Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieƫn. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending Ʃn een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ