Website: www.fastfuriousscooters.nl/
Adres: Rijnhavenkade 8 2404 HB
Plaats: Alphen a/d Rijn

Fastfuriousscooters.nl
8.1

Pluspunten
Aardig personeel
Sneller contact

Fochteloo

Nieuwe brommer gekocht

Bart

Vespa sprint
Pluspunten
Goede prijs. Goede afhandeling. Bezorging goed. Komen afspraken goed na.Zodra scooter binnen is, duidelijke communicatie over wanneer het gereed is en overleg wanneer geleverd kan worden. Tenaamstelling wordt netjes in overleg gedaan en alle benodigde informatie wordt actief gegeven. Zeer tevreden en zal deze winkel ook absoluut aanbevelen.
De scooter moest besteld worden. De leverdatum van de leverancier is dan echter niet bekend en dat is ook op de site aangegeven. En hoewel dat logisch is, blijft wachten moeilijk :-). Mogelijk dat daar toch wat informatie over gegeven kan worden (nu wordt er algemene informatie gegeven als: 2 weken en als het druk is 4 weken). Een specifiek berichtje als: "Besteld bij leverancier, verwachte levering 5 weken" geeft dan meer duidelijkheid en iets meer rust bij het wachten. Verder absoluut geen negatieve punten.
Robin

21/04/2017

Nieuwe Scooter besteld met windscherm en slot.
Pluspunten
De goedkoopste die ik kon vinden. Communicatie vanaf het moment van bestellen duidelijk. Tenaamstelling etc. keurig geregeld. Zeer vriendelijke medewerkers. Keurig aan huis afgeleverd.
De levertijd op de site (2 weken) kwam niet overeen met de mail die ik kreeg nadat ik besteld had kreeg, volgens de mail kon het 2-4 weken duren. Het beloofde telefoontje voor aflevering kwam helaas niet, gelukkig was ik wel thuis. Bij aflevering was de tank nauwelijks halfvol. De spiegels zaten los en de scooter was niet even schoongemaakt. Dit zijn kleine puntjes, maar wel jammer en volgens mij betaal je daar de afleverkosten voor.
WS

BTC Riva snorscooter

ed
rotterdam

20/04/2017

Pluspunten
Ik heb de scooter online gekocht, omdat ik goede reviews had gelezen en dat de prijzen bijna nergens anders zo goedkoop dan hier zijn.

Stefan

Vespa Sprint S mat grijs
Pluspunten
Goeie uitleg, leuke gedreven jonge gasten die passie hebben voor hun werk :) super jongens ga zo door!
Niets
Ingeborg de Roode
Alphen aan den Rijn

Scooter
Pluspunten

Bestellingsysteem , na aanvinken kleur , komt op de order een foto te staan van de bestelling. Je gaat er dan vanuit dat dit de scooter is die je besteldt heb maar maar na levering krijg ik een scooter met verkeerde kleur. Klantenservice vermeld, dat de juiste kleur is geleverd omdat dit op de website staat alleen die kleur is licht blauw en ordersyteeem geeft donker mat blauw aan. Hierdoor koopt je iets anders dan wat er geleverd wordt. Daarnaast krijg ik een ander type scooter dan op de order staat? Bedrijf wil scooter niet retour nemen, erg klantonvriendelijkheid
Antwoord Fastfuriousscooters.nl
Beste,

Volgens mij is dit met u opgelost en is de scooter omgeruild voor een ander model.

m.v.g.
Fast Furious Scooters
Dekker

20/04/2017

Verkeerde kleur aangeleverd maar bedrijf wil niet de scooter retour nemen. Op order staat kleur + foto maar bedrijf verteld de kleur te hebben geleverd die op de site staat terwijl bij order duidelijk donker mat blauw staat. Hoe betrouwbaar is dan het bestelling systeem en met name ook de afhandeling van deze fout in bestellingsysteem. Verder verkeerde type scooter gekregen dan op order nummer staat, bedrijf wil scooter niet retour nemen, erg klantonvriendelijkheid.
Pluspunten
Klant vriedelijkheid oke en kennis over de voertuigen prima
Jammer dat er nog geen service punten in het noorden zijn ..
Anton de vries

19/04/2017

Produckt prima en netjes afgeleverd plus de bezorger zeer vriedelijk ...