Website: http://www.fantasieshop.nl
Adres: Antwerpenlei 127 4871SC
Plaats: Etten-Leur
Telefoon: 076-76.600.70

Online warenhuis voor ondergoed, sexy lingerie, kleding, schoenen en erotische artikelen. Het is de missie van Fantasie Shop om leuke, degelijke producten aan te bieden voor iedereen. Niet alleen chique sexy lingerie, maar ook praktisch ondergoed voor doordeweeks, dat toch spannend oogt. Ons inkoopvoordeel delen wij met onze klanten door lage prijzen te hanteren. Ook mensen met een maatje meer of minder willen er aantrekkelijk uitzien. Daarom vind je bij ons ook de kleinere en de grotere maten.

Fantasie Shop

Fantasie Shop kiest er op dit moment voor om alle beoordelingen niet te tonen. De beoordelingen kunnen eventueel op een later moment zichtbaar worden. Het is wel mogelijk voor klanten om Fantasie Shop nu te beoordelen.