Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieƫn. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending Ʃn een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ

Alice
De Lutte

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Goeie levering en service

Vanessa
Haarlem

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Goede service
Mirthe

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Ik heb een mailtje gestuurd met een vraag over een regenjas.Ik kreeg hierop een heel
vriendelijke reactie terug. Ik heb het gevoel dat FashionBootz een degelijke, betrouwbare
online winkel is met goede kwaliteit spullen, artikelen is!

Tineke

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
achteraf was het allemaal een misverstand en is het naar volle tevredenheid opgelost
ik heb donderdag een regenjas besteld , maar die is nu (zaterdag) nog steeds niet binnen, terwijl er op de site staat "vandaag bestelt, morgen in huis" Ook staat er op de site dat jullie op zaterdag telefonisch zijn te bereiken, maar dat ik probeerde te bellen vandaag kreeg ik de voice mail
warmenhuizen

Gepubliceerd op: 22/09/2018

warmenhuizen
08/09/2018

Pluspunten
Goede service en bereikbaarheid en een compleet assortiment!

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Prima afhandeling

Kristel de Laat

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, kloppende productinformatie en een goed product!

Maaike
Winterswijk

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering en prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Gepubliceerd op: 05/06/2018