Website: www.fastfuriousscooters.nl/
Adres: Christiaan huygensweg 10 2408 AJ
Plaats: Alphen a/d Rijn

Fastfuriousscooters.nl
7.8

Pluspunten
Jullie zijn pauper slecht na 2 dagen lekte mijn scooter bezine. Ik ga proberen om zoveel mogelijk slechte referentie te geven en mensen te waarschuwen over hoe slecht ik behandeld word hoe slechte kwaliteit en hoe slechte bereikbaarheid.
Stop gewoon met dit bedrijf want alles is gewoon slecht
Beste meneer Hamer,

bedankt voor u beoordeling.

Wij vinden het erg jammer, dat u zulk slechte ervaringen met ons heeft gemaakt.
Wij hebben u scooter netjes afgeleverd, op het moment dat deze werd bezorgt was er niets aan de hand.
Helaas kan het en enkele keer gebeuren dat er tijdens het inrijden er toch problemen ontstaan, zo ook in u geval.
Het vermoeden was dat de benzinekraan open blijft staan, hiervoor hebben wij de scooter met de eerst mogelijke transport gelegenheid bij u opgehaald.
De scooter staat op dit moment bij ons in de vestiging om hersteld te worden, tevens heb ik begrepen dat de monteur inmiddels contact met u heeft gehad hierover.

Ik hoop natuurlijk dat alles goed komt, en u straks met veel plezier gebruik kunt make
Vaassen

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Turhbo scooter facking slecht
Pluspunten
Prijs en wesite
Directe telefoon lijn. 0.35 cent is belachelijk
Beste meneer Telli,

bedankt voor u feedback.

Wat jammer dat u ons zo heeft ervaren.

U heeft bij ons op 21.02.2018 een leaseaanvraag gedaan, deze was op 28.02.2018 definitief goedgekeurd.
Helaas was het door u gekozen product niet leverbaar, dit kan gebeuren.
Vervolgens hebben wij u zo goed mogelijk geholpen een alternatief te vinden, de scooter is op 8 maart binnen gekomen en met spoed voor u klaar gemaakt zodat u deze 2 dagen later kon ophalen.

Tevens staat op u factuur een alternatief telefoonnummer van de vestiging, die staat naast het 0900-nummer vermeld.

Wij hopen dat u verder veel plezier van de scooter zult hebben

met vriendelijke groet
Fast Furious scooters
Osman telli
Leiden

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Sym fiddle 2
Pluspunten
Mijn aankoop is een grote teleurstelling. Iets wat een leuke bestelling had moeten, is helemaal misgegaan. Ik geb nog streed geen scooter. Ik ben misleid, door een model op de website aan te bieden, die niet geleverd kon worden. Ook de levering moet op manier zoals fast en furious gaan.
Geachte meneer, mevrouw,
wat jammer om te lezen dat u ervaring met onze organisatie zo teleurstellend waren. Het kan helaas wel eens voorkomen dat de producten op de website zijn uitverkocht, in sommige gevallen gebeurd het dat wij hier niet tijdig van op de hoogte zijn. Ik hoop dat er inmiddels een goede oplossing voor u is gevonden, die tevens aan u wensen voldoet. mvg
Lyconium

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Scooter
Pluspunten

Scooter zou een levertijd hebben van 2 weken. Uiteindelijk is de scooter pas na 7 weken geleverd. We hebben er zelf meerdere malen achteraan moeten bellen/mailen. Vanuit f&f geen enkele keer geinformeerd over de langere levertijd. Scooter is uiteindelijk geleverd met een ander kleur zadel dan dat wij besteld hebben, weer voor gemaild, maar geen enkele reactie. Scooter doet het verder goed en wij zijn er ook een beetje klaar mee om hier verder energie in te steken. Maar het was de eerste en laatste keer dat we hier een scooter besteld hebben.
Daniel
Nuth

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Lease contract is snel geregeld.. veel communicatie, maar dan.. na het mailtje gefeliciteerd, alles is goedgekeurd, u hebt gekocht.... valt het stil.. heel stil... na 3,5 week wachten, nog geen reactie. Gemaild, ivm een status update...korte mail terug... u moet contact opnemen met de vestiging waar u wilt afhalen. Echter... die neemt het dure service nummer niet op en op mail wordt er niet gereageerd....

Als dit is, zoals eventuele verder service gaat worden... dan heb ik er een hard hoofd in, dat het goed gaat komen met mijn nieuwe brommer..
Communiceerd duidelijker, als er naar het hoofdkantoor gemaild wordt met een vraag, stuur dan niet door naar een onbereikbare vestiging, maar ga er als een goede klantenservice betaamt er zelf achter aan en geef dan feedback aan de klant. ( en met de huidige computer systemen, kan je toch overal, alles inzien..?? )
Martine
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 24/10/2017

We hebben een nieuwe scooter gekocht, via lease. Volgens de voorwaarden, zit je er aan vast , nadat het lease contract is getekend, maar na bijna 4 weken wachten, en radio stilte, krijg je niemand te pakken om te vragen, wanneer ik mijn scooter geleverd ga krijgen.... dus op het momen heb ik zelfs de kans niet gekregen om een product af te nemen.
Pluspunten
Zijn er (nog) niet
Betere bezorging en communicatie met de klant.
Ik wacht nu al 2,5 maand op de scooter en nu duurt het nog 1 maand terbij hij al bezorgt zou worden
Dominique

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Heb ik nog steeds niet
Pluspunten
over bedrijf zelf niet, wel over Van Aalzum Sneek waar scooter keurig is afgeleverd met duidelijke uitleg
totaal geen communicatie, krijg kort een belletje...je scooter staat klaar na 3 weken

betaald via ideal waardoor ik een ketting slot zou krijgen twv 55 euro ook hierna kan ik fluiten
Beste,

U heeft aanbetaald via IDeal en niet volledig betaald. Alleen bij volledige betalingen via IDeal krijgt u een gratis slot en niet bij enkel een aanbetaling dit staat ook duidelijk vermeld op de website en is u telefonische ook nogmaals uitgelegd.

m.v.g
fastfuriousscooters
henk
sneek

Gepubliceerd op: 01/10/2017

scooter
Pluspunten
Ze maken het snel en reageren snel
Ik heb een scooter gehaald waarbij het een model leek van 2013 maar het is 2017 zonder de nieuwste led lichten etc. En ik wauw daarna nog iets laten maken kappen veranderen vroegen ze nog extra kosten om het te laten maken.
Ă–mer

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
De site is overzichtelijk en de scooter is snel geleverd.

Yordy
Bilthoven

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Zeer vriendelijke geholpen bij het servicepunt in Maarssen.
Pluspunten
De site is overzichtelijk en de scooter is snel geleverd.
- Communicatie
- Afhandeling klachten!!!!

Bilthoven
02/08/2017

Het bestellen en de levering van de scooter ging snel en goed. Maar daarna komt de ellende! Ik heb een Piaggio Zip gekocht en vrij snel dat ik de scooter heb opgehaald, begon problemen te vertonen. Het probleem is dat ik tijdens het rijden steeds vaker een pok geluid onder de scooter hoor, alsof er een steen tegen de onderkant aan vliegt (dit is zeker niet het geval). Dit geluid komt steeds vaker voor. Dit heb ik gemeld bij fastfuriousscooters en die verwijzen mij door naar het servicepunt waar ik de scooter opgehaald heb. Bij deze zaak ben ik meerdere keren geweest maar zij weten niet waar het vandaan komt. De eerste keer daar heen gebracht heeft de medewerker het wel een keer gehoord en gekeken maar weet het niet. Tweede keer daar heen gebracht heeft medewerker de scooter zelfs mee naar huis genomen maar geeft aan niks gehoord te hebben. Gister heb ik de scooter opgehaald en tijdens de rit naar huis heb ik het pok geluid 8 keer gehoord en vanochtend naar mijn werk 7 keer. Ik heb de alles gemeld bij fastfuriousscooters maar die schuiven alles af naar het servicepunt en doen er verder niks mee. Ongelooflijk dit, ben er al 1,5 maand mee bezig. Waardeloos hoe een klant behandeld wordt en dat er geen oplossing komt vanaf fastfuriousscooters. Eenmaal je product gekocht, kun je het lekker uitzoeken!

Het servicepunt in Maarssen doet overigens hun best en zijn wel klantvriendelijk.
Pluspunten
Bij de productinformatie neemt het bedrijf de tijd om mij te woord te staan.
Eenmaal de scooter online besteld te hebben ontdek ik dat de gegeven kortingscode niet werkt. Dit schrijf ik in een nette mail naar het bedrijf, maar krijg een afstandelijke reactie waar ik te horen krijg dat ik de korting niet krijg, terwijl ik daar wel recht op heb. De levering van de scooter is bij deze firma extreem lang en de firma is telefonisch op bepaalde momenten helemaal niet bereikbaar. Bij de leveringsafspraken, wordt de afspraak niet nagekomen. Ik heb afgesproken dat de levering in de ochtend zal plaatsvinden en dat was akkoord. Om 12:45 nog geen scooter. Telefonisch opnieuw niet bereikbaar pas vanaf 13:00 uur.

Gepubliceerd op: 28/07/2017

scooter