Website: www.fastfuriousscooters.nl/

8.2
8.1
7.9

Pluspunten
Half jaar geleden een scooter gekocht met extra kosten betaald voor het rijklaarmaken. Eerst maanden moeten wachten en uiteindelijk een hele andere kleur gekregen dan bedoeld omdat ze de order gewoon kwijt waren en ons een model hebben geleverd dat ze hadden staan.

Na een paar maanden begon hij al kuren te geven en start problemen, uiteindelijk bij een lokale sym reparateur gebracht omdat het onmogelijk was om de scooter bij hun te krijgen en er anders een berg kosten bij zouden komen.

De scooter is gerepareerd en tijdens de reparatie lieten ze weten dat deze nooit rijklaargemaakt is waardoor we zoveel problemen kregen. Je raad het al, fast and furious neemt geen enkele verantwoordelijkheid en wij zitten met een rekening van 140 euro die we nergens kunnen verhalen. Deze zijn we kwijt evenals de zogenaamde rijklaar kosten die we al hadden betaald voor de scooter.

Mijn advies, noooooit hier een scooter kopen, gewoon naar je lokale scooter dealer gaan
Nicole
Teteringen

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
Communicatie is heel moeilijk bij dot bedrijf
Zorg dat je de klanten info kunt geven en als je niet weet wanneer iets geleverd wordt vermeld dit dan bij het artikel!!!!

Steeds word je beloofd u krijgt een e-mail en steeds moet je overal zelf achteraan!

Mensen koop gewoon een scooter in een fysieke winkel
Anoniem
Nvt

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Goede prijzen, duidelijke site.
Meer mensen aannemen, vooral voor klantenservice. Scooters op voorraad aanbieden.

Ophouden met kosten rekenen voor klanten die afzien van hun internet bestelling, dan hadden ze maar geen webshop moeten beginnen.

Ook ophouden met die ongeloofwaardige reviews plaatsen met 10'en om de slechte cijfers te verbergen, ja het valt op.

Tot nu toe is het nog niet gelukt om de bestelling kosteloos te annuleren, er is totaal niet met ze te praten. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, zie het voorbeeld in de bijgevoegde afbeelding (nummer beginnend met 0172)
ludmilla
spijkenisse

Gepubliceerd op: 31/07/2018

BTC Riva luxery
Pluspunten
Na alle negatieve ervaringen kan ik hier niets meer voor verzinnen...
Wanneer ik een mail stuur mbt garantie mag dit ook behandeld worden. Ik wacht nu al een half jaar op reactie terwijl het display van mijn scooter sinds week 1 al niet meer werkt!
Bart
Bladel

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten

Helaas niet zo een goeie ervaring gehad. Scooter zou binnen 2 tot 4 weken geleverd worden. Dit is uiteindelijk 8 weken geworden. Ondertussen ook meerdere malen gemaild waarop niet werd geantwoord. Bij elk telefoontje (waarbij ook kosten verbonden) het advies om volgende week weer terug te bellen omdat er nog niks duidelijk was. Ook verzocht om de scooter op te voeren bij aanschaf, dit was niet gebeurd. Ook zit F&F scooters en het filiaal in Rijswijk niet op 1 lijn omdat op de website staat dat de eerste beurt bij 500km moet gebeuren en het filiaal pas bij 1000km. Scooter valt ook uit bij stilstaan, vanaf het begin het geval maar na contact opgenomen te hebben werd mij verteld dat enige kosten hiervoor voor mijn rekening zouden zijn.. Garantie? Ook was ik nog niet klaar met mijn verhaal en werd er in mijn oor neergelegd. Daarom is mijn waardering voor Fast & furious scooters zeer slecht.
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Beste meneer,

wanneer u problemen ervaart kunt u altijd bij ons terecht hiervoor, zeker als het een nieuwe scooter betreft.
Als het goed is heeft u een factuur van ons ontvangen waar u ook ons vaste telefoonnummer heeft ontvangen.
Helaas kunnen wij vanuit de hoofdvestiging geen uitspraak over levertijden doen waarbij wij zelf niet betrokken zijn geweest.
Echter is het wel zo dat veel scooters mede door de seizoendrukte vertraagt zijn gearriveerd, onze excuses hiervoor.

Graag vernemen wij van u of u op dit moment nog problemen met de scooter ervaart, want dit willen wij graag oplossen voor u.

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Turbho rl 50 scooter
Pluspunten
Inmiddels meer dan 5 weken geleden een elektrische fiets besteld. Dit stond toen op 2 weken levertijd. Na bestellen stond er plots 2-4 weken. Ik word niet op de hoogte gehouden, en zit inmiddels ruim boven de geven levertijd.
Communicatie gaat erg moeilijk. Ik wacht het nog een paar dagen af, en dan annuleer ik de hele bestelling.
Beter op de hoogte houden, snellere communicatie. Beloof niet dingen die je niet na kan komen.
Lukas
Wageningen

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Elektrische fiets

Wat een slecht bedrijf.
Op 24-5-2018 een bestelling geplaatst en meteen betaald (+/- 1200,-) middels iDeal.
Scooter zou een levertijd hebben van ongeveer 2 weken.
Na 3 weken was de scooter pas geleverd bij hun volgens hun. Deze moest alleen nog rijklaar gemaakt worden en kenteken aanvragen. Nu meer dan 4 weken geleden nog steeds geen scooter geleverd bij mij.
Nadat ik na 3 weken eerst nog niks had gehoord via de mail gevraagd hoe het zat. Als antwoord dat ze niks konden zeggen erover maar dat het altijd zo’n 2 tot max 4 weken duurde voordat iemand z’n scooter thuis had.
Toen gebeld en toen wisten ze opeens dat hij die dag of volgende dag binnen zou komen in de werkplaats.
Ze zijn al langer dan een week bezig met rijklaar maken en kenteken aanvragen.
Weer gebeld en weer konden ze geen indicatie geven.
Ze blijven excuses verzinnen...
Dan is het de zomerdrukte, dan ligt het aan de leverancier, dan aan de werkplaats drukte, nu weer aan de rdw.

Nu ben ik gewoon van plan om de scooter te annuleren, maar op hun site staat dat ze 250,- inhouden.
Dit mag wettelijk niet gezien je 14 dagen bedenktijd hebt vanaf het moment van leveren. Dit hebben ze nog niet gedaan, dus kan gewoon de bestelling annuleren en het volledige aankoopbedrag terug eisen.
P.

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Scooter
Pluspunten
Prijs is van de Hanway Raw 50 is 200 euro lager dan rechtstreeks bij de importeur.
De leveringsvoorwaarden zijn verstopt onder het kopje Garantievoorwaarden, pas wanneer je op de pagina Garantievoorwaarden zit zie je dat ze hier ook de leveringsvoorwaarden bij staan.

De levering van mijn bestelling heeft 2 maanden vertraging opgelopen, wegens persoonlijke omstandigheden kan ik mij dit niet veroorloven, aangezien F&FS mij niet wil compenseren ben ik genoodzaakt de bestelling te annuleren (welke ik al volledig heb betaald a 1550 euro) maar zij weigeren dit! De wet schrijft voor dat online aankopen zelfs voor de levering al geannuleerd mogen worden, echter beroept F&FS zich op hun VERBORGEN leveringsvoorwaarden die voorschrijven dat een bestelling zogenaamd pas bij 12+ weken levertijd geannuleerd mag worden. Ze zouden de brommer zelf zelfs pas over een maand binnen krijgen!
Overigens wezen ze mij voor een eventuele compensatie naar de importeur (BTC). Absoluut belachelijk aangezien ik de brommer bij F&FS al volledig heb afgerekend!
Robin

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Niks!!! Drama bedrijf
Service verlenen!!
Gjm

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Service verlenen!! Vespa gekocht, binnen 1 week deed alarm het niet. Kan gebeuren. Gebeld, zou aan de accu liggen en daarom zouden ze nieuwe sturen. Dat was 3 weken geleden, nog niks ontvangen. Ondertussen zelf onderzoek laten uitvoeren waar het aan ligt. Blijkt een storing te zijn in de alarm. Moet dus naar gekeken worden. Daarom opnieuw contact gezocht met dit bedrijf en telkens geven ze aan dat ze terugbellen voor een ophaaldatum. Dit beloven ze al 2 weken. Echter worden we steeds niet gebeld. Hebben al zelf een aantal keer moeten bellen. Afgelopen maandag voor het laatst, zouden vandaag teruggebeld worden. Echter vandaag opnieuw niet!! Echt een drama bedrijf.
Pluspunten

Wij hebben ontzettend lang op onze scooter moeten wachten! Reacties op mails kregen we niet en als we belde dan werd er gezegd dat ze ook niet wisten waar hij bleef! Geen aanrader!
Danielle
Krimpen aan den IJssel