Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieƫn. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending Ʃn een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ

Pluspunten
Goede service en snelle levering.

Yvonne
Soest

Gepubliceerd op: 26/07/2017

Pluspunten
Mooie webwinkel, leuk assortiment en veel keuze. IK had een vraag over een levering, super snel en leuk te woord gestaan aan de telefoon. Snelle en correcte levering. toppers

Lorraine
Hengelo (O)

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Makkelijke, mooie en toeganglijke site met duidelijk informatie over bestellen, leveren en prijzen.

Petricia

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
Leuk cadeautje bij de bergstein laarsjes!
Komt belofte na, dus nvt

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Ruime keuze in producten, gebruiksvriendelijke webwinkel. Snelle bezorging en prima kwaliteit.

Cynthia
Schiedam

Gepubliceerd op: 09/07/2017

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijke website, snelle levering, uniek aanbod, eerlijke prijzen

Ann
Hoevenen

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Snelle levering en veel maten beschikbaar

Ben mijn hoedje wel al na een week kwijt geraakt
Ik ben geen proffesional dus geen idee
Kristof
Maastricht

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Fabulous Quality Unusual & special designs.
Free postage! Easy to make contact with the company
if necessary. Good return policy if needed.

Carole Loakman

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
Ik ben blij met mij nieuwe regenlaarzen,
Maar helemaal niet tevreden met de DPD pakketservice, verkeerde naam op de pakket, voor twee dagen moest ik mij pakketje zoeken in parcelwinkels en customer service (niet zo vriendelijk)
Antwoord FashionBootZ
Goedemiddag,
Dank voor je uitgebreide feedback en vervelend dat het via DPD niet goed is verlopen. POSTNL heeft al 1,5 week vertragingen door zomerdrukte, dus om de volgende dag levertijd te garanderen hebben we tijdelijk DPD gebruikt, wat eigenlijk normaal naar tevredenheid is. Je had ons ten alle tijde kunnen laten weten dat het niet goed ging, dan hadden wij het voor je uitgezocht. Gelukkig is het pakketje nu terecht. Een hele fijne dag, veel plezier met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Team FashionBootZ.nl

Gepubliceerd op: 20/06/2017