Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieën. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending én een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ

Pluspunten

Er wordt nergens aangegeven dat je 4 euro moet betalen om je spullen te retourneren. Dit wordt vervolgens afgehaald van het bedrag dat verschuldigd is.
Antwoord FashionBootZ
Hallo Janine,

Wij bieden een retourservice aan van 3,95€ voor het retourneren van een artikel (inclusief verzekering). Dit is niet verplicht en staat zowel op de pagina van ruilen en retourneren, op de pagina van het artikel zelf en in de mail die je hebt ontvangen met het retourlabel. We betalen hierbij deels mee aan een verzekerde retournering die normaliter via POSTNL 8,95€ kost. We hebben na deze beoordeling contact gehad en je gaf aan dat je waarschijnlijk niet goed gelezen had en de beoordeling geannuleerd mocht worden. Dat is niet mogelijk anders zou het geen onafhankelijke partij zijn ;-) Maar ook niet nodig, want we staan open voor feedback en vinden het prettig dat je inmiddels tevreden bent met onze klantenservice. Fijne dag!
Janine

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten

Klantenservice is er bot en denkt niet mee over de oplossing van het probleem.
Ook is mijn bestelling niet binnen de genoemde dagen geleverd.
Antwoord FashionBootZ
Beste Cynthia,
Dank voor je feedback, jammer dat de te late levering ons aangerekend wordt terwijl we er niks aan konden doen. De bestelling is geplaatst op 10-2 om 15.30, deze is op 10-2, 20.25 naar het depot gegaan. Normaliter wordt deze de 11e uitgeleverd vanuit het depot, helaas heeft het pakketje 1 dag vertraging gehad. We hebben aangegeven dat het vervelend is dat het niet tijdig is geleverd en de postdiensten 98% garantie geven op tijdige levering. Helaas is dat in dit geval niet gelukt. Je hebt contact opgenomen voor een oplossing, echter in het weekend kunnen wij niet bij het depot om deze op te halen en het magazijn is dan gesloten. We konden in geen geval die dag nog laarzen leveren en dat netjes toegelicht.

Team FashionBootZ
Cynthia