Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieƫn. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending Ʃn een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ

Pluspunten
Leuke gestippelde regenlaarzen, snel en gratis geleverd. 1 jaar garantie (?!)
1 jaar garantie nakomen. Niet bij laarzen van 9 maanden zeggen dat klant laarzen in extreme kou of warmte heeft gebruikt, wat niet waar is...en dan kortingsbon geven op nieuw bij jullie te kopen laarzen...
Verbeterpunt: Wel geld terug geven.
Geen lijm aanbieden om stippen en scheurtjes in de laarzen te lijmen.
Tip: Klachten serieus nemen en dat als kans zien!!
Ik geef iig deze negatieve ervaring door voor FashionbootZ.nl
Antwoord FashionBootZ
Beste Liesbeth,

Dank voor je feedback. De laarzen zijn 9 maanden oud, maar zien er geheel afgedragen uit. De klacht die is ontstaan heeft te maken met slijtage & onderhoud van het natuurrubber zoals aangegeven en niet met een fabrieksklacht (1 jaar garantie) zoals het waterdicht zijn. We hebben geen lijm aangeboden (wel aangegeven als eventuele oplossing) maar een nieuw paar met 40% korting plus een gratis flesje siliconen spray, volgens ons een zeer nette oplossing Aangezien je zelf ook een webshop hebt nemen we aan dat je ook begrijpt dat geld teruggeven na 9 maanden intensief gebruik van een artikel niet realistisch is. Jammer dat we niet tot een oplossing zijn gekomen. Team FashionBootZ
Liesbeth

Gepubliceerd op: 01/05/2018