Adres: Yves montandstraat 61 6663md
Plaats: Lent
Telefoon: 024-2060848

FashionHaves.nl is dé online mode & interieur boutique!

FashionHaves is een online boutique met de nieuwste musthaves op het gebied van mode accessoires én interieur! Fashionhaves verzamelt wereldwijd de meest unieke fashion- en interieur accessoires van dit moment. Daarnaast hebben wij een aantal mooie merken in onze collectie waaronder het merk House of SAKK en Zuiver. Van alle items kopen we maar een beperkt aantal in, zo houden we onze collectie wisselend en voegen we regelmatig nieuwe items aan onze webshop toe. Niet alleen zijn alle producten van FashionHaves van topkwaliteit, ze zijn ook scherp geprijsd!

Service staat bij FashionHaves.nl hoog in het vaandel:

✓ Niet goed geld terug. Bij FashionHaves heb je een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag dat je de bestelling in ontvangst hebt mogen nemen. Is het artikel niet naar wens dan kun je het artikel eenvoudig retourneren.

✓ Veilig betalen. Bij FashionHaves.nl betaal je veilig middels een overboeking, iDEAL of creditcard.

✓ Gratis bezorging vanaf € 49,95.

✓ Snelle levering. Binnen 2 tot 4 werkdagen is je bestelling in huis.

✓ Cadeau & inpakservice. Al onze bestellingen worden ingepakt als een leuke verassing!

Maak je vriendin, moeder of collega blij met een cadeau van FashionHaves. FashionHaves.nl zal het artikel extra leuk inpakken. Geef dit aan in het veld “opmerkingen” wanneer je de bestelling plaatst.

Laatste trends. Bij FashionHaves ben je verzekerd van de laatste trends op het gebied van mode accessoires én interieur!

Neem rustig de tijd om te shoppen in onze online boutique!

Happy shopping!

FashionHaves.nl​

FashionHaves

Pluspunten
Goede service, snel, leuk ingepakt, geld retour was snel op rekening
Op website staat dat je een retourformulier moet invullen, maar dat was nergens te vinden. Ook vond ik de producten niet zo mooi (leek slechte kwaliteit en viel tegen).

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Pluspunten
snelle en zeer nette reactie op 'klacht' van verkeerd geleverd product. Goede oplossing en snelle afhandeling.
iets beter opletten bij het inpakken van de paketten, wij kregen de verkeerde kleur kussens.
mique saes
oegstgeest

Gepubliceerd op: 14/01/2017

Pluspunten
snel
duidelijke afbeeldingen en beschrijvingen.
eenvoudig in gebruik
overzichtelijk

irene
elst

Gepubliceerd op: 31/08/2016

Pluspunten
Snelle reactie, vriendelijk en natuurlijk een snelle levering.
Ik ben erg blij met de sierkussen die ik heb besteld.

Inge van der Kroft

Inge van der Kroft
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 15/08/2016

Pluspunten
Snelle lever
Fleur
Doetinchem

Gepubliceerd op: 14/08/2016

mieke

Gepubliceerd op: 15/07/2016

Pluspunten
Snelle levering, goede product omschrijving naar waarheid
Graag gratis kunnen retouneren
Loes
Herkingen

Gepubliceerd op: 23/05/2016

Pluspunten
Mooie collectie, snelle levering en echt een verassing om het pakketje te openen. Bedankt FashionHaves

Eline

Gepubliceerd op: 19/05/2016