Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieƫn. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending Ʃn een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ

Pluspunten
Toch vind ik als je een bestelling retourneerd de verzendkosten hoog. De volgende keer zou ik niet zo snel iets bij jullie bestellen.
Antwoord FashionBootZ
Hallo Willeke,

Dank voor je feedback! Je kunt de handschoenen via brievenbus post retour sturen met 3 postzegels. We leveren alles gratis uit en omruilen is ook kosteloos, bij een retour vragen we inderdaad zelf de retourkosten te betalen per brievenbus post of betalen de helft mee voor een pakket label.

Fijne avond,
Team FashionGloveZ
Willeke van Dongen

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten

1 dag later ontvangen dan normaal, waardoor mijn dochtertje ze nog niet had als ze ze nodig had. kleur is anders dan op foto, staat wel in beschrijving maar niet op gelet doordat ik ze vlug moest bestellen, om ze zogezegd op tijd te hebben. misschien in het vervolg een originele foto bijplaatsen
zwevegem

Gepubliceerd op: 04/10/2017