Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieën. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending én een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ

Pluspunten
Super klantenservice en erg vriendelijk en behulpzaam en meedenkend!

Britt

arie
veldhoven

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Snelle levering en snelle reactie op vragen, echt heel goede service!

Petra

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Had paraplu besteld voor mijn bruiloft en kreeg deze binnen met leuk persoonlijk berichtje.
Nvt
Sofie

Gepubliceerd op: 08/10/2017

Pluspunten

1 dag later ontvangen dan normaal, waardoor mijn dochtertje ze nog niet had als ze ze nodig had. kleur is anders dan op foto, staat wel in beschrijving maar niet op gelet doordat ik ze vlug moest bestellen, om ze zogezegd op tijd te hebben. misschien in het vervolg een originele foto bijplaatsen
zwevegem

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Grote collectie. Je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Marian

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Fast & free delivery with Postnl
Perhaps automatic reminder if new stock arrives
Maria

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten

Er wordt nergens aangegeven dat je 4 euro moet betalen om je spullen te retourneren. Dit wordt vervolgens afgehaald van het bedrag dat verschuldigd is.
Antwoord FashionBootZ
Hallo Janine,

Wij bieden een retourservice aan van 3,95€ voor het retourneren van een artikel (inclusief verzekering). Dit is niet verplicht en staat zowel op de pagina van ruilen en retourneren, op de pagina van het artikel zelf en in de mail die je hebt ontvangen met het retourlabel. We betalen hierbij deels mee aan een verzekerde retournering die normaliter via POSTNL 8,95€ kost. We hebben na deze beoordeling contact gehad en je gaf aan dat je waarschijnlijk niet goed gelezen had en de beoordeling geannuleerd mocht worden. Dat is niet mogelijk anders zou het geen onafhankelijke partij zijn ;-) Maar ook niet nodig, want we staan open voor feedback en vinden het prettig dat je inmiddels tevreden bent met onze klantenservice. Fijne dag!
Janine

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Overzichtelijke website.
Vlotte levering
Brigitte
Hei- en Boeicop

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
mijn bestelling is zeer vlot en punctueel verzorgd aangekomen!

Gepubliceerd op: 24/08/2017