ik alleen maar geven aan de monteur! Die gaf wel de directe en de goede informatie.
Communicatie heel slecht gaat vaak langs elkaar heen tussen collega's. bij aflevering helm en de moffen vergeten. uiteindelijk verstuurd. Boutje bij de zadel was al snel doormidden . Had nagevraagd bij contactpersoon van fast & furious. volgens hem was dit makkelijk bij bouwmarkt aan te schaffen.
KM teller deed niet helemaal goed. Kreeg antwoord dat t de nieuwigheid zal zijn , een nieuwe opgestuurd gekregen. maw zoek t maar uit.
Vandaag keek ik op internet voor gebruiksaanwijzing van mijn brommer alarm DMP systeem 120140 Schijnt dat deze rond de 50 euro zou kosten , ik heb er 119.95 voor betaald.
Ik zal dit bedrijf zeker niet aanraden!!!
Beste,

U mocht ook naar winkel komen dan vervangen wij hem voor u. Het was u keuze om zelf te doen. BTC raw 50 caferacer 4-takt 50cc is NIET verkrijgbaar bij een bouwmarkt dat doet u deze schakelbrommer echt te kort mee.

Het kale alarm is vast te koop vanaf 69.95 maar deze moet ook ingebouwd worden daar betaald u dus ook voor. Los kopen mag ook alleen zal u het dan zelf moeten inbouwen.

Al met al jammer dat u niet te vrede bent maar wij hebben alles gedaan op netjes op te lossen voor u.

Mevr. CMJE Hakke
Maassluis

Gepubliceerd op: 05/05/2017

BTC raw 50 caferacer 4-takt 50cc
Pluspunten
Prima klantgerichte afhandeling! ,

Beste,

Volgens mij is dit met u opgelost en is de scooter omgeruild voor een ander model.

m.v.g.
Fast Furious Scooters
Dekker

Gepubliceerd op: 20/04/2017

Verkeerde kleur aangeleverd maar bedrijf wil niet de scooter retour nemen. Op order staat kleur + foto maar bedrijf verteld de kleur te hebben geleverd die op de site staat terwijl bij order duidelijk donker mat blauw staat. Hoe betrouwbaar is dan het bestelling systeem en met name ook de afhandeling van deze fout in bestellingsysteem. Verder verkeerde type scooter gekregen dan op order nummer staat, bedrijf wil scooter niet retour nemen, erg klantonvriendelijkheid.
Pluspunten

Bestellingsysteem , na aanvinken kleur , komt op de order een foto te staan van de bestelling. Je gaat er dan vanuit dat dit de scooter is die je besteldt heb maar maar na levering krijg ik een scooter met verkeerde kleur. Klantenservice vermeld, dat de juiste kleur is geleverd omdat dit op de website staat alleen die kleur is licht blauw en ordersyteeem geeft donker mat blauw aan. Hierdoor koopt je iets anders dan wat er geleverd wordt. Daarnaast krijg ik een ander type scooter dan op de order staat? Bedrijf wil scooter niet retour nemen, erg klantonvriendelijkheid

05/04/2017

Pluspunten
Had hier een scooter besteld die binnen 2 weken zou aankomen. Na 4 weken gewacht te hebben was ik er klaar mee en wou m'n geld terug (omdat het te lang duurde). Uiteindelijk moest ik zelf ook nog 250€ betalen om mijn geld terug te krijgen. Erg slechte service.
Beste,

Een bestelling kan soms langer duren dan verwacht dit staat ook duidelijk vermeld, alleen is dat geen reden voor gratis ontbinding. Pas als wij in 6 weken niet kunnen leveren is dat reden voor ontbinding.

Mees

Gepubliceerd op: 22/02/2017

Pluspunten
Eenvoudig brommer samenstellen en bestellen
Extreem lange levertijd
Brommer niet compleet afgeleverd
Geen boekjes/handleiding aanwezig
Automatische start defect
Problemen met accu en electriciteit
Gas kabel gebroken (!)
Beste Olav,

Hierover is contact met u geweest, de problemen worden netjes verholpen door ons.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinfomeerd.

Olav van Doorn
Huizen