Website: www.fashionbootz.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven

FashionBootZ staat garant voor een zoektocht naar jouw ideale regenlaars. Een regenlaars, die geschikt is voor elk seizoen, elke gelegenheid en ook nog eens high fashionable. Daarom biedt FashionBootZ een grote collectie regenlaarzen voor dames, heren en kinderen in verschillende populaire merken zoals Hunter, Evercreatures, Nokian Footwear en in diverse prijscategorieën. Naast regenlaarzen hebben we onze collectie ook uitgebreid met regenjassen en regenponcho's. Het succes van FashionBootZ is gebaseerd op kwaliteit, een snelle (gratis) verzending én een goede service.

FashionGloveZ staat garant voor een fashionable look door haar collectie dames en heren handschoenen van leder, suede en wol. Ook bieden wij gala handschoenen aan en binnenkort een uitgebreide collectie tassen. Luxe merken zoals Laimbock, Southcombe en Pia Rossini zijn allen in onze webshop te vinden.

FashionBootZ

Pluspunten
Keurig geleverd tevreden.

mary
leiderdorp

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Snelle levering. Mooi verpakt. Goede kwaliteit/prijs

Nancy
België

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Duidelijke website, veel keuze. Goed product
Vermelding schoenmaat 40/41 hoe deze valt.
Anke
Brunssum

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Super, overzichtelijk,goede kwaliteit en ruime keuzes met snelle levering.
Nvt.

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Snelle order verwerking!!!!!! Mijn pakketje is daarna zoek geraakt bij de post. Kreeg gelijk ander artikel opgestuurd!!!!!! Klasse!!!!!
Gewoon zo doorgaan!!!!!!!
Annelies Zwollo
Bussum

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Snelle levering? Niet bepaald. Ik heb zeker een maand op laarzen moeten wachten en kreeg uiteindelijk (in een soort vuilniszak) de verkeerde laarzen opgestuurd. Erg klantonvriendelijk zijn ze ook, een kleine korting op de juiste laarzen ging echt niet en er werd zelfs geen excuus gemaakt. Wat een slechte service, dikke onvoldoende!
Antwoord FashionBootZ
Hallo Saskia,
Jammer dat je niet tevreden bent met onze service, we hebben je tijdig gevraagd of je op de laarsjes wilde wachten (het externe magazijn was inderdaad twee weken gesloten tussen kerst en oud en nieuw). Dat er daarna de verkeerde kleur is geleverd is inderdaad erg vervelend en balen! We hebben aangeboden deze met korting te behouden maar dat wilde je niet. Dit is de exacte mail met excuses die verstuurd is:
"Hallo Saskia,
Ohjee dat is vervelend, we hadden een telefoontje genoteerd bij jouw bestelling voor omruiling van de kleur, dan moet dat een andere Brugman zijn geweest, we gaan het uitzoeken.
Je mag dit paar behouden met 20% extra korting of we kunnen je uiteraard de groene leveren.
Horen het graag!
Team FashionBootZ
Saskia

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit .

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Ida
Amersfoort

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Super service!

Carmen

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Leuk en groot assortiment voor jong en oud. Vandaag besteld morgen in huis indien voorradig. Goed bereikbaar voor vragen of klachten.
Nog meer uitbreiden en/of meer bekende merken.
Inge

Gepubliceerd op: 30/01/2018