Website: www.fastfuriousscooters.nl/

7.3
8.2
7.8

Pluspunten

Echt letterlijk alles, de afspraken nakomen, een nieuwe scooter die het niet goed doet, zelf overal achteraan moeten gaan ipv hulp van hun, echt schandalig. Had beter naar de reviews moeten kijke .
Henk
Nederland

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
In de shop netjes behandeld, maar vanaf aflevering heel erg beroerde aftersales. Onbereikbaar via mail. Behalve een ontvangstbevestiging wordt er niet gecommuniceerd. Telefonisch onbereikbaar via zowel het 0900 nummer als het rechtstreekse nummer. Ik probeer ze al bijna 6 weken dagelijks te bereiken. Dit omdat mn nieuwe scooter vanaf dag 1 een knipperend motor lampje heeft en inhoudt bij t rijden.

Wendy

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Riva lux
Pluspunten
t/m afleveren van het bestelde artikel ging het goed.
- bijzonder slechte nazorg: scooter is reeds 2x kapot gegaan. Bij de eerste keer geen duidelijke communicatie waar het aanlicht. Nu staat de scooter alweer 5 (!) weken bij de garage. Na zelf keer op keer aandringen, is de scooter eindelijk klaar maar krijgen geen uitsluitsel wanneer de scooter uitgeleverd wordt ivm conflict tussen Helmond & Alphen a/d Rijn (garage & F&F) wat natuurlijk van de zotte is.
- bijzonder slecht bereikbaar

WEES VOORZICHTIG MET BESTELLEN BIJ DEZE PARTIJ. AAN DE VOORZIJDE IS ALLES GOED GEREGELD MAAR AAN DE ACHTERZIJDE LOOPT HET NIET GOED. ZOLANG ALS JE SCOOTER HET DOET IS ER GEEN VUILTJE AAN DE LUCHT, DAARNA BEGINT DE ELLENDE
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Wij kunnen op basis van de opgegeven naam geen gegevens vinden in ons systeem, wilt u zo vriendelijk zijn om een mailtje te sturen met order nummer en onder vermelding van "Cindy Schouten -kiyoh" zodat we contact met u kunnen opnemen hierover.
Cindy Schouten
Sittard

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Behalve prijs, geen enkele positieve ervaring met dit bedrijf
- levertijd +6 weken
- na 3 weken scooter al kapot
- +3 weken voordta scooter wordt opgehaald voor reparatie
- +3 weken voordat reparatie gedaan is
- Personeel ONBEREIKBAAR via telefoon en email, geven weinig updates over status van reparatie
- ik zou dit bedrijf NIET aanraden
M.

Gepubliceerd op: 27/09/2018

snorscotter BTC
Pluspunten
We zijn een ouder echtpaar (68) ,we besloten bij dit bedrijf een scooter te kopen ,was voor ons een begrijpelijk site,en haden besloten een vespa jubileum 70 te kopen,natuurlijk werd na een belletje ,dat wel lang duurden ,gevraag of deze leverbaar was,dat werd bevestig dat ze nog voorradig waren.dus alleen nog betalen,3.639,85 dat werd natuurlijk meteen over gemaakt,helmen er meteen bij besteld.Na 5 weken had ik nog niets gehoord omtrent de levering,ik heb toen gebeld ,na enige tijd kreeg ik er een Meneer Jack er aan ,deze kon me ook niets zeggen over de levering,De dag ernaa ging ik toch maar weer informeren,Ik kreeg een mevr .aan de telefoon ,En vroeg haar of ik meneer Jack kon spreken,ze ging me doorverbinden ,toch enkele min.later kreeg ik ze er weer ,en zij met dat Jack geen tijd had,dus ik ging met mijn vragen aan haar ,over de levering verder,Op een verbeten toon zij ze ,ik moest maar wachten tot ik wat hoorden,en de Hoorn werd opgegooid ,verdorie dacht ik wat heb ik verkeerd gedaan gedaan, besteld, betaald,en geïnformeerd .dus nu wacht ik maar.is alleen jammer we wilden hem mee nemen op vakantie.en zijn niet zo goed ter been.en dit was een oplossing geweest met de scooter.wacht nu 6 1/2 week .zal jullie berichten als hij binnen is.
Meer informatie omtrent de levering.
Harrie
Roermond

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Nieuwe vespa .70
Pluspunten
Communicatie is heel moeilijk bij dot bedrijf
Zorg dat je de klanten info kunt geven en als je niet weet wanneer iets geleverd wordt vermeld dit dan bij het artikel!!!!

Steeds word je beloofd u krijgt een e-mail en steeds moet je overal zelf achteraan!

Mensen koop gewoon een scooter in een fysieke winkel
Anoniem
Nvt

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Goede prijzen, duidelijke site.
Meer mensen aannemen, vooral voor klantenservice. Scooters op voorraad aanbieden.

Ophouden met kosten rekenen voor klanten die afzien van hun internet bestelling, dan hadden ze maar geen webshop moeten beginnen.

Ook ophouden met die ongeloofwaardige reviews plaatsen met 10'en om de slechte cijfers te verbergen, ja het valt op.

Tot nu toe is het nog niet gelukt om de bestelling kosteloos te annuleren, er is totaal niet met ze te praten. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, zie het voorbeeld in de bijgevoegde afbeelding (nummer beginnend met 0172)
ludmilla
spijkenisse

Gepubliceerd op: 31/07/2018

BTC Riva luxery
Pluspunten
Na alle negatieve ervaringen kan ik hier niets meer voor verzinnen...
Wanneer ik een mail stuur mbt garantie mag dit ook behandeld worden. Ik wacht nu al een half jaar op reactie terwijl het display van mijn scooter sinds week 1 al niet meer werkt!
Bart
Bladel

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten

Helaas niet zo een goeie ervaring gehad. Scooter zou binnen 2 tot 4 weken geleverd worden. Dit is uiteindelijk 8 weken geworden. Ondertussen ook meerdere malen gemaild waarop niet werd geantwoord. Bij elk telefoontje (waarbij ook kosten verbonden) het advies om volgende week weer terug te bellen omdat er nog niks duidelijk was. Ook verzocht om de scooter op te voeren bij aanschaf, dit was niet gebeurd. Ook zit F&F scooters en het filiaal in Rijswijk niet op 1 lijn omdat op de website staat dat de eerste beurt bij 500km moet gebeuren en het filiaal pas bij 1000km. Scooter valt ook uit bij stilstaan, vanaf het begin het geval maar na contact opgenomen te hebben werd mij verteld dat enige kosten hiervoor voor mijn rekening zouden zijn.. Garantie? Ook was ik nog niet klaar met mijn verhaal en werd er in mijn oor neergelegd. Daarom is mijn waardering voor Fast & furious scooters zeer slecht.
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Beste meneer,

wanneer u problemen ervaart kunt u altijd bij ons terecht hiervoor, zeker als het een nieuwe scooter betreft.
Als het goed is heeft u een factuur van ons ontvangen waar u ook ons vaste telefoonnummer heeft ontvangen.
Helaas kunnen wij vanuit de hoofdvestiging geen uitspraak over levertijden doen waarbij wij zelf niet betrokken zijn geweest.
Echter is het wel zo dat veel scooters mede door de seizoendrukte vertraagt zijn gearriveerd, onze excuses hiervoor.

Graag vernemen wij van u of u op dit moment nog problemen met de scooter ervaart, want dit willen wij graag oplossen voor u.

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Turbho rl 50 scooter
Pluspunten
Inmiddels meer dan 5 weken geleden een elektrische fiets besteld. Dit stond toen op 2 weken levertijd. Na bestellen stond er plots 2-4 weken. Ik word niet op de hoogte gehouden, en zit inmiddels ruim boven de geven levertijd.
Communicatie gaat erg moeilijk. Ik wacht het nog een paar dagen af, en dan annuleer ik de hele bestelling.
Beter op de hoogte houden, snellere communicatie. Beloof niet dingen die je niet na kan komen.
Lukas
Wageningen