Website: http://www.farfallina.nl
Adres: Catelijnen 9 5241CW
Plaats: Rosmalen

Al sinds 2006 dé online specialist van Nederland in lingerie en badmode in grote cupmaten en grote maten. Farfallina biedt een gevarieerd, kleurrijk en groot assortiment met merken zoals Freya, Fantasie, Elomi, Syl, Panache en Anita. Ook introduceerde Farfallina nieuwe hippe merken zoals Miss Mandalay en Pureda.

Begin februari 2017 opent Farfallina haar eerste stenen winkel in het centrum van Rosmalen. De hele online collectie kun je bekijken, voelen en passen in onze winkel.

Lingerie en badmode zijn verkrijgbaar D t/m cup O. Vanaf omvang 90 hanteert Farfallina cup B t/m L. In de winkel is ook een collectie samengesteld voor de kleinere cupmaten.

Farfallina
19436 keer bekeken

Pluspunten
Netjes ingepakt, snelle levering, uitleg over maten, veel keuze voor grote maten.
Verschil van merken, misschien uitlichten wat het verschil is in maten. Als je van het ene merk een bepaalde maat hebt wat dat dan voor een maat is bij een ander merk.
M.
DEURNE

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Mooie artikelen, netjes en meestal snel geleverd.

Geldrop

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Alleen maar positief

M
T Zand

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Veel keuze, snelle levering en heel vaak goede aanbiedingen.
Geen, ga zo door!
Inge

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Mooi verpakt in zwarte vloe voelde heel chique. Fijn de door mij gezochte slip gewoon in 2xl.

Mirjam

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
goed advies over de maat en een zeer snelle levering.
joze
Venray

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Levering was vroeger dan verwacht.

Vanschaemelhout
Ellezelles

Pluspunten

Kijk uit; dit zijn oplichters zodra je je geld terug wil hebben.
Ik had een bikini besteld maar deze paste niet waardoor ik het terug stuurde. Mijn pakket was bij Farfallina aangekomen maar het duurde heel lang voordat ik mijn creditnota kreeg. En toen bleef het stil en kreeg ik mijn geld niet terug (terwijl er een 10 dagen termijn stond op mijn creditnota). Ik heb toen Farfallina gebeld en iemand zou het nakijken en mij terugbellen. Dit heeft Farfallina echter nooit gedaan! Mijn creditcardbedrijf heeft hun uiteindelijk aan moeten pakken en ik heb mijn geld van mijn creditcardbedrijf terug gekregen. Echt schandalig en ook een zeer slechte klantenservice als je niet teruggebeld wordt!
Antwoord Farfallina
Beste mevrouw Annichiarico,

Wat jammer dat we deze reactie gekregen. Ik heb onderzoek gedaan naar de terugbetaling en zie inderdaad dat er iets mis is gelopen. Normaal gesproken word het bedrag rechtstreeks teruggeboekt op de creditcard waarmee betaald is. De creditfactuur is helaas op een verkeerde manier aangemaakt waardoor dit niet is gebeurd. Als u contact met ons had opgenomen hadden wij dit kunnen regelen. Ik zie dat het bedrag inderdaad door de creditcardmaatschappij is teruggestort, hierover is geen contact met ons opgenomen door de creditcardmaatschappij. Wij hebben niks van u vernomen dus hebben wij ook niet de kans te krijgen om het op te lossen. Erg jammer!

Farfallina
J.
Nederland

Pluspunten

Kijk uit; dit zijn oplichters zodra je je geld terug wil hebben.
Ik had een bikini besteld maar deze paste niet waardoor ik het terug stuurde. Mijn pakket was bij Farfallina aangekomen maar het duurde heel lang voordat ik mijn creditnota kreeg. En toen bleef het stil en kreeg ik mijn geld niet terug (terwijl er een 10 dagen termijn stond op mijn creditnota). Mijn creditcardbedrijf heeft hun uiteindelijk aan moeten pakken en ik heb mijn geld van mijn creditcardbedrijf terug gekregen. Echt schandalig!

Nederland
01/02/2019

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk

Gepubliceerd op: 13/02/2019