Website: www.fastfuriousscooters.nl/

Fastfuriousscooters.nl
7.4
8.2
8.1

Pluspunten
Het contact was goed, alles was duidelijk of werd duidelijk uitgelegd en de service is top!

Gepubliceerd op: 14/08/2018

BTC Riva
Pluspunten
vlotte levering scooter zag er prima uit bij aflevering.
Helaas 2 maal terug geweest binnen 100 kilometer, de scooter liep niet goed. wel meteen geholpen. probleem lijkt nu opgelost. wel was het chassisnummer van een identieke scooter opgegeven, dus na week andere kentekenplaat en nieuwe papieren helaas ook nog een extra kosten factuur van de verzekering die ik bij de aankoop had afgesloten.
Paul
ALKMAAR

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Communicatie is heel moeilijk bij dot bedrijf
Zorg dat je de klanten info kunt geven en als je niet weet wanneer iets geleverd wordt vermeld dit dan bij het artikel!!!!

Steeds word je beloofd u krijgt een e-mail en steeds moet je overal zelf achteraan!

Mensen koop gewoon een scooter in een fysieke winkel
Anoniem
Nvt

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Ik ben tevreden. Ik ben goed geholpen en goed geïnformeerd over de gang van zaken. Bezorger was ook een leuke vent! Mocht er in mijn omgeving iemand een scooter willen aanschaffen zal ik ze zeker naar Fast & Furious verwijzen!

J. W.

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Scooter Zip
Pluspunten
Een (brom)fietsenmaker met kennis van zaken die door een heel goede website wat groter lijkt dan het is. Scherpe prijzen met wat lange doorlooptijden om een scooter te kopen. Bij ons heeft het ca. 5 weken geduurd, maar dat was vooraf aangegeven,
Uiteindelijk direct contact mogelijk met het bedrijf en dan is men zeer aanspreekbaar. Prima dus. En je hoeft dus helemaal niet het dure telefoonnummer te gebruiken van 35 cent per minuut, de vaste telefoonlijn werkt prima, alleen maar een paar uur per dag.
Door de website lijkt het bedrijf op een Coolblue achting bedrijf en dat is het beslist niet. 5 dagen per week open, het vaste telefoonnummer wordt pas na 11 uur opgenomen, mail wordt niet of laat beantwoordt. Allemaal signalen dat men last heeft van organisatorische groeiproblemen.
Men is van goede wil, daar ben ik van overtuigd maar het lukt allemaal nog net niet. Er moet ook bij ons het nodige gerepareerd worden door een onjuiste aflevering en dat zijn kosten voor het bedrijf. Was het in 1 keer goed gegaan dan was er een tevredener klant geweest en had het bedrijf minder kosten gemaakt.
Maar kreten die ik lees bij andere negatieve beoordelingen als oplichters en malafide bedrijf dat is complete onzin. Dat zijn uitingen van - begrijpelijk - gefrustreerde klanten die er wel klaar mee zijn.
Als laatste wel een opmerking over de op de website aangeboden accessoires. Die zijn soms qua prijs ok, maar soms ook veel te duur. Als je zelf niet oplet (helaas, wij dus). Dan koop je dingen voor idiote bedragen, Voorbeeld: de TomTom van 299,95. Die kost dus in een normale webshop tussen de 89 en 169 euro. Dan moet jezelf wel 3 schroefjes vastdraaien. Men zou bij Fast&Furious daar wat meer aandacht voor moeten hebben. Als je zegt scherpe prijzen te hanteren doe dat dan ook.
Roelof
Westerbork

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Vespa Primavera 2018 snorscooter

Erik
Wamel

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
snel antwoord over de mail,vriendelijk personeel:degene die de scooter bezorgt was erg behulpzaam(guus)
hij zag dat er schade aan de kap was en maakte hier foto van onvermelde dit op de factuur.de eerst volgende beurt vd scooter wordt dit vervangen.
telefonisch niet altijd bereikbaar terwijl dit wel op de site staat
m.gobels
zaandam

Gepubliceerd op: 01/08/2018

btc riva deluxe euro 4
Pluspunten

Er was weinig communicatie tijdens het leveringsproces. Ik werd niet genoeg op de hoogte gebracht van de verwachtingen. Voornamelijk de levertijd. Per update was er een nieuwe verwachte tijd voor een nieuwe update wat ik vervelend vond. Ik wist tijdens dat proces niet wanneer ik de scooter daadwerkelijk kon ontvangen.
Toen alle documenten eindelijk akkoord waren en de scooter eindelijk binnen was in de garage moesten de onderdelen ook nog besteld worden. Misschien kon dat ook al eerder gebeuren zodat de onderdelen gelijk gemonteerd konden worden.
Antwoord Fastfuriousscooters.nl

Beste meneer Tulis,

voor wat betreft u lease aanvraag, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen aangezien wij afhankelijk zijn van Santander.
De afgelopen periode hebben daar ontwikkelingen plaats gevonden i.v.m. wetswijzigingen waardoor er een achterstand in de verwerking is ontstaan.
Natuurlijk heb ik u order even bekeken, en zie dat wij een definitieve goedkeuring voor u order hebben ontvangen op 07.06.2018, waarna wij u scooter meteen hebben besteld bij de leverancier.
De door u gekozen scooter was helaas niet voorradig waardoor deze eerst in onze vestiging moest arriveren, eveneens als de gekozen accessoires.
Zoals ook op onze website vermeld staat kan de levering van een gekozen scooter 2 tot 4 weken duren, afhankeli

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Scooter
Piaggio Zip Custom SP 50 4T
Pluspunten
Goede prijzen, duidelijke site.
Meer mensen aannemen, vooral voor klantenservice. Scooters op voorraad aanbieden.

Ophouden met kosten rekenen voor klanten die afzien van hun internet bestelling, dan hadden ze maar geen webshop moeten beginnen.

Ook ophouden met die ongeloofwaardige reviews plaatsen met 10'en om de slechte cijfers te verbergen, ja het valt op.

Tot nu toe is het nog niet gelukt om de bestelling kosteloos te annuleren, er is totaal niet met ze te praten. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, zie het voorbeeld in de bijgevoegde afbeelding (nummer beginnend met 0172)
ludmilla
spijkenisse